Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djdimi

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 1 van 20)

Topic: advies gevraagd. (14-9-2012 21:26:00)
2dehands site's, marktplaats, ...
Topic: Oude botex dc-1216 doet gek (11-9-2012 10:46:00)
Sorry voor het kickje..

Niemand geen raad meer? Heb m'n vorige post maar bewerkt zodat ik niet moest kicken maarja razz :p shut up :X
Topic: Oude botex dc-1216 doet gek (6-9-2012 21:27:00)
Ongelofelijk toch ! Net deed ie het terug, alle knopjes met bijhorden led's gingen aan, ik kost scrollen door banken, alles gewoon..

Trekt ik de stekker even in & uit en het is weer gedaan met spelen shocked 8O.

Hmm...

Edit: Ok, ik weet nu hoe ik terug in het normale programma kan geraken.

Ik moet mét de stroom er in op de ATC89C52 de GND en pin 16 - 17 - 18 - 19 "kortsluiten" (het is een beetje vaag, ik moet er over "glijden")..

Ik vind het maar gek dat ik het op die manier alleen werkend krijg...

Het soldeerwerk ziet er aan de onderkant nog prima uit.. Tenzij schijn bedriegt natuurlijk razz :p

Link naar de datasheet

Wie o wie heeft er een idee ?
Topic: Oude botex dc-1216 doet gek (6-9-2012 21:01:00)
Helaas pindakaas, heb gelijk ook even op de AT29C010A geprobeerd, ook geen betering angry

Jammere zaak.. Nog ideeën ?
Topic: Oude botex dc-1216 doet gek (6-9-2012 20:33:00)
Ok ik heb de datasheet met pinouts gevonden.

Wat moet ik kortsluiten? VCC & VSS ?
Topic: Oude botex dc-1216 doet gek (6-9-2012 20:04:00)
De sram ? ashamed :$

Onder die sticker staat er: Atmel AT89C52 - 24 PC - 9924
Topic: Oude botex dc-1216 doet gek (6-9-2012 15:05:00)
Jammer genoeg geen teken van een goldplate onder 1 van de IC's sad :(

Nog enige hoop voor dit oude bakje ?
Topic: Oude botex dc-1216 doet gek (6-9-2012 14:23:00)
Indien ze nog niet scherp / macro genoeg zijn, laat maar weten dan neem ik het echte fototoestel er wel bij wink ;)

Foto's van de print
Topic: Oude botex dc-1216 doet gek (6-9-2012 14:14:00)
Het enigste wat ik kan vinden volgens je beschrijving is dit.

De rest zien er maar gewone IC's etc uit...
Topic: Oude botex dc-1216 doet gek (6-9-2012 13:07:00)
Laten we dat maar hopeloos een oplossing vinden noemen sneaky :V.

Dit heb ik al diverse keren gedaan, zowel met de program knop, zowel met de auto / del knop.

Jammer genoeg geen resultaat...

Ik heb nu de PCB voor me liggen, zou die batterij eruit moeten zien zoals op een moederbord van een pc?

Het enigste wat ik zie zijn IC's, veel weerstandjes, capacitor's, een transistor, maar niets dat lijkt op zo'n batterijtje sad :(

Vuilnisbak ?