Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj merinos

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 110 bijdrage(n) van Dj merinos (Pagina: 6 van 11)

Topic: Opknap topic (24-4-2007 22:12:00)

Dj Joeri schreef:

Zeker netjes en mooi opgeknapt hoor. Goed gedacht aan de veiligheid! Ben benieuwd hoelang ze weer meekunnen qua uiterlijk, wat voor verf heb je ervoor gebruikt?
ik heb hamerit verf gebruikt normaal zeer sterke verf.
Topic: Synq SMX-2 (10-4-2007 12:12:00)
@ marky

wel raar want had hem direct geupdate toen ik hem kocht.
maar het kan inderdaad zijn dat er al nieuwere versi was.
nu kan ik dan toch beetje fier zijn laugh :D

het is en blijft een lekkere mixer!
Topic: Synq SMX-2 (8-4-2007 01:31:00)
Een weekje geleden ongeveer heb ik hier gepost dat ik probleemen had met de koptel uitgang.
dit probleem hebben ze opgelost, heel netjes.

maar nu heb ik wel het volgende terug voorgehad:

smx had ik binnen gedaan naturlijk mijn sd kaartje er uit gehaalt met men samples op.
nu stak ik mijn sd kaartje er terug in en wou een sample afspelen maar ze werkten niet meer.
wel als ik een nieuwe maakten.

ik heb dan snel even naar mijn frame work gekeken en versie 2.5 - 2.9 staat er nu op.
ik heb even de site gechekt maar kan het zijn dat deze nog niet te download is?
Topic: Synq SMX-2 (2-4-2007 19:51:00)
Vrijdag ben ik men mixertje terug gaan halen en net kunnen testen.
ja nu pas omdat ik het nogal druk heb gehad:p

hij is hersteld onder gartantie.
herstelling: output phones hersteld nazicht en test

en het is dus idd gemaakt happy :)
Topic: Synq SMX-2 (23-3-2007 18:57:00)
ik ben heel tevreden over mijn smx-2 maar ik heb hem woensdag toch even moeten binnen brengen.

vanaf redelijk het begin had ik storing op de koptelefoon ingang.
slecht contact, verschilende tussen stukjes/koptels geprobeerd maar het ging niet over.
Ik hoorde langst een komt soms ineens niets meer.

wat met de draad bewegen hielp dan weer even. contact spray deed het ook niet volgende week vrijdag mag ik hem terug gaan halen,ik denk dat ze er een nieuw stukje zullen moeten inzetten.

de afloop volgt nog razz :p
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (20-2-2007 17:46:00)
Mijn booth is dus idd ongeveer 1 meter hoog en vindt het ideaal!
Topic: Database van je cd collectie?? (20-1-2007 15:14:00)
ik zal komende week eens informeeren hoe onze nieuwe database werkt.
want ik dacht dat deze veel meer geautomatiseerd is.
je steekt cdtje in de pc en de namne komen dan al in een programma dacht ik.

ik zal iets laten weten.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (18-1-2007 17:49:00)

Dré schreef:

dj merinos schreef:

(Keuken aanrecht is gemiddeld 85cm hoog,
Aanrecht is gemiddeld 92cm hoog. Wellicht in oude huizen (of huizen speciaal voor wat kortere mensen) wat lager. Als ondergrond voor een DJ setje is alles rond de 90cm prima (tenzij minidj of maxidj aan het werk moet).
Je hebt gelijk! shut up :X en dat na 7 jaar schrijnwerkerij gestudeerd te hebben shut up :X shocked 8O
theorie zit al ver weg, en ik werk nog maar een half jaar:s

edit: zal de hoogte van mijn booth ook nog maar eens even controleren dan mss want dat was uit mijn hoofd gezegd.
Topic: DAP K-115 , JBL JRX-115 of JB-Systems Vibe-15 (18-1-2007 17:45:00)
Wij hebben 2* de vibe15 en zijn er zeer over te spreken!
tegenwoordig zie ik ze ook al bij verhuur bedrijven opduiken.
1keer op een grote td gezien er hingen er een 8tal van en klonk mooi:) was in een sporthal er waren ook nog andere topkasten bij hoor.

met de andere speakers die je vermeld heb ik (nog) geen ervaring.
Topic: Database van je cd collectie?? (18-1-2007 17:40:00)
ik heb hier nog wel iets van ons maar al redelijk oud zelf gemaakt in visual basic.
je moet wel alle tracks zelf in typen.
je cd geeft je een code vb: cd AAD.
je kan dan zoeken op genre enzo.

intressen? ik vrees wel dat dit niet echt iets gaat zijn maar je weet nooit razz :p