Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djdimi
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 1 van 20)
Topic: advies gevraagd. (14-9-2012 21:26:00)
2dehands site's, marktplaats, ...
Topic: Oude botex dc-1216 doet gek (11-9-2012 10:46:00)Sorry voor het kickje..
Niemand geen raad meer? Heb m'n vorige post maar bewerkt zodat ik niet moest kicken maarja
Topic: Oude botex dc-1216 doet gek (6-9-2012 21:27:00)Niemand geen raad meer? Heb m'n vorige post maar bewerkt zodat ik niet moest kicken maarja
Ongelofelijk toch ! Net deed ie het terug, alle knopjes met bijhorden led's gingen aan, ik kost scrollen door banken, alles gewoon..
Trekt ik de stekker even in & uit en het is weer gedaan met spelen
.
Hmm...
Edit: Ok, ik weet nu hoe ik terug in het normale programma kan geraken.
Ik moet mét de stroom er in op de ATC89C52 de GND en pin 16 - 17 - 18 - 19 "kortsluiten" (het is een beetje vaag, ik moet er over "glijden")..
Ik vind het maar gek dat ik het op die manier alleen werkend krijg...
Het soldeerwerk ziet er aan de onderkant nog prima uit.. Tenzij schijn bedriegt natuurlijk
Link naar de datasheet
Wie o wie heeft er een idee ?
Topic: Oude botex dc-1216 doet gek (6-9-2012 21:01:00)Trekt ik de stekker even in & uit en het is weer gedaan met spelen
.Hmm...
Edit: Ok, ik weet nu hoe ik terug in het normale programma kan geraken.
Ik moet mét de stroom er in op de ATC89C52 de GND en pin 16 - 17 - 18 - 19 "kortsluiten" (het is een beetje vaag, ik moet er over "glijden")..
Ik vind het maar gek dat ik het op die manier alleen werkend krijg...
Het soldeerwerk ziet er aan de onderkant nog prima uit.. Tenzij schijn bedriegt natuurlijk
Link naar de datasheet
Wie o wie heeft er een idee ?
Helaas pindakaas, heb gelijk ook even op de AT29C010A geprobeerd, ook geen betering
Jammere zaak.. Nog ideeën ?
Topic: Oude botex dc-1216 doet gek (6-9-2012 20:33:00)Topic: Oude botex dc-1216 doet gek (6-9-2012 20:04:00)
Jammere zaak.. Nog ideeën ?
De sram ?
Onder die sticker staat er: Atmel AT89C52 - 24 PC - 9924
Topic: Oude botex dc-1216 doet gek (6-9-2012 15:05:00)
Onder die sticker staat er: Atmel AT89C52 - 24 PC - 9924
Jammer genoeg geen teken van een goldplate onder 1 van de IC's
Nog enige hoop voor dit oude bakje ?
Topic: Oude botex dc-1216 doet gek (6-9-2012 14:23:00)
Nog enige hoop voor dit oude bakje ?
Indien ze nog niet scherp / macro genoeg zijn, laat maar weten dan neem ik het echte fototoestel er wel bij
Foto's van de print
Topic: Oude botex dc-1216 doet gek (6-9-2012 14:14:00)
Foto's van de print
Het enigste wat ik kan vinden volgens je beschrijving is dit.
De rest zien er maar gewone IC's etc uit...
Topic: Oude botex dc-1216 doet gek (6-9-2012 13:07:00)De rest zien er maar gewone IC's etc uit...
Laten we dat maar hopeloos een oplossing vinden noemen
.
Dit heb ik al diverse keren gedaan, zowel met de program knop, zowel met de auto / del knop.
Jammer genoeg geen resultaat...
Ik heb nu de PCB voor me liggen, zou die batterij eruit moeten zien zoals op een moederbord van een pc?
Het enigste wat ik zie zijn IC's, veel weerstandjes, capacitor's, een transistor, maar niets dat lijkt op zo'n batterijtje
Vuilnisbak ?
.Dit heb ik al diverse keren gedaan, zowel met de program knop, zowel met de auto / del knop.
Jammer genoeg geen resultaat...
Ik heb nu de PCB voor me liggen, zou die batterij eruit moeten zien zoals op een moederbord van een pc?
Het enigste wat ik zie zijn IC's, veel weerstandjes, capacitor's, een transistor, maar niets dat lijkt op zo'n batterijtje
Vuilnisbak ?