Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Driveinteam

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Driveinteam (Pagina: 6 van 20)

Topic: Waar op te letten bij aanschaf van tweedehands movingheads? (7-9-2010 09:54:00)
Waar je erg goed op moet letten bij aanschaf van 2de hands headjes is dat ze altijd netjes hun onderhoud hebben gehad. Ik heb bij klanten koppen hangen die de teller rond zijn geweest en dus meer dan 9999 uur erop hebben zitten en nog perfect werken. Echter ken ik er ook die na 1000 uur al defecten vertonenen omdat ze nooit onderhouden zijn.

Verder kijk ik altijd even naar de pitten die in de koppen zitten want als iemand zijn spullen goed serviced kom je meestal ook geen pik zwarte pitten tegen.
Topic: Het bouwen van een case (10-3-2010 14:20:00)
Voordeel dan wel weer van op maat maken is dat je in een keer de belettering erbij kan zetten en dus geen gedonder hebt met loslatende labels. En wat is nou 50 euro voor een rackje waar voor enkele 1000den euro's aan apparatuur ingeschroefd is.
Topic: showtec LED powerbrick -> kabels? (9-3-2010 13:37:00)
Als ik zo snel even in de handleiding kijkt kun je in de meest uitgebreide modus 5 kanalen per "pixel" kiezen.
Topic: Carnavalmuziek 2010 (16-1-2010 19:14:00)
Nog een leuke limburgse voor de liefhebbers heb ik hem als MP3tje en in de loop van de week ligt de single ook in de winkel. Gemaakt door mijn collega en nog wat mensen.

De Koontekroepers - Sjuddel lekker met dien koont
Topic: Carnavalmuziek 2010 (17-11-2009 13:01:00)
Dat bedoelde ik met het afgezaagde melodietje, maar feit is iedereen kent het melodietje dus des te sneller doen ze hem mee.

Een ander nummer wat wel al wat langer bestaat maar nu pas uitgevonden lijkt te zijn is:

Promi Bröör - Dora hauw vär os neht op
Topic: Carnavalmuziek 2010 (14-11-2009 15:33:00)
Na 't wordt toch redelijk veel gevraagd, zelfs voor de 11de van de 11de al. Maar ik weet nog we leen nummer met mogelijke potentie:

Neet kepot te kriege - Es 't glaas mer vol is

Beetje afgezaagd melodietjes, maar wel leuk. En iedereen zingt het na 1 keer horen mee.
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (19-10-2009 00:14:00)
Gecondoleerd.

Voor familie vrienden en bekenden, heel veel sterkte de komende tijd !
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (25-2-2009 16:08:00)
Al die ellende is dan ook gelijk de reden dat ik eigenlijk alleen op mijn eigen wagen dit jaar geluid had staan, En voor de rest in een paar cafetjes en een kantine. Ik heb dan gelukkig voor het eerste jaar eens geen schade.
Topic: Peavey pv 118 en pv215 geschikt voor carnavalswagen (19-1-2009 15:25:00)
Als je mij even een mailtje doet dan kan ik misschien ook nog wel wat voor je betekenen. Heb ook nog wel wat spul staan wat eventueel weg kan.
Topic: Audience Delight (18-1-2009 22:19:00)
Harstikke bedankt alvast, Dan is alleen het filter niet orgineel. Morgen maar eens even met AD Bellen.