Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Malcolm

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 127 bijdrage(n) van Malcolm (Pagina: 6 van 13)

Topic: Trends en ontwikkelingen in licht en geluid (3-7-2013 21:14:00)
Afgelopen weekend in Belgie op een festival aan een limiet van 117 dB(C)/102 dB(A) over een periode van 15 minuten moeten draaien, ging prima en een goed initiatief wat mij betreft :)
Topic: 360° Sub array (3-7-2013 21:07:00)
cirkeltje subs, allemaal naar buiten. 2 subs naast elkaar in polariteit draaien.

Resultaat is een 8vormige afstraling en uitdoving boven de subjes met als negatief resultaat 2 grote dips op de as tussen de gewone en omgekeerde subs.

Bovenstaand is de simpelste setup, zonder processor te doen zelfs.
Topic: Onderhoudsmonteur of Handige Harry gezocht voor lasers (27-5-2013 23:41:00)

Mark Tempel schreef:

Hallo Allen...

Wie kan mij helpen aan een adres van een handige harry wat betreft het onderhouden en repareren van lasers welke ik kan benaderen voor een speciaal klusje?

Ik hoor het graag.

Gr Mark Tempel
Francesco van Loon (Collimated FX) is een van de beste lasertechneuten / operators die ik ken, contact via www.collimated.com
Topic: Regenkappen voor atomics (21-5-2013 01:35:00)
Zoiets, alleen dan net wat kleiner.

Heb ondertussen mooie kant en klare bakken gevonden, alleen nog een randje eraf flexen en klaar happy :) Fototje gooi ik nog wel online als ik er aan toe kom.
Topic: Regenkappen voor atomics (20-5-2013 13:31:00)
Beste allen,

Voor een komende productie zit ik te kijken naar regenkappen voor atomics, inplaats van de speciekuipen of rombouts/rentall kappen die er niet geweldig uitzien op zo'n klein armatuur.

Ik vraag me af wat jullie hiervoor gebruiken, ik zat zelf te denken aan transparante curver opslagbakken. Die hebben ze ook in maatje atomic namelijk :)
Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (29-4-2013 13:23:00)
Powershop is nog al duur voor een losse genset.

Maar wat heb je nodig (vermogen/aansluitingen), waar en hoelang?
Topic: HK Audio R-Series // Hulp nodig (29-4-2013 13:12:00)
Ik woon trouwens zo'n 30 minuten van Antwerpen, jij daar 30 minuten onder zo te zien?
Topic: HK Audio R-Series // Hulp nodig (29-4-2013 13:11:00)
Ik heb aardig wat jaren ervaring met de R kasten, maar zit in zuid-west nederland. Ik weet niet of dat in de buurt is?
Topic: Studiereis over het Internet: Meten met Sia SmaartLive 5. (13-3-2013 23:44:00)
Mijn poging richting het uitleggen hoe je een geluidssysteem in kunt regelen en hoe je SMAART daarvoor kunt gebruiken.

youtu.be/857oIv1nL1o

Feedback is altijd welkom :)
Topic: Overkapping (31-1-2013 17:30:00)
Een beller is sneller ;)