Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stekelvarke

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Stekelvarke (Pagina: 6 van 20)

Topic: Professionele lichtsturing (8-7-2008 00:30:00)
Met het programma FaderS is het mogelijk om met de BCF de DMX-in te simuleren.
Dus alles wat met DMX-in mogelijk is, is ook mogelijk met de BCF.
Topic: [DMX via PC][budget][8 scans+2MH] (7-7-2008 17:26:00)

t1m0tjuh schreef:

Liefst gebruik ik Sunlite Suite.
Budget: Tsja, wil niet budget overkomen, maar ik wil er niet meer dan 400 euro voor uitgeven.
De goedkoopste versie van Sunlite kost €449 volgens de website.
Hiervoor heb ja alleen de interface en de software. (ik veronderstel dat die 400 euro exclusief PC en externe monitor is?)

Mocht je die 50 euro extra er niet voor over hebben is het misschien een optie om voor Freestyler of Chamsys Magic Q software te kiezen samen met een interface onder de €100. Zie de diverse andere toppics hierover.
Topic: Professionele lichtsturing (7-7-2008 15:51:00)

LJ DaAn schreef:

Ik wil er onder anderen graag shape's mee kunnen maken
Wat bedoel je hier mee?

LJ DaAn schreef:

en de snelheid en grootte daarvan aanpassen, en de snelheid van chases regelen..
Dat kan.
Topic: DMX Lichtsturing (6-7-2008 11:23:00)
Maar de Sweetlight interfaces zijn volgens de Freestyler website niet te gebruiken met Freestyler. Opzich geen probleem want als je voor een Sweetlight interface kiest zou ik ook Sweetlight gebruiken.

Ik zou absoluut niet voor de 100 kanalen interface van Sweetlight kiezen, nu zijn 100 kanalen misschien genoeg. Maar ik zou toch op zeker spelen en direkt voor een volledige DMX universe kiezen.

Ik zou voor de DMX4all interface kiezen met Freestyler, tenzij je budget meer toelaat.
Een andere optie is de Enttec open DMX interface, deze zou met Freestyler en Chamsys software werken.
Topic: Professionele lichtsturing (3-7-2008 19:59:00)
Het is natuurlijk altijd het mooiste om de beschikbare wings van de fabrikant te gebruiken (als ze er zijn tenminste).
Maar ik vind het altijd een pluspunt als zo iets ook kan via DMX-in of midi (of usb of ...)
Topic: Beveiliging harde schijf muziekcomputer (1-7-2008 16:00:00)
inderdaad, net even geëxperimenteerd met de rechten op een externe HD, en het blijkt perfect te werken.
Topic: Beveiliging harde schijf muziekcomputer (1-7-2008 15:54:00)
Tenzij je de USB kabel van de externe HD uitrekt en in je eigen laptop/PC stopt.
Topic: Beveiliging harde schijf muziekcomputer (30-6-2008 16:52:00)
Inderdaad, een 2e account aanmaken met alleen lees rechten, en als je toch bezig bent kan je er ook voor zorgen dat hij niet meer in het configuratiescherm kan enz.

Maar maak voor alle zekerheid toch maar een back-up voor in het geval dat.
Topic: verdeeld licht ophangen? (29-6-2008 12:34:00)

roystraver schreef:

maar hoe knoop je dat vast? touw? ijzerdraad? ti-rips? safety's?

roystraver schreef:

kan t niet gewoon met spanbanden ofzo?
blijf AUB ver weg van truss en laat het omhoog hangen door iemand die er wel iets van kent!
Topic: audio via netwerk streamen.. (6-6-2008 12:31:00)
Geen idee wat je 'media center' juist inhoud, maar misschien is er iets mogelijk met extern bureaublad?