Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mathijs_promix
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 5 van 20)
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (18-10-2009 20:05:00)
Met dit antwoord kan je vrij weinig he? haha
Wat moet ik nou met zo'n nutteloos antwoord?
Zijn jouw instellingen net zo top-secret als de ingredienten en de manier hoe ze Coca Cola maken?
Maar even zonder gekheid; Ik heb onlangs nieuwe camera gekocht dus ben beetje aan het surfen en pielen met instellingen dus vandaar dat ik het even vroeg
.Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (13-10-2009 13:58:00)Ik bedacht me dat omdat de scanners in Sunlite 3D wél laten zien dat ze allebei de andere kant op bewegen. Dus wanneer ik pan/tilt aanklik in FS wordt er (denk ik) geen signaal doorgegeven naar de scanners (of hij pikt het niet op). Wat wel vreemd is: wanneer ik pan aanklik hoor je dat het spiegeltje bij een van de scanners draait. En daar kan je dan van opmaken dat hij het wel oppakt...
Oe bakkes. Kende Martin ook niet persoonlijk maar het is toch altijd vervelend om dit soort dingen te horen! Wist ook niet van zijn ziekte af.
Gecondoleerd en sterkte aan de nabestaanden!
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (13-10-2009 22:04:00)Gecondoleerd en sterkte aan de nabestaanden!
Het is toch zo dat je in overleg met de klant bepaald welke muziek er gedraaid wordt? Neem aan dat je voorbereid naar een feest gaat toch? Doelgroep, soort feest etc.
Zo kom je niet met je house/trance 'meuk' aan bij 40+'ers
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (13-10-2009 18:49:00)Zo kom je niet met je house/trance 'meuk' aan bij 40+'ers
Emile Schuur schreef:
Ik heb onder andere de avondstand, de standaardstand en mijn eigen instelling gebruikt. Bij mijn eigen instellingen heb ik echt alles continue aangepast. Vooral de flitser continue veranderd. Maar als je de foto opslaat, dan kan je bij informatie over de foto de instellingen zien.Met dit antwoord kan je vrij weinig he? haha
Zijn jouw instellingen net zo top-secret als de ingredienten en de manier hoe ze Coca Cola maken?Maar even zonder gekheid; Ik heb onlangs nieuwe camera gekocht dus ben beetje aan het surfen en pielen met instellingen dus vandaar dat ik het even vroeg
.Welke instelligen op je camera heb je hier gebruikt?
Topic: freestyler hulp (7-10-2009 22:38:00)@ Joep
O o o. Ik deel hier hoe ik het ervaren heb. Mijn ervaring is er mee dat wanneer ik niks heb aangelsloten 3d Sunlite bij mij niet goed werkt. Wanneer ik dit WEL doe werkt het programma wel goed.
Dat is MIJN ervaring en gooi alsjeblieft niet van die wijze woorden daar door heen.
Topic: freestyler hulp (6-10-2009 22:48:00)O o o. Ik deel hier hoe ik het ervaren heb. Mijn ervaring is er mee dat wanneer ik niks heb aangelsloten 3d Sunlite bij mij niet goed werkt. Wanneer ik dit WEL doe werkt het programma wel goed.
Dat is MIJN ervaring en gooi alsjeblieft niet van die wijze woorden daar door heen.
Volgensmij moeten de heads aangesloten zijn. Ik heb dit ook wel eens geprobeerd. Wanneer de lichten aangesloten zijn zie je de bewegingen etc. wel.
Topic: geluids installatie in een restaurant (23-9-2009 23:40:00)Misschien is de Electro Voice EVID serie iets? Je hebt deze ook in 100 V uitvoering.
Is een speaker met mooi design en mooie klank. En kost niet duur
Topic: freestyler hulp (23-9-2009 23:33:00)Is een speaker met mooi design en mooie klank. En kost niet duur
Jep heb je helemaal gelijk in. Maar zo heb ik ook weer wat geleerd
Topic: freestyler hulp (23-9-2009 22:52:00)
Kijk daar heb ik wat aan! Ik heb het 'probleem' opgelost. Zat m inderdaad in de switches achterop de scanners. Weer wat bijgeleerd....
Ach ja.. ieder zo zijn eigen specialiteiten.
Dank Ganz!
Topic: freestyler hulp (23-9-2009 12:22:00)Ach ja.. ieder zo zijn eigen specialiteiten.
Dank Ganz!
JeroenVDV schreef:
Ik kan niet in de code/ideeen van Freestyler kijken, ik vind alleen je conclusie dat het aan de scanner of output dongle moet liggen wat vreemd. Invert pan/tilt heeft niets met je output dongle te maken namelijk, is puur een software-ding. En scanners die uit zich zelf pan of tilt inverten zodra jij dat in de software aanklikt (waardoor resultaat GEEN inversie is) heb ik nog nooit gezien.