Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djjurgen

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 139 bijdrage(n) van Djjurgen (Pagina: 6 van 14)

Topic: Pro Light Sound Messe 2011 (29-3-2011 22:59:00)
zaterdag erheen met 2 man erbij in.

hopen dat opel vivaro in parkeer garage past.
Topic: dap x-12t of HK pr:o 12 (29-3-2011 22:52:00)
en ik heb eventueel 6 x pro: 12 liggen.
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (15-2-2011 22:02:00)
geen amp rack ...

maar wel microfoon rackje.

https://img510.imageshack.us/img510/6122/imag0042r.jpg
Topic: Showtec Phantom 250 Wash Color (7-2-2011 20:10:00)
ik ben er zelf ook beetje klaar mee.
ben ook aan het twijfele ze te verkopen en dan mac 250 halen.

heb na dit weekend weer een defecte kop. sad :(

als je kop aan zet doet die het en reageert op dmx.
todat de lamp opstart.

dan neemt die een positie aan en reageert nergens meer op. sad :(

iemand ideeen?
Topic: Showtec Phantom 250 Wash Color (22-1-2011 17:40:00)
zijn er andere mensen hier wie ook de showtec phantom wash hebben?
Topic: Het bouwen van een case (16-12-2010 16:32:00)
waarom niet gekozen voor een extra vak?
voor kabels haken en safety's?
Topic: Sunstrip PRO RGB (29-11-2010 23:39:00)
trileds
Topic: Showtec Phantom 250 Wash Color (14-11-2010 23:55:00)
nou het klopt dus...
highlite is druk bezig met onderdelen.....
maar wordt waarschijnlijk pas 2011.
ook andere koppen los gehaald en gekeken.
de lijm waarmee de filter vast zit is niet goed.
na veel gebruik word lijm korrelig en breekt af.
Topic: dap palladium p-2000 (24-10-2010 22:30:00)
ff een vraag aan dj roma....
waarom vind jij de t.amp grote rotzooi?

ik heb zelf 7 stuks
elk weekend op pad
in 5 jaar tijd 1 eindtrap kapot gehad...
ligt denk meer aan hoe de eigenaar met spullen om gaat happy :)
Topic: Showtec Phantom 250 Wash Color (21-9-2010 21:43:00)
dat denk ik dan wel ja:p