Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Mathijs_promix

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 6 van 20)

Topic: freestyler hulp (23-9-2009 12:09:00)
Ik heb het zowel op de nieuwe versie van FS geprobeerd als op de oude versie van FS. Maar waarom zou deze scanner dat niet kunnen, en een andere scanner wel? Het is toch een pan/tilt functie die elke scanner ondersteund wat vanuit de controller wordt uigestuurd?
Topic: freestyler hulp (23-9-2009 11:55:00)
Ik heb hetzelfde zojuist geprobeerd op een andere PC. Hier deed hij het ook niet. De fout zit m dan in óf in de DMX 4 ALL dongel, of in de scanners zelf...
Nogmaals; De switches achter op de scanners staan allemaal op OFF (op allebei de scanners)
Topic: freestyler hulp (22-9-2009 23:29:00)
Ben er klaar mee laugh :D Hij gaat nóg steeds dezelfde kant op!
Topic: freestyler hulp (22-9-2009 23:16:00)
Nee nog steeds niet gelukt.
Heb gewoon 2 scanners geselecteerd. Allebei ander adres.
Dan komt er in het hoofdscherm 2 scanners te staan. Op 1 scanner klik ik inverse pan en tilt aan. Dan pak ik ze allebei en pak ik een kleur, gobo en in het beweeg venster beweeg ik de scanner. En ze gaan allebei nog steeds dezelfde kant op.
En als ik ergens chagerijnig van wordt is het dit wel angry laugh :D
Topic: freestyler hulp (22-9-2009 23:00:00)
Op een een of andere manier krijg ik het niet werkend. Misschien fout in het programma, of de scans, of ik zie zelf iets ontzettends doms over het hoofd.

Ik probeer t wel op een andere manier of laat er iemand persoonlijk naar kijken!
Topic: freestyler hulp (22-9-2009 22:37:00)
Tsja met alle gekeheid op een stokje. Ik doe wat er hier gezegd word laugh :D Moet ik ook iets doen in de switches op de scanners zelf?

Edit: Alles op een rijtje. Ik heb 2 fixtures toegevoegd. Ze staan allebei naast elkaar in FS. Dan druk ik op de meest linker en kies ik inverse pan en inverse tilt. Dan selecteer ik ze allebei en ga een gobo en kleur uitkiezen.
Topic: freestyler hulp (22-9-2009 22:27:00)
Allez dan toch. Of ik zie iets gigantisch over het hoofd of.. nouja.

Het gaat allemaal nog steeds dezelfde kant op. Scanners staan niet het zelfde adres...

Kan ik jou even toevegen op msn? Word dit forum niet gespamd.
Topic: freestyler hulp (22-9-2009 21:39:00)
K heb al verschillende manieren geprobeerd. -x en -y, alleen blijven ze nog steeds dezelfde kant op gaan. De 2 scanners zijn wel apart. 1e is 1-5, en de 2e vanaf 6.
Topic: freestyler hulp (22-9-2009 21:01:00)
ik krijg het niet voor elkaar. De handleiding is volgens de site van Freestyler offline.
Kan je iets duidelijker zijn in je uitleg?
Topic: freestyler hulp (22-9-2009 20:29:00)
Omdat ik geen nieuw topic wil beginnen vraag ik t maar in deze:

Voor mijn 2 scanners (JB The Winner II) maak ik gebruik van Freestyler. Wanneer ik ze nu allebei aangesloten heb en gelinkd met elkaar bewegen ze allebei dezelfde kant op. Nu wil ik dus doen dat wanneer de linker scanner naar buiten gaat, de rechter scanner ook naar buiten gaat. (Dus als je op de dansvloer staat en naar de truss boven de DJ kijkt: linker scanner schijnt naar links, en de rechter scanner schijnt naar rechts. Dus precies de andere kant op.

Is dit in te stellen in het programma? Of ga je nu werken met de switches op de scanner zelf?

Alvast bedankt.