Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bestek

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Bestek (Pagina: 5 van 20)

Topic: Ultrasoon (10-10-2023 07:56:00)
Begin er maar niet aan, hier in de buurt zitten veel katten waarvoor iemand een dergelijk ding heeft opgehangen vermoed ik.
Om de paar minuten een hoge ultrasone piep waar je gek van wordt als je buiten zit, het is duidelijk een ding op zonne-energie want in de avond is de intensiteit minder. Het ding is nu na een jaar versleten en bijna niet meer hoorbaar gelukkig.
Helaas is het mij niet gelukt te achterhalen uit welke tuin het komt, dus doe de rest van de buurt een plezier en begin niet aan zulke dingen.
Topic: USB Speler (27-9-2023 09:44:00)
Het zijn meestal wel gewoon MP3 files, soms WAV, zelden tot nooit iets anders gelukkig.
Ik geef vaak ook vooraf door welk formaat en hoe aan te leveren, bij voorkeur een week van tevoren aanleveren per mail, maarja .... shut up :X

Ik heb inderdaad ook weleens aan een tablet gedacht, die kan ik ook gebruiken voor het op afstand besturen van de mixer en spotify, leest android met zo'n stekkertje alle voorkomende bestandssystemen?

Iemand bekend met een app die hiervoor lekker werkt (afspelen van muziek bestanden, grote knoppen, weinig multimedia poespas zoals visualisaties etc, gewoon een playlist of browser aangevuld met start / stop / volgende / vorige).
Topic: USB Speler (27-9-2023 07:53:00)
Even een vraagje met betrekking tot een USB speler;

In mijn taperackje heb ik een Tascam SS-R100 zitten, bedoeld voor afspelen van orkestbanden van tapeacts.
Voor mijn vaste acts gaat dit meestal prima en vaak prepareer ik ook zelf een USB stick die ze dan kunnen vullen met de orkestbanden.
Ik sta echter ook regelmatig op carnavals gerelateerde avonden, dan krijg je vaak een usb stickje in de hand geduwd die niet gelezen wordt door de speler.
Vaak door een verkeerde formattering (voor de speler) maar ook regelmatig zonder direct aanwijsbare oorzaak.
Ik ben dan genoodzaakt om het ding weer in mijn laptop te stoppen en het vanaf daar af te spelen, wat ik minder prettig vind omdat ik graag een fysieke knop onder de vingers heb laugh :D .

De vraag; heeft iemand ervaring met een andere 19" 1he (voorkeur) oplossing die ik in het rack erbij kan hangen die wellicht iets minder kieskeurig is?
Ik heb ook al eens rondgekeken naar bijvoorbeeld een raspberry met eventueel een lcd displaytje maar ben nog niet echt een bruikbare oplossing tegengekomen zonder al teveel poespas.
Topic: Eindschakelaar voor rolluik gebruiken (23-5-2023 08:55:00)
Is zon maaier ook in te stellen qua tijd?
Anders zou je ook bijv om 11.00 het rolluik open kunnen sturen en de maaier vanaf 11.10 laten maaien. Ik heb zelf kastjes tussen de rolluiken zitten die ik via domoticz kan aansturen, maar er zit ook nog een mogelijkheid voor hardware matige contacten.
Topic: Zoemen dimbare ledspots in een Sunstrip oplossen (17-4-2023 13:58:00)
De LM400 heb ik geen ervaring mee, maar de standaard multidim dimmerpacks maakten ook altijd een dergelijk geluidje op lage stand, ik kan me zo voorstellen dat de belasting door de ledjes ook laag is en dat je daarom de zoem blijft horen.
Topic: CDP-CX350 - 300 Disc Cd (12-4-2023 16:59:00)
Heb je ze vervangen voor de originele?
Topic: T-Bar aansluiting maken (3-4-2023 19:54:00)
Vind iec zowiezo een ellende, er is een tijdje een vergrendelbare versie geweest maar dat zie je nog maar weinig tegenwoordig. Ik heb al een aantal keer armaturen omgebouwd met een Seetronic SAC3MPA-02 . Deze is net wat kleiner dan 2 powercons en omdat het een frontje betreft vaak netjes in te bouwen door het iec vak wat ruimer te maken.
Topic: T-Bar aansluiting maken (2-4-2023 20:30:00)
Bij de meeste keraf blokken kun je dat maken, aan de invoer zit vaak ruimte voor een m 20 wartel, deze kun je opboren voor een powercon.
Aan het andere eind kun je ook een gat boren. Heb zo een tijdje gebruik gemaakt van deze blokken met een combikabel, zo kon ik stroom en power voor elk band lid eenvoudig verdelen
Topic: T-Bar aansluiting maken (2-4-2023 11:41:00)
Ik gebruik deze, ook verkrijgbaar bij de chinese vrienden, prima spul voor zoiets en compacter / minder kwetsbaar dan een lasdoos;

www.google.com/search?q=ip68+connector&client=ms-android-samsung-ss&prmd=sinv&sxsrf=APwXEdesHO9HKJrB2JFTpxsxTL9Aw6A1gA:1680428214730&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiZ0Lz28or-AhUTtKQKHZjJB2AQ_AUoAnoECAUQAg&biw=384&bih=718&dpr=2.81#imgrc=PiUUbcYXUsK_nM&lnspr=W10=
Topic: UV 400w in HQI buiten floodlight? (29-3-2023 12:54:00)
Heb je contact met ze opgenomen dat je je geld terug wil, kan me niet voorstellen dat ze daar in dit geval lastig over doen?
Waarschijnlijk heb je ze zakelijk aangeschaft, dat is vaak via een dergelijke groothandel het geval, hou er dan rekening mee dat er andere regels gelden dan voor consumenten, vaak ben je in dergelijke gevallen afhankelijk van de fabrieksgarantie en gelden dingen als niet goed geld terug niet.