Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Timmiej

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 147 bijdrage(n) van Timmiej (Pagina: 6 van 15)

Topic: Aankoop Sennheiser e845 of Shure beta 58A (6-3-2006 09:55:00)
@ Sis,

Je zegt dat de beta weinig feedback gevoelig is. Ken je de gewone sm 58 ook? Want deze fluit rond als een kudde olifanten. Als de beta hier minder last van heeft dan moet ik maar eens gaan overstappen.
Topic: Vervoer parcan (24-2-2006 16:12:00)
Wij hebben op het moment 16 parcans. Deze worden vervoerd met een meatrack. Makkelijk en snel.

Bij uitbreiding worden het par 56 aan een t4 die passen goed ik cases. Los meeslepen is gewoon niet onze stijl. Ophangen in de bus is onpraktisch. In een aanhanger zou ik zeggen ja het kan, maar in een busje niet. Dit ook vanwege eerder genoemde reden dat je steeds wat anders meeneemt.
Topic: Nieuw: Crown XTi super lichtgewicht amps (26-1-2006 15:33:00)
Dank u, het woord budget had ik dus fout begrepen. Misschien dat Cyberdance het toch zo had bedoelt gezien zijn versterker park sneaky :V maar dat terzijde. Het is me nu duidelijk.

Wij gebruiken de plx serie op de tops en pl / mx op de subs. Voor onze toepassingen zijn de plx dus perfect. Nu afwachten of de plx2 serie ook goed is.

Maar we dwalen af van de crowns wink ;)
Topic: Nieuw: Crown XTi super lichtgewicht amps (26-1-2006 14:48:00)
Begrijp ik het nu verkeerd of wordt de plx serie tot de budget versterkers benoemd?
Een plx kost kost ongeveer 1000 euro. Een paladium 250. Da's 4 keer zo weinig wink ;) Dus om nou meteen de roepen dat de plx budget is. Ten opzichte van de pl ja, maar ook tov 'budget' merken alla paladium?

De plx 2 serie ligt wel een stuk lager met de prijs. Of dit is door weglaten van onderdelen, concurrentie met 'b-merken' of goedkoper produceren van die dingen is nog even afwachten.
Topic: Verzekering apparatuur (9-1-2006 16:50:00)
Kan bij de abn ook. Alleen geld dit alleen voor persoonlijke rekeningen. Bedrijfsrekening moet je storten via het eerder genoemde sealbag systeem.
Topic: T-Shirt gezocht met de volgende tekst Fuck The Sound I'm From The Light (20-12-2005 22:09:00)
Misschien is die taalfout extra erop gezet. Want als het correct engels was hadden jullie er waarschijnlijk niks over gezegd sneaky :V

Wie maakt de grootste spelfout ter wereld?

I'm lovin it wink ;)
Topic: Hoeveel db mag je overdag produceren in een gewone woning (3-11-2005 16:42:00)

Dré schreef:

Er is wel degelijk een "avondklok". Volgens mij gaat die in om 23:00 uur.
Dat heb ik dus ook aan de politie gevraagd. Ze zeiden dat overlast de hele dag was. Dat met 10 uur of 11 in dit geval konden ze ook geen goede uitleg over geven. Is nogal vaag opgenomen in de wet.

Maar wie er nou gelijk heeft? Probeer gewoon binnen normale marges te blijven en spreek iets met de buren af. Het heeft ook geen nut om tegen de db's aan te zitten als er een goede wetgeving hiervoor was.
Topic: Hoeveel db mag je overdag produceren in een gewone woning (3-11-2005 16:35:00)

Dré schreef:

Skit schreef:

De wet is er gemaakt om mensen rust te gunnen vandaar de regel van na 10u 's nachts geen lawaai en geen gegrasmaai/haaggescheer/... op zondag.
Volksfabel. De zondag is een doodnormale dag waar het gaat om geluidsoverlast.

En gelukkig maar want die kerkklokken maken toch een takkeherrie zeg... laugh :D
En zoals ik het heb vernomen is die 10 uur ook niet waar. Overdag mag je ook melding doen van overlast, en dus ook van een grasmaaier.
Topic: Hoeveel db mag je overdag produceren in een gewone woning (3-11-2005 16:33:00)

DannyK78 schreef:

Maar let wel: dit is geen enkele garantie, zover ik heb kunnen vinden staat er niets anders in de wet dan dat je geen overlast mag veroorzaken, dus het is niet afgetimmerd in de zin van: zo laat zoveel db en zo laat zoveel db.
Dus wat is nou overlast? Wij hebben de politie ook eens aan de deur gehad (en terecht de db's die we produceerde lagen veel te hoog) Maar we hebben toen ook gevraagd, ja wat is nu overlast?

Het antwoord: alles wat jij storens vind ik overlast. Dus, ik ben het zagen, de buurman vind het storend -) overlast. Ik praat te hard tegen mijn moeder, de buurman vind het storend -) overlast.

De politie moet langskomen na een melding, terwijl er meestal niet eens ''echt overlast'' is. Bel ik op de buurvrouw praat te hard ik heb overlast dan moeten ze komen. Maar meestal ziet de politie wel in dat de beller zich aanstelt. Wij waren net af het breken toen ze kwamen, toen ze dat zagen werd er gelachen en gingen ze weer. Niet eens een waarschuwing gekregen.

Maar overlast is zoals Danny al zegt niet te meten.
Topic: Wat kosten jullie nou? (20-9-2005 22:10:00)
Een drive-in kost gewoon veel. Ik ben nu ook een jaar bezig, en het kost echt veel meer als dat het opbrengt. Helaas werkt de overheid ook niet echt mee met beginnend ondernemersschap. Nu kunnen jullie wel zeggen, ja schaf een accountent aan. Maar dan moet je eerst 1000 per jaar verdienen wink ;). Begin gewoon al eens met een goede legale cd collectie. Dan heb je tenminste een goede basis om later professioneler te worden.

De belasting, tja daar doe ik ook iets langer over om dat allemaal uit te zoeken hoe alles precies legaal moet.