Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Master Partys

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 143 bijdrage(n) van Master Partys (Pagina: 5 van 15)

Topic: Dj meubel bouwen (26-9-2012 10:13:00)

Martijn schreef:

9 Mm berken met 2 of 3 stroken 12 mm berken in de breedterichting volstaat.
Dat is wel een goed idee inderdaad! Thanks
Topic: Dj meubel bouwen (24-9-2012 12:33:00)
Heren (en dames wink ;) ),

Ik wil wat compacte DJ-meubels bouwen die fungeren als een soort 'omheining' voor een kist met 2 cd-spelers en een mixer (voorbeeld). Simpel gezegd een plaat van 244 bij 122 in 5 stukken zagen, schanieren ertussen en klaar. Als je hem uitvouwt (drie 3 delen aan de voorkant en 2 delen aan de zeikant) komt er een aluminium frame tussen die de boel bij elkaar houdt en zorgt voor een plateau voor de cases.

Mijn vraag: Zou 18mm multiplex voldoende zijn? Of kan ik beter 25mm nemen?
Topic: geluid/licht humor (19-9-2012 15:12:00)
Ik moest toch even inhaken op het "Project X" feestje van aankomende vrijdag.

Facebook
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (3-9-2012 14:10:00)
Afgelopen vrijdag stond ik er van te kijken dat degene die het feest organiseerde halverwege de avond naar mij toe kwam met de mededeling of ik eens wat 'van hun lijstje' wilde draaien. "Uhm mevrouw, dit is allemaal wat u heeft opgegeven wat ik nu draai." "Oh echt?! Nou dat kan niet hoor." ...
Topic: Waar moet jij binnenkort draaien? (23-8-2012 11:50:00)
Voor degene die het genre Hardstyle wel kunnen waarderen; Ik (onder de naam Dr. JO) draai vrijdag 19 oktober bij Blackpacker in El Corazon, Roosendaal. Dit samen met F8trix, Rapido en de Noisecontrollers.

Facebook page
Topic: Facebook (6-8-2012 11:30:00)
Bij deze ook de Social Media pagina's van Master Partys happy :)

- www.facebook.com/masterpartys
- www.twitter.com/masterpartys

Ik vind het alleen wel eens lastig om daar op een leuke manier op actief te blijven. Met mijn eigen Twitter-account heb ik daar niet zo'n problemen mee, maar om nou elke weekend te posten dat de Master Partys Drive-in show nu weer daar en daar staat lijkt mijn voor klanten ook niet echt interessant. Laat staan het materiaal wat je hebt verhuurd.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (14-6-2012 15:21:00)
De foto's doen het niet.
Topic: Cadeaubonnen??? (22-5-2012 12:21:00)
Die keuze wil ik inderdaad bij een vriend/kennis van de vorige boekers 'gemakkelijker' maken door voor mij te kiezen. Vanwege onze dienstensector waar wij in werken denk ik dat zo'n bon (naast je foto's op je website, je nette reacties via de email, etc.) net de doorslag kan geven.

Ik werk inderdaad met vaste prijzen. Heb namelijk gemerkt dat ze daar tegenwoordig naarstig naar opzoek zijn als ze op het web surfen. Daarnaast kan ik binnen de keuze die ze maken nog steeds een op maat gemaakte drive-in show voor hun leveren.
Topic: Cadeaubonnen??? (17-5-2012 09:57:00)
Ik heb er ook wel eens over nagedacht en dacht daarbij aan het volgende:

Er is een bruiloft gedraaid. Was allemaal heel leuk en gezellig. Aan het eind van de avond wordt er nog even kort bedankt. Daarbij wil ik een actiebon geven die een jaar geldig is, bijvoorbeeld 10% korting op een drive-in show, die zij dan wellicht voor een volgende keer kunnen gebruiken of aan iemand anders kunnen geven onder het mom van: Hé jij gaat toch een feest geven? Ik heb nog een actiecoupon liggen van Master Partys van 10% op een drive-in show. Wellicht kun jij daar iets mee.

Die 10% kan ik wel lijden voor een nieuwe klant. (Of dus voor dezelfde klant die weer een boeking bij mij doet.)
Topic: DAP palladium en X-serie upgrade..... (6-4-2012 16:26:00)
Toch even nieuwsgierig gaan kijken tussen mijn papieren en ik heb inderdaad een beetje gelogen ashamed :$ .

De versterker had ik voor €299,00 (inclusief BTW) gekocht op 18 juni 2006. (Hoe ik bij €219,00 in mijn hoofd had...)