Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-stinos

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 57 bijdrage(n) van Dj-stinos (Pagina: 5 van 6)

Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (5-4-2009 17:42:00)
nou dat weet ik nog niet of de sub het bijhoed.
die actieve topjes hebben als max spl 125 db en dat is ongelovelijk veel voor een top.
dus ik denk dat de sub het niet behoud.
2 uur rijden is me teveel.
iemand nog dichtbij mij die sub x-15b?
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (5-4-2009 11:34:00)
ik denk het niet maar dan moet ik de topjes maar wat zachter zetten wink ;) .
waar woon je precies?
als ik je kom bezoeken stuur ik je wel even een pm (privé mail).
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (5-4-2009 11:25:00)
ik ben er ook in geintreseert.
alleen dan met de db basic 400.
heeft iemand ervaring met de basics?
Topic: Stel je even voor... (5-4-2009 07:47:00)
ik ga me ook maar eens voorstellen.

ik ben stijn.
ik ben 13 jaar.
ik ben net begonnen met mijn hobby geluid.
ik mocht op de basisschool het geluid doen en ben op de middelbare school een midi controller gaan zoeken (heb ik nog steeds niet ashamed :$ ).
ik heb nog NERGENS gedraait ashamed :$ .
ik woon bij mijn ouders en heb 1 zus.
ik hoop later te werken bij een dj zaak of er zelf een te hebben wink ;)

dat was het wel denk ik happy :)
Topic: welke controller? (24-3-2009 16:23:00)
ik heb nu de reloop digital jockey interface edition gevonden.
iemand ervaring mee?
(alvast) bedankt
Topic: welke controller? (23-3-2009 15:03:00)
dat die met ceu werkt is en net "eruitgegooit". angry
als het goed is werk virtual dj met alle midi controllers (bij mij wel).
maar dat lijkt me een beetje lastig instellen.
en er zijn wel downloads maar die kan ik niet downloaden (ingewikkeld verhaal wink ;) ).
Topic: skytec subs met k112 (19-3-2009 17:34:00)
zo slecht is het hoog van de k-112 nou ook weer niet.
ik denk dat niemand gaat zeuren om het geluid.
het is alleen niet zo heel helder.
helder genoeg, zeker weten.
dus hou je eerst maar is bezig met alleen kopen van de set wink ;)
Topic: 19" rackmount toetsenbord: bestaat dat? (18-3-2009 18:35:00)
misschien lukt het met een flexibel toetsenbord?
die zij ook wel handig wink ;)
Topic: skytec subs met k112 (17-3-2009 16:09:00)
@Philip_Janssen
wat bedoel je met de vloer aan vegen met de soundmate?
soundmate heeft echt heel goed geluid voor de prijs.
vooral de soundmate 1.
ik alle tonen zijn goed verdeeld.
gewoon super geluid.
niks mis mee.
Topic: speakerset (16-3-2009 19:09:00)
dap is zeker geen slecht merk!!
zeker de soundmate series niet.
ik heb de soundmate 1 mkII gehoord.
superrrr geluid.
het is vast niet wat je wil maar ik heb ook goede dingen gehoord over de soundmate 2 en 3.
de k series hebben ook wel goed geluid. maar niet super.
de clubshade en dance shade zijn dat wel weer wat minder dan de soundmate 2.