Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Jus

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Jus (Pagina: 5 van 20)

Topic: versterkerkeuze o.a. peavey PV1500 (27-3-2005 14:42:00)

emwe schreef:

maar de kasten worden aangevuld met peavey baskasten.
Bedoel je hiermee die Pro Sub? Ik weet dat het niet echt een goede manier is om uit te proberen in de winkel, maar toen ik de combinatie Pro15/Prosub hoorde, was er weinig verschil met, en zonder te merken. Misschien dat jij ze onder andere omstandigheden hebt gehoort? daar zou ik graag dan wat ervaringen over horen tegen die tijd wink ;) (als je andere van plan ben te komen heb ik niks gezegt wink ;) )

Ik heb zelf een setje Pro15's en stuur deze aan met een DAP Palladium 1200, en dat gaat in ieder geval prima kan ik je zeggen. Ben zelf erg gek van deze combinatie.
Topic: Nieuwe Numark lading: TT-1610 en DVD-01 (25-3-2005 09:13:00)
Ik moet binnekort de video doen bij een revue hier op school, en dan zou dit echt een mega uitkomst zijn zeg, helaas moet ik het doen met een gewone dvd speler sad :(
Topic: Het Pioneer cdj-200 topic (21-3-2005 18:17:00)
Dré is goedkoper wink ;)

€ 579,00
Topic: Goede keuze? (17-3-2005 17:37:00)

DJ Jus schreef:

Ik heb het al wel eens vaker hier gepost, maar als ik jou was zou ik eens gaan kijken voor een setje Peavey pro15's, met een dap p1200 en je heb een prima set voor370 (speakers)+ 263(versterker)= 633 euro.

Dan heb je een erg lekkere set kan ik je vertellen
Topic: Nieuwe Numark lading: TT-1610 en DVD-01 (17-3-2005 17:36:00)
Ik zag net in de webshop dat er weer een lading numark producten zijn toegevoegt. Er vielen mij alleen een aantal dingen op:

klik
Ik dacht dat deze een aantal jaar gelede al uit was gebracht? Heb hier geloof ik zelfs hier op het forum wel eens commentaar op gevraagd, en toen werd me op het hart gedrukt dit ding alsjebliefd niet in huis te nemen laugh :D Is er iets veranderd?

klik
Ziet er leuk uit, en Pioneer zal er vast niet blij mee zijn wink ;) maar er staat bij: Non-seamless looping. Krijgen we nu opeens te maken met een hele eerlijke fabrikant, of is het een of andere nieuwe techniek die ze zo noemen? Ik dacht dat Numark toch wel bekend stond om zijn loop techniek shocked 8O

En zo zijn er nog een aantal andere leuke speeltjes toegevoegt. ben benieuwd
Topic: Goede keuze? (12-3-2005 18:52:00)
Ik heb het al wel eens vaker hier gepost, maar als ik jou was zou ik eens gaan kijken voor een setje Peavey pro15's, met een dap p1200 en je heb een prima set voor370 (speakers)+ 263(versterker)= 633 euro.

Dan heb je een erg lekkere set kan ik je vertellen
Topic: biertjehhh??? tijdens het draaien... (9-3-2005 08:32:00)

dj fleur schreef:

[citaat van DJ Jus schreef:

Appelkoeken laugh :D )
Juist!! die dingen zijn erg goed weg te duwen!! laugh :D
[offtopic] Niet allemaal, de bakker hier bakt er niks van wink ;) Degene uit de groene verpakking onder nummertje 52 in de automaat bij mij op school zijn verukkelijk laugh :DAls die automaat em teminste niet zelf houd angry
Topic: biertjehhh??? tijdens het draaien... (8-3-2005 16:11:00)

DJ Bastisito schreef:

Het enige wat ik drink tijdens het draaien is cola en Golden Power, en heel soms 1 biertje voor de smaak dan.
Zo gaat t bij ons ook, en meestal een pak Twixen erbij laugh :D Maar dat is meer persoonlijke verslaving (waar ik overigens aardig van aan het afkicken ben, ben overgestapt op Appelkoeken laugh :D )
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (20-2-2005 15:54:00)

spongebob schreef:

https://home.quicknet.nl/qn/prive/bras/cooper.jpg
shocked 8O Mijn grote droom... een mini met engelse vlag erop! laugh :D GEWELDIG!
Topic: Nieuwe lading behringer produkten (20-2-2005 14:58:00)
Hee ik was eens even aan het kijken naar die nieuwe subs van Behringer, en ik zag het volgende staan.
...the X in the E1800X not only indicates the built-in, switchable crossover for bi-amping applications...
Nu brengt dat bi-amping me in verwarring. Ik begrijp dat dit inhoud dat je dus de sub en de top bijvoorbeeld met 2 verschillende versterkers aanstuurt. Maar als ik het zo lees zou door de ingebouwde crossover je nog steeds 2 versterkers kunne gebruiken voor sub-top, maar heb je geen crossover meer nodig.

Ik vindt dit allemaal vrij vaag... Bedoelen ze nu gewoon dat er een passief filter in deze speaker zit of is er een heel nieuw systeem verzonnen?

Excuus als het nogal verward klinkt, maar dat ben ik nu ook even laugh :D

[edit]
Misschien brengt deze foto nog wat duidelijkheid voor mensen hier: klik