Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-stinos
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 57 bijdrage(n) van Dj-stinos (Pagina: 5 van 6)
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (5-4-2009 17:42:00)
nou dat weet ik nog niet of de sub het bijhoed.
die actieve topjes hebben als max spl 125 db en dat is ongelovelijk veel voor een top.
dus ik denk dat de sub het niet behoud.
2 uur rijden is me teveel.
iemand nog dichtbij mij die sub x-15b?
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (5-4-2009 11:34:00)die actieve topjes hebben als max spl 125 db en dat is ongelovelijk veel voor een top.
dus ik denk dat de sub het niet behoud.
2 uur rijden is me teveel.
iemand nog dichtbij mij die sub x-15b?
ik denk het niet maar dan moet ik de topjes maar wat zachter zetten
.
waar woon je precies?
als ik je kom bezoeken stuur ik je wel even een pm (privé mail).
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (5-4-2009 11:25:00)
.waar woon je precies?
als ik je kom bezoeken stuur ik je wel even een pm (privé mail).
ik ben er ook in geintreseert.
alleen dan met de db basic 400.
heeft iemand ervaring met de basics?
Topic: Stel je even voor... (5-4-2009 07:47:00)alleen dan met de db basic 400.
heeft iemand ervaring met de basics?
ik ga me ook maar eens voorstellen.
ik ben stijn.
ik ben 13 jaar.
ik ben net begonnen met mijn hobby geluid.
ik mocht op de basisschool het geluid doen en ben op de middelbare school een midi controller gaan zoeken (heb ik nog steeds niet
).
ik heb nog NERGENS gedraait
.
ik woon bij mijn ouders en heb 1 zus.
ik hoop later te werken bij een dj zaak of er zelf een te hebben
dat was het wel denk ik
Topic: welke controller? (24-3-2009 16:23:00)ik ben stijn.
ik ben 13 jaar.
ik ben net begonnen met mijn hobby geluid.
ik mocht op de basisschool het geluid doen en ben op de middelbare school een midi controller gaan zoeken (heb ik nog steeds niet
).ik heb nog NERGENS gedraait
.ik woon bij mijn ouders en heb 1 zus.
ik hoop later te werken bij een dj zaak of er zelf een te hebben
dat was het wel denk ik
ik heb nu de reloop digital jockey interface edition gevonden.
iemand ervaring mee?
(alvast) bedankt
Topic: welke controller? (23-3-2009 15:03:00)iemand ervaring mee?
(alvast) bedankt
dat die met ceu werkt is en net "eruitgegooit".
als het goed is werk virtual dj met alle midi controllers (bij mij wel).
maar dat lijkt me een beetje lastig instellen.
en er zijn wel downloads maar die kan ik niet downloaden (ingewikkeld verhaal
).
Topic: skytec subs met k112 (19-3-2009 17:34:00)
als het goed is werk virtual dj met alle midi controllers (bij mij wel).
maar dat lijkt me een beetje lastig instellen.
en er zijn wel downloads maar die kan ik niet downloaden (ingewikkeld verhaal
).zo slecht is het hoog van de k-112 nou ook weer niet.
ik denk dat niemand gaat zeuren om het geluid.
het is alleen niet zo heel helder.
helder genoeg, zeker weten.
dus hou je eerst maar is bezig met alleen kopen van de set
Topic: 19" rackmount toetsenbord: bestaat dat? (18-3-2009 18:35:00)ik denk dat niemand gaat zeuren om het geluid.
het is alleen niet zo heel helder.
helder genoeg, zeker weten.
dus hou je eerst maar is bezig met alleen kopen van de set
misschien lukt het met een flexibel toetsenbord?
die zij ook wel handig
Topic: skytec subs met k112 (17-3-2009 16:09:00)die zij ook wel handig
@Philip_Janssen
wat bedoel je met de vloer aan vegen met de soundmate?
soundmate heeft echt heel goed geluid voor de prijs.
vooral de soundmate 1.
ik alle tonen zijn goed verdeeld.
gewoon super geluid.
niks mis mee.
Topic: speakerset (16-3-2009 19:09:00)wat bedoel je met de vloer aan vegen met de soundmate?
soundmate heeft echt heel goed geluid voor de prijs.
vooral de soundmate 1.
ik alle tonen zijn goed verdeeld.
gewoon super geluid.
niks mis mee.
dap is zeker geen slecht merk!!
zeker de soundmate series niet.
ik heb de soundmate 1 mkII gehoord.
superrrr geluid.
het is vast niet wat je wil maar ik heb ook goede dingen gehoord over de soundmate 2 en 3.
de k series hebben ook wel goed geluid. maar niet super.
de clubshade en dance shade zijn dat wel weer wat minder dan de soundmate 2.
zeker de soundmate series niet.
ik heb de soundmate 1 mkII gehoord.
superrrr geluid.
het is vast niet wat je wil maar ik heb ook goede dingen gehoord over de soundmate 2 en 3.
de k series hebben ook wel goed geluid. maar niet super.
de clubshade en dance shade zijn dat wel weer wat minder dan de soundmate 2.