Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Jus
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Jus (Pagina: 5 van 20)
Topic: versterkerkeuze o.a. peavey PV1500 (27-3-2005 14:42:00)Bedoel je hiermee die Pro Sub? Ik weet dat het niet echt een goede manier is om uit te proberen in de winkel, maar toen ik de combinatie Pro15/Prosub hoorde, was er weinig verschil met, en zonder te merken. Misschien dat jij ze onder andere omstandigheden hebt gehoort? daar zou ik graag dan wat ervaringen over horen tegen die tijd
(als je andere van plan ben te komen heb ik niks gezegt
)
Ik heb zelf een setje Pro15's en stuur deze aan met een DAP Palladium 1200, en dat gaat in ieder geval prima kan ik je zeggen. Ben zelf erg gek van deze combinatie.Topic: Nieuwe Numark lading: TT-1610 en DVD-01 (25-3-2005 09:13:00)
Dan heb je een erg lekkere set kan ik je vertellenTopic: Nieuwe Numark lading: TT-1610 en DVD-01 (17-3-2005 17:36:00)
)
Degene uit de groene verpakking onder nummertje 52 in de automaat bij mij op school zijn verukkelijk
Als die automaat em teminste niet zelf houd
Topic: biertjehhh??? tijdens het draaien... (8-3-2005 16:11:00)Zo gaat t bij ons ook, en meestal een pak Twixen erbij
Maar dat is meer persoonlijke verslaving (waar ik overigens aardig van aan het afkicken ben, ben overgestapt op Appelkoeken
)Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (20-2-2005 15:54:00)
Mijn grote droom... een mini met engelse vlag erop!
GEWELDIG!Topic: Nieuwe lading behringer produkten (20-2-2005 14:58:00)
emwe schreef:
maar de kasten worden aangevuld met peavey baskasten.
(als je andere van plan ben te komen heb ik niks gezegt
)Ik heb zelf een setje Pro15's en stuur deze aan met een DAP Palladium 1200, en dat gaat in ieder geval prima kan ik je zeggen. Ben zelf erg gek van deze combinatie.
Ik moet binnekort de video doen bij een revue hier op school, en dan zou dit echt een mega uitkomst zijn zeg, helaas moet ik het doen met een gewone dvd speler
Topic: Het Pioneer cdj-200 topic (21-3-2005 18:17:00)Topic: Goede keuze? (17-3-2005 17:37:00)
DJ Jus schreef:
Ik heb het al wel eens vaker hier gepost, maar als ik jou was zou ik eens gaan kijken voor een setje Peavey pro15's, met een dap p1200 en je heb een prima set voor370 (speakers)+ 263(versterker)= 633 euro.Dan heb je een erg lekkere set kan ik je vertellen
Ik zag net in de webshop dat er weer een lading numark producten zijn toegevoegt. Er vielen mij alleen een aantal dingen op:
klik
Ik dacht dat deze een aantal jaar gelede al uit was gebracht? Heb hier geloof ik zelfs hier op het forum wel eens commentaar op gevraagd, en toen werd me op het hart gedrukt dit ding alsjebliefd niet in huis te nemen
Is er iets veranderd?
klik
Ziet er leuk uit, en Pioneer zal er vast niet blij mee zijn
maar er staat bij: Non-seamless looping. Krijgen we nu opeens te maken met een hele eerlijke fabrikant, of is het een of andere nieuwe techniek die ze zo noemen? Ik dacht dat Numark toch wel bekend stond om zijn loop techniek
En zo zijn er nog een aantal andere leuke speeltjes toegevoegt. ben benieuwd
Topic: Goede keuze? (12-3-2005 18:52:00)klik
Ik dacht dat deze een aantal jaar gelede al uit was gebracht? Heb hier geloof ik zelfs hier op het forum wel eens commentaar op gevraagd, en toen werd me op het hart gedrukt dit ding alsjebliefd niet in huis te nemen
Is er iets veranderd? klik
Ziet er leuk uit, en Pioneer zal er vast niet blij mee zijn
maar er staat bij: Non-seamless looping. Krijgen we nu opeens te maken met een hele eerlijke fabrikant, of is het een of andere nieuwe techniek die ze zo noemen? Ik dacht dat Numark toch wel bekend stond om zijn loop techniek
En zo zijn er nog een aantal andere leuke speeltjes toegevoegt. ben benieuwd
Ik heb het al wel eens vaker hier gepost, maar als ik jou was zou ik eens gaan kijken voor een setje Peavey pro15's, met een dap p1200 en je heb een prima set voor370 (speakers)+ 263(versterker)= 633 euro.
Dan heb je een erg lekkere set kan ik je vertellen
Topic: biertjehhh??? tijdens het draaien... (9-3-2005 08:32:00)Dan heb je een erg lekkere set kan ik je vertellen
dj fleur schreef:
[citaat van DJ Jus schreef: Appelkoeken
)Juist!! die dingen zijn erg goed weg te duwen!!
[offtopic] Niet allemaal, de bakker hier bakt er niks van
Degene uit de groene verpakking onder nummertje 52 in de automaat bij mij op school zijn verukkelijk
Als die automaat em teminste niet zelf houd
DJ Bastisito schreef:
Het enige wat ik drink tijdens het draaien is cola en Golden Power, en heel soms 1 biertje voor de smaak dan.
Maar dat is meer persoonlijke verslaving (waar ik overigens aardig van aan het afkicken ben, ben overgestapt op Appelkoeken
)spongebob schreef:
https://home.quicknet.nl/qn/prive/bras/cooper.jpg
Mijn grote droom... een mini met engelse vlag erop!
GEWELDIG!Hee ik was eens even aan het kijken naar die nieuwe subs van Behringer, en ik zag het volgende staan.
Ik vindt dit allemaal vrij vaag... Bedoelen ze nu gewoon dat er een passief filter in deze speaker zit of is er een heel nieuw systeem verzonnen?
Excuus als het nogal verward klinkt, maar dat ben ik nu ook even
[edit]
Misschien brengt deze foto nog wat duidelijkheid voor mensen hier: klik
...the X in the E1800X not only indicates the built-in, switchable crossover for bi-amping applications...
Nu brengt dat bi-amping me in verwarring. Ik begrijp dat dit inhoud dat je dus de sub en de top bijvoorbeeld met 2 verschillende versterkers aanstuurt. Maar als ik het zo lees zou door de ingebouwde crossover je nog steeds 2 versterkers kunne gebruiken voor sub-top, maar heb je geen crossover meer nodig. Ik vindt dit allemaal vrij vaag... Bedoelen ze nu gewoon dat er een passief filter in deze speaker zit of is er een heel nieuw systeem verzonnen?
Excuus als het nogal verward klinkt, maar dat ben ik nu ook even
[edit]
Misschien brengt deze foto nog wat duidelijkheid voor mensen hier: klik