Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djdimi

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 5 van 20)

Topic: DJ Beurs België (24-10-2006 19:02:00)
Dat zou wel spijtig zijn dat dat alleen "DJ" beurs zou zijn.

Nu dacht ik ook eens zo'n disco-beurs te hebben in België sad :(.

Maar gelukkig kan je niet voor die paar euro's sukkelen wink ;).
Topic: DJ Beurs België (23-10-2006 20:17:00)
Lijkt me niet, aangezien het bedrijf Beglec er zit, en nog andere verhuurbedrijven en dergelijke..
Topic: DJ Beurs België (23-10-2006 18:09:00)
Jaja, er is ook een discobeurs in België, voor meer info kan je hier klikken.

3 December is het in Antwerpen te doen, daar ga ik dan heen met mijn collega en (misschien) met forumlid Marijn (daar ontmoeten) wink ;).
Topic: Zillion..... (19-10-2006 18:02:00)
Verbaast me ook niets dat Zilion ook bekend is / was in Nederland laugh :D.
Topic: Mijn cd speler slaat over (16-10-2006 15:31:00)
Bij je lokale disco winkel. Je kan op gouden gids zoeken naar jouw lokale discoshop, of je doet hem (of verzend 'm razz :p) naar Newline ;-).
Topic: Mijn cd speler slaat over (16-10-2006 13:15:00)
Kan je zelf doen mits je de nodige kennis hebt! Heb je toch geen kennis en je gaat eraan prullen ga je je cd-speler nog meer vern**ken.
Het beste is bij een technicus die niets anders dan zo'n dingen doet.

Van de prijs kan ik je het helaas niet vertellen. (Gelukkig) nog geen ervaring gehad met zoiets.
Topic: Mijn cd speler slaat over (16-10-2006 11:56:00)
Draai je met gebrande cd's of met originele?
Topic: Mijn cd speler slaat over (16-10-2006 11:43:00)
Heb je dit met meerdere cd's? Of alleen 1 specifieke?
Topic: Lichtbrugprobleempje.. (12-10-2006 20:59:00)
Kan de foto's niet zien, het is volgens de server verboden sneaky :V.

[edit]Werkt wel met kopiëren & plakken.[/edit]
Topic: Drive-in show gezocht in Den Haag (11-10-2006 16:23:00)

warface schreef:

djdimi schreef:

Dat is het hem net, als je in het tweedehands forum kijkt, zie je dat hij z'n spullen te koop heeft gezet.
ow oke.. niet gezien..
in dat geval, spullen nog even houden tot na je verjaardag razz :p
Gaat niet, heeft tamelijk al wat spullen verkocht sneaky :V.