Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Chuckie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Chuckie (Pagina: 5 van 20)
Topic: Oud & Nieuw 2005! (6-12-2004 17:13:00)Sturing is een showmaster 48...
Hangt wel op een truss zoals ook beschreven met wind-ups.
Op het moment vragen wij ook (meestal) 100 euro. hangt er soms vannaf wat voor locatie het is...Topic: Wat kosten jullie nou? (8-11-2004 16:10:00)Ja anders zou ie het ook niet doen...Topic: PPI 8. (16-10-2004 22:39:00)Nope dat heb ik al 100X gecheckt maar die zit goed!
Ik heb het nu alweer gezien met die rotzooi.
Het kost verdomd veel geld en wil je een keer leuk vuurwerkje dan ben je al snel 100 euro of meer kwijt.
Dat vind ik toch wel een beetje veel voor iets wat zomaar weg is.
Bespaar dan die 100 euro en ga lekker op stap (daar heb je tenmninste de volgende dag nog plezier van ;))
Tenminste zo kijk ik er tegen aan...
Topic: Grijs kenteken (2-12-2004 13:36:00)Topic: Wat kosten jullie nou? (9-11-2004 19:15:00)Het kost verdomd veel geld en wil je een keer leuk vuurwerkje dan ben je al snel 100 euro of meer kwijt.
Dat vind ik toch wel een beetje veel voor iets wat zomaar weg is.
Bespaar dan die 100 euro en ga lekker op stap (daar heb je tenmninste de volgende dag nog plezier van ;))
Tenminste zo kijk ik er tegen aan...
stekelvarke schreef:
voor het setje dat je beschreef:8par 56,8 par 36 en de effecten.als ditalles op een truss hangt en er een goeie sturing achter zit denk ik dat je toch rond de €100 kan gaan. Misschien is de volgende stap wat scannertjes want deze gewen zeker een meerwaarde aan je show.Hangt wel op een truss zoals ook beschreven met wind-ups.
Op het moment vragen wij ook (meestal) 100 euro. hangt er soms vannaf wat voor locatie het is...
Om er even op terug te komen waardoor deze situatie is onstaan,
Wat ik meer bedoelde was met alleen het licht is dat ik het licht doe.
Dat dit mijn "standaart" setje is.
Het geluid word door de geluidmannetjes gedaan en daar heb ik (helaas???) niks over te zeggen. Maar dat hoeft ook niet.
We doen het dus meestal als volgt:
De geluid en licht mannetjes werken appart. onder 2 namen. (eigenlijk 3 omdat de dj's ook weer afzonderlijk werken)
dus zo krijgen wij van 3 kanten af klanten. Om het maar even kort te zeggen.
vandaar dus dat ik alleen vraag voor het licht.
Wat het geluid betreft moeten hun het lekker zelf weten of hun 5 of 50 euro in het uur willen/kunnen verdienen.
Wel is er 1 afspraak dat het wel een waar voor hun geld bedrag moet zijn. dus als ze een sky-pech setje mee nemen dat ze dan niet 500 euro vragen voor 4 uurtjes draaien voor 25 man.
Maar iemand dus een idee wat ik kan vragen want daar had ik nog geen antwoord op.
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-11-2004 13:41:00)Wat ik meer bedoelde was met alleen het licht is dat ik het licht doe.
Dat dit mijn "standaart" setje is.
Het geluid word door de geluidmannetjes gedaan en daar heb ik (helaas???) niks over te zeggen. Maar dat hoeft ook niet.
We doen het dus meestal als volgt:
De geluid en licht mannetjes werken appart. onder 2 namen. (eigenlijk 3 omdat de dj's ook weer afzonderlijk werken)
dus zo krijgen wij van 3 kanten af klanten. Om het maar even kort te zeggen.
vandaar dus dat ik alleen vraag voor het licht.
Wat het geluid betreft moeten hun het lekker zelf weten of hun 5 of 50 euro in het uur willen/kunnen verdienen.
Wel is er 1 afspraak dat het wel een waar voor hun geld bedrag moet zijn. dus als ze een sky-pech setje mee nemen dat ze dan niet 500 euro vragen voor 4 uurtjes draaien voor 25 man.
Maar iemand dus een idee wat ik kan vragen want daar had ik nog geen antwoord op.
Wat zou ik voor mijn licht kunnen vragen?
8 par 56
8 par 36
2 mushrooms
1 moonflower
3 big zwenkspots (iets van 300 watt)
1 1500 watt strobo
Allemaal netjes dmx gestuurt.
Om dit aantesturen gebruiken wij een showmaster 24.
Dit alles komt te hangen op 5 meter truss met wind-ups.
Iemand een idee?
Topic: Midi besturing (3-11-2004 23:33:00)8 par 56
8 par 36
2 mushrooms
1 moonflower
3 big zwenkspots (iets van 300 watt)
1 1500 watt strobo
Allemaal netjes dmx gestuurt.
Om dit aantesturen gebruiken wij een showmaster 24.
Dit alles komt te hangen op 5 meter truss met wind-ups.
Iemand een idee?
Nou het beste is toch denk ik wel ff doorsparen.
En geloof me het is het geld absoluut waard.
Topic: PPI 8. (24-10-2004 01:32:00)En geloof me het is het geld absoluut waard.
Nu ik nog met dat ^&$#^%$@ printje...
Fossalta, jij had toch ook zoiets alleen dan met octocouplers? zou je mij daar een schematje van willen sturen?
Dan kan ik eens zien of dat dan wel werkt...
Topic: PPI 8. (17-10-2004 01:20:00)Fossalta, jij had toch ook zoiets alleen dan met octocouplers? zou je mij daar een schematje van willen sturen?
Dan kan ik eens zien of dat dan wel werkt...
Bergambacht schreef:
Krijgt de led wel genoeg spanning en stroom?Maakt niks uit...
Topic: PPI 8. (16-10-2004 20:48:00)hans schreef:
Je hebt dus alleen de transistor en de led met weerstand aangesloten, en dan brand ie al half? Dan zal je waarchijnlijk de transistor verkeerd hebbben aangesloten.