Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Coninxke
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 74 bijdrage(n) van Coninxke (Pagina: 5 van 8)
Topic: DJ Beurs België (27-10-2006 19:11:00)
wat zei de leiding van het kamp hier op?
'Zoek maar iemand anders om te ...,' schreeuwden ze waarschijnlijk!
Ik ga waarschijnlijk ook een kijkje komen nemen.
Topic: Zoemende geluid bij actieve subwoofer! (1-10-2006 16:22:00)De 2 voedingselco's. Ik heb de versterker binnen gedaan in een winkel en ze hebben deze gemaakt. Toen was hij helemaal in orde. Reden dat ik die set heb weggedaan? Ik wilde gewoon ook eens wat anders proberen...
Topic: Zoemende geluid bij actieve subwoofer! (30-9-2006 18:19:00)Voor mij mag dit topic ook gesloten worden. Het probleem is opgelost en ik heb inmiddels een andere geluidsset gekocht.
Topic: Genoeg speakers voor 200 man? (25-9-2006 21:17:00)Topic: Luidsprekersysteem voor zang, spraak, karaoke e.d. (17-9-2006 11:54:00)Woeps
Topic: Luidsprekersysteem voor zang, spraak, karaoke e.d. (17-9-2006 11:25:00)
100dB bij de K-112A is de gevoeligheid bij 1W/1m.
Topic: Waar op letten bij 2de hands speakers? (26-8-2006 23:30:00)Hij is een internetkameraad van me. Het is Marijn van het forum hier.
Topic: Waar op letten bij 2de hands speakers? (26-8-2006 22:50:00)Zijn het de speakers van een Belg voor de prijs van €700?
Topic: eerste setje (9-8-2006 14:25:00)- syrincs m3 220
- 2* tweedehands tabletops i.p.v. numark cdn 35
- American Audio Q-D6
- Stanton DJ Pro 2000
Dan heb je een zéér leuk setje!
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (3-8-2006 12:10:00)- 2* tweedehands tabletops i.p.v. numark cdn 35
- American Audio Q-D6
- Stanton DJ Pro 2000
Dan heb je een zéér leuk setje!
Vince Linders schreef:
Oeps
wat zei de leiding van het kamp hier op?