Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van )pieter(
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van )pieter( (Pagina: 6 van 20)
Topic: Rigging Certificaat (10-1-2011 20:47:00)Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (5-1-2011 20:07:00)
Qua maat maakt het nu overigens niks meer uit want ik heb 'm al vrij snel vervangen door een breder model.Dat is natuurlijk je goed recht en ik zou ook geen twee seconden na moeten denken in welk land ik mijn auto zou willen inschrijven. Ik vind dat wij al veel wegentaks en andere belastingen op voertuigen betalen echter is dat nog altijd minder erg dan in NL als ik dat zo hoor van verschillende NL'ers in de kennissenkring.
Voorts vond ik de Belgische maatvoering van nummerplaten wel altijd iets hebben, jammer dat dit plaats heeft moeten maken voor die ellendige 52cm borden.
Ik zag inderdaad net Lanaken op je site staan, dat is maar een steenworp van bij mij (Genk-Zutendaal)
Groeten
PieterTopic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (4-1-2011 14:41:00)Topic: LED parren (14-12-2010 15:46:00)
C-MD daar heb ik zelf nog aan getwijfeld, uiteindelijk maar iets anders gaan doen.
Tom, jij hebt ook nog familie in België wonen geloof ik, ik meen in de zomer op een lokaal festivalletje kennis te hebben gemaakt met je nicht (werkte als promo-meisje voor het Belang van Limburg)
Groeten
Pieter
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (4-1-2011 16:09:00)Tom, jij hebt ook nog familie in België wonen geloof ik, ik meen in de zomer op een lokaal festivalletje kennis te hebben gemaakt met je nicht (werkte als promo-meisje voor het Belang van Limburg)
Groeten
Pieter
CyberDance schreef:
Idd, gekocht als privé auto, scheelt nogal in wegenbelasting
Qua maat maakt het nu overigens niks meer uit want ik heb 'm al vrij snel vervangen door een breder model.
Voorts vond ik de Belgische maatvoering van nummerplaten wel altijd iets hebben, jammer dat dit plaats heeft moeten maken voor die ellendige 52cm borden.
CyberDance schreef:
Idd, al is het wel op 5 minuten van de grens. Dus ik kan mooi de voordelen van België én NL meepikken
Groeten
Pieter
Je hebt gelijk, in Tour modus heeft de Showtec ook maar 10 kanalen ipv. beglec 11.
Groeten
Topic: LED parren (14-12-2010 13:44:00)Topic: Selenium 15SWS800 (13-12-2010 08:55:00)Groeten
Heb je gebeld of een mail gedaan? Het is niet dat ze hem niet hebben als hij niet op de site staat.
Mocht je dit niet gedaan hebben kan je nog altijd bij volgende proberen.
Met vriendelijke groet,
Pieter
Topic: Electro Voice Tour-X (16-10-2010 10:03:00)Mocht je dit niet gedaan hebben kan je nog altijd bij volgende proberen.
Edit Mod: Dré: Linkjes gewist. Daarvoor moet men maar een ander systeem gebruiken; niet dit forum!
Met vriendelijke groet,
Pieter
Werk zelf ook met regelmaat met Martin Audio, F2 set, WSX+W8C's, S218, WS218X, F215 en WT2, mijn inziens komt de door dexter voorgestelde set niet toe voor 400 man op een serieus volume (wat in het topic wel aangegeven werd als belangrijk).
Mijn raad aan de TS is dan ook om hier in de buurt voor een keer eens een Martin Audio set bij te huren (S218 + F215 kost je de kop namelijk niet) en zelf te beslissen wat hij nodig heeft.
Begrijp me niet verkeerd ik ben ook een grote fan van Martin Audio maar ik zie het niet goed mogelijk dat een dubbel 15" top gaat voorbij gespeeld worden door een enkele 15" top, en hetzelfde geldt voor de bassen. Ook al staat er Martin Audio op.
Mvg.
Pieter
Topic: Electro Voice Tour-X (15-10-2010 19:08:00)Mijn raad aan de TS is dan ook om hier in de buurt voor een keer eens een Martin Audio set bij te huren (S218 + F215 kost je de kop namelijk niet) en zelf te beslissen wat hij nodig heeft.
Begrijp me niet verkeerd ik ben ook een grote fan van Martin Audio maar ik zie het niet goed mogelijk dat een dubbel 15" top gaat voorbij gespeeld worden door een enkele 15" top, en hetzelfde geldt voor de bassen. Ook al staat er Martin Audio op.
Mvg.
Pieter
Zoals dexter zegt heeft Martin Audio een redelijke inruilwaarde maar ik betwijfel het wel sterk dat je met 2x s18 + 2x F12/F15 400 man aankan. Natuurlijk is 400 man maar een kleine indicatie, alles is zo wat afhankelijk van de ruimte, akoestiek en andere factoren maar voor 400 man begin ik toch te denken aan minimaal 2x S218/WS218X + 2x F215.
Ik vind het namelijk niet echt fijn om te luisteren naar een set die de hele avond op zijn staart wordt getrapt, het is beter een stukje groter te gaan en dan wat headroom over te houden. Je rijdt toch ook niet altijd 200 met je auto (het kan maar is gewoon niet zo aangenaam)
En over de M3 controller: hufterproof is wel het juiste woord echter denk ik dat je met een XTA en de juiste instellingen + wat sleutelen verder komt.
En omwille van die redenen denk ik in ieder geval dat het voor BSS beter is inderdaad voor de EV set te gaan. Deze zal als het moet wel wat harder kunnen gaan.
Ofwel kan BSS nog altijd het budget opschroeven
Maar dat doet de portefeuille wel (heel) wat meer pijn.
Mvg.
Pieter
Topic: Electro Voice Tour-X (14-10-2010 20:24:00)Ik vind het namelijk niet echt fijn om te luisteren naar een set die de hele avond op zijn staart wordt getrapt, het is beter een stukje groter te gaan en dan wat headroom over te houden. Je rijdt toch ook niet altijd 200 met je auto (het kan maar is gewoon niet zo aangenaam)
En over de M3 controller: hufterproof is wel het juiste woord echter denk ik dat je met een XTA en de juiste instellingen + wat sleutelen verder komt.
En omwille van die redenen denk ik in ieder geval dat het voor BSS beter is inderdaad voor de EV set te gaan. Deze zal als het moet wel wat harder kunnen gaan.
Ofwel kan BSS nog altijd het budget opschroeven
Maar dat doet de portefeuille wel (heel) wat meer pijn.Mvg.
Pieter
Waarschijnlijk gaan vergelijkbare Martin Audio kasten misschien wel boven je budget gaan. F215 zit ruim boven de duizend euro per kast en de S218 en WS218X ook. Je zou als oplossing naar de kleinere kastjes kunnen kijken (F12, F15, S15, S18) maar dit is denk ik niet direct wat je wil aangezien ik uit je topic opmaak dat je vooral groter wilt.
Voorts is SRX hier wel bijhuurbaar (zutendaal toch?
) maar ik ken persoonlijk niemand die EV gebruikt.
Mvg.
Pieter
Voorts is SRX hier wel bijhuurbaar (zutendaal toch?
) maar ik ken persoonlijk niemand die EV gebruikt. Mvg.
Pieter