Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-stinos

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 57 bijdrage(n) van Dj-stinos (Pagina: 1 van 6)

Topic: proeftijdlid (29-5-2009 20:26:00)
Misschien moet je een topic maken met alle statussen die er zijn en er dan ook steeds bij zetten wie de noob van de maand is laugh :D
Wie is eigenlijk nu de noob van de maand?
Topic: Gloeilamp verbod; gevolgen voor de professionele wereld? (28-5-2009 19:42:00)
Sommige led parren geven nu al meer licht als 300 watt halogeen parren, en zo veel kosten ze nou ook weer niet wink ;) wink ;)
Topic: Gloeilamp verbod; gevolgen voor de professionele wereld? (28-5-2009 19:14:00)
Ik vind toch led wel de toekomst, de meeste mensen hebben thuis geen led omdat het er niet mooi uitziet, maar er zijn ledjes die gewoon mooi wit/geel achtig licht geven.
Ook zijn er LED parlampen waar je eindeloos veel kleuren mee kunt maken!
die LEDjes zien er misschien wel niet uit maar daar heb je ook al speciale filters voor.
Die dingen worden tegenwoordig steeds goedkoper en geven steeds meer licht!!
Ze verbruiken ook bijna geen stroom, zelfs minder dan spaarlampen, en zijn ook nog compacter!!!!
Wat ook zo is, spaarlampen kun je niet gebruiken in par!!

Zo zie je maar dat LED gewoon de toekomst is!!
Topic: Aanschaf versterker (27-5-2009 21:26:00)
Dap heeft 2 soorten van die speaker, met draai knoppie en zonder draaiknoppie.
Misschien heeft hij wel die zonder wink ;) wink ;)
Topic: welke controller? (25-5-2009 19:56:00)
Mooi!!!!!! Ik wil hem ook kopen in eind juni, daarvoor ben ik te druk met school bezig, zegt mijn vader angry , dan kan ik me niet concentreren angry angry angry angry
Topic: Logo ontwerpen (25-5-2009 17:17:00)
Ik ga is wat verzinnen wink ;)
Ben zelf best creatief ik had er even geen zin in, ik ga nu proberen zelf wat te maken en mijn fantasie laten werken wink ;) , even de fotoshop van mijn moeder lenen laugh :D
Dus hierover niet meer praten, ok?
Topic: Logo ontwerpen (25-5-2009 16:51:00)

hans schreef:

dj-stinos schreef:

Ik vind dat er meer kleuren in moeten komen.
misschien het licht grijs in het plaatje vervangen door een kleurtje
Ik zie geen grijs shocked 8O .
Misschien bedoel je bij die S van shows, dat is het tekentje van mijnalbum.nl laugh :D wink ;)
Topic: Logo ontwerpen (24-5-2009 20:07:00)
https://www.mijnalbum.nl/Foto-XL4AERV3-D.jpg
Even snel gemaakt in paint.
Wat vinden jullie?
Ik vind dat er meer kleuren in moeten komen.
Het is voor mijn eigen drive-in.
Topic: Logo ontwerpen (24-5-2009 19:47:00)
Ik zoek ook nog een logo voor mezelf.
Ik wou wat doen met dit:
https://www.erikluten.nl/images/lay-out/dj.png
iets met:
"dj-stinos"
"drive-in"

Zoiets
Iemand tips?
Topic: welke controller? (23-5-2009 10:14:00)
Het lijkt mij ook een super controller.
Maar ik zit nog steeds met de vraag: waarom is de RDJIE 1 duurder dan de RDJIE 2?