Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van TimD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van TimD (Pagina: 5 van 20)

Topic: Denon SC5000 en X1800 (20-1-2017 08:40:00)
Op zich zie ik zeker mogelijkheden voor de SC5000. Van de X1800 is de toegevoegde waarde me nog niet helemaal duidelijk tov een DJM, maar die SC5000 heeft wel een aantal zeer gave features. Denk aan die 8 cue-pads, beat loop, 2 uitgangen voor 2 decks, snel reagerend touch-screen. Ik ben benieuwd hoe de eerste reviews/live testen zullen zijn. Ik gun het Denon van harte, en ik gun Pioneer wat concurrentie wink ;)
Topic: Te huur gevraagd: "low fog" machine (14-11-2016 14:58:00)
Anders eens bij een verhuurfirma aanvragen of je het effect eens kunt zien? En dan heb ik het over zo'n machine die de rook koelt. Wat ik ervan gehoord heb is dat die rook inderdaad opstijgt als die warmer wordt. Nu hoeft dat normaal niet zo'n probleem te zijn (als in: rook is weg voordat hij kan opstijgen), maar rondom voeten/benen warmt hij sneller op. Misschien een idee om in plaats van 'low'-vloeistof 'light' te gebruiken. Die is dunner en vervliegt misschien eerder?

Bovenstaande is niet op ervaring gebaseerd.
Topic: Te huur gevraagd: "low fog" machine (11-11-2016 09:15:00)
Misschien heeft iemand hier ervaring mee? Antari DNG-100. Het is eigenlijk een soort grote airco die je voor je eigen rookmachine zet, waardoor de rook afgekoeld wordt. Eventueel kun je de rook verdelen met een koppelstuk voor slangen: Klik
Topic: Geluidstafel aansturen via tablet (was geluidstech aanspreken)? (8-11-2016 16:54:00)

Hollender schreef:

Ik vind dit wel een interessante combinatie. Aangezien de geluidstech de boel afregelt met een tablet (gaan we gemakshalve maar even van uit), kun je hem waarschijnlijk zo een mailtje sturen dat het bagger klinkt, eventueel anoniem.
Of ga ik nu weer te ver?
laugh :D
Topic: Geluidstafel aansturen via tablet (was geluidstech aanspreken)? (7-11-2016 08:53:00)

Dré schreef:

TimD schreef:

Wat ik zou doen is Hollender nomineren voor de meest waardeloze topictitel van 2016 wink ;)
Da's eigenlijk wel een goeie. Wat zou een passendere titel zijn?
Geluid slecht afgemixt: geluidstech aanspreken of niet?

of: Ervaringen met geluidstafel aansturen via tablet

iets in die trant. Dit vind je over een jaar nooit meer terug wink ;)
Topic: Geluidstafel aansturen via tablet (was geluidstech aanspreken)? (4-11-2016 09:37:00)
Wat ik zou doen is Hollender nomineren voor de meest waardeloze topictitel van 2016 wink ;)
Topic: Avolites Pearl tafels uitgespeeld (24-8-2016 09:08:00)
Infinity springt in dat gat laugh :D

vimeo.com/highlitetv/infinitychimpcontroller check het filmpje maar eens. De geïnterviewde (Graham Eales) heeft vroeger de Zero 88 Fat frog ontwikkeld en hoge functies bekleed bij Philips entertainment lighting. Hij heeft ook deze Chimp lichttafels ontwikkeld. Er komen 2 versies:

Chimp 100
- 2 universes
- 100 fixures
- enkel console, je moet er zelf een touchscreen bij kopen
- marktprijs rond de €3400

https://i65.tinypic.com/2epos50.jpg

Chimp 300
- 4 universes
-300 fixures
- 22" touchscreen ingebouwd
- Marktprijs rond de €4800

https://i68.tinypic.com/6teq8w.jpg

Er zal binnenkort meer info over vrijkomen, 1 en 2 oktober is de officiële introductie en ze zijn dan ook direct leverbaar.

Overigens herken ik het negatieve verhaal van Dj-bart mbt de Creators niet. Eigenlijk alleen maar positieve reacties. Er worden in Kerkrade trainingen gegeven en de telefonische/email support is ook prima geregeld.

Het merk Showtec krijgt vaak geen eerlijke kans. Als Robe of Ayrton kleurschaduw hebben bij mengkleuren dan hoort dat erbij en was dat dus het beste resultaat dat met de huidige technologie gehaald kan worden. Als Showtec kleurschaduwen heeft op een kop of bar die 1/3 kost, dan is het negativiteit alom. Het is grappig om te zien hoe veel mensen door een gekleurde bril kijken. Mensen valt het niet op dat een Sharpy een hotspot heeft, terwijl ze er bij een Infinity iB-5R over vallen. Mensen valt het niet op dat de mechanische dimmer bij a-merken de laatste 5% niet mooi dimt en de beam vertroebeld raakt. Bij een spot van Showtec is dat opeens een heikel punt.

Om een paar producten te noemen: Spectral M800, Sunstrip, Phantom 50 Octostrips, festivals en tours die met Infinity gedaan worden... Ook al probeert men het merk vaak naar beneden te halen omdat het 'niet pro' is (rekbaar begrip), er wordt gewoonweg veel mee gewerkt. Het zijn prima producten, zeker als je het afzet tegen de prijs die je ervoor betaalt!
Topic: dimmer aansluiten (23-8-2016 15:54:00)
Ik gok op wisselspanning 50Hz
Topic: Sub achterstevoren (23-8-2016 08:30:00)
Uitdoving naar de achterkant. Doordat de golven een halve fase verschillen doven ze elkaar uit waardoor de overlast beperkt blijft.
Topic: AD systems AD-3 (12-8-2016 08:29:00)
Is er iemand die hier het antwoord op weet?

TimD schreef:

Vraagje: AD-systems is een ander bedrijf dan Audience Delight (waar ook AD-Systems in het logo staat) of niet?

https://www.markify.com/images/ctm/originals/008346025.JPG

https://www.rbsound.nl/sites/default/files/styles/medium/public/ad_logo.jpg?itok=eiwtQlul

Vooral omdat van beide merken nog een website bestaat