Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Mathijs_promix

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 4 van 20)

Topic: Musicasions Beurs op 6 en 7 februari (26-12-2009 21:12:00)
Ik vind er een vreemd luchtje aan zitten. Zoals hierboven al wordt gezegd: Er is alleen aandacht voor de standhouders - groot gelijk ook want die moeten er natuurlijk zijn - maar er is té weinig aandacht voor de bezoekers.
Daarnaast als ik even Google naar die hal, zie ik op de agenda ook niet dit evenement staan. Wel staat er op die zelfde data andere evenementen.
Normaal ben ik nooit zo vroeg met concluderen, maar dit ruikt niet erg lekker...

Edit: Zojuist even mailtje gestuurd naar de betreffende hal. Hoop hier volgende week response op te krijgen!
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (24-12-2009 13:51:00)
Iedereen ook fijne kerstdagen en een feest- en succes -vol 2010;)
Heb graag nog een kabelkistje waarmee ik kerst kan vieren, dus check even 2e hands forum laugh :D

Genoeg gegein; iedereen fijne dagen!
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (15-12-2009 23:56:00)

roystraver schreef:

Kom net thuis van een hele dag opbouwen.
'T was op school, met wat hulpjes van school.

Staat er een versterkerrack (MC2/lab gruppen amps, DBX randapparatur) vlak naast het dimmerrack (Zero88's).
Ik had de jongens gevraagd om het frontlicht af te maken terwijl ik wat eten ging halen bij de supermarkt.

Na het eten gaat de mengtafel aan en zetten we een muziekje op. Begint het geluid ontzettend raar te doen en het licht ook shut up :X .. Snel alles uitgezet. Blijken de doorlink signaalkabels van de versterkers in de inputs van de dimmers te zitten laugh :D

Ik zal donderdag wat foto's van de show plaatsen :)

Roy
*Mompelt iets over labelen..*
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (14-12-2009 13:32:00)

marijn schreef:

https://www.2dehands.be/autos/bestelbusjes-bestelwagens/citro%C3%ABn/citro%C3%ABn-jumper-2500-tdi-diesel-66367978.html

Is dit wat? (desnoods beetje afbieden naar een een ronder bedrag)
Wat voor een ei heeft daar 12 ruggen voor lopen bieden? razz :p
Topic: 12,5 jaar huwelijk (11-12-2009 22:06:00)
Ja precies dat is wel een leuke combi!
Bedankt!
Topic: 12,5 jaar huwelijk (11-12-2009 21:57:00)
De muziek die ze de avond wouden horen is voornamelijk jaren '80 hits. Daarnaast ook een beetje van de jaren '90, maar dan ook maar een heel klein beetje.
Topic: 12,5 jaar huwelijk (11-12-2009 21:53:00)
Heb ik gedaan, alleen hadden zij geen flauw idee wat ze wouden... Ze hadden het wel over het nummer dat ze hadden gebruikt bij de openings dans, alleen hebben ze dit later weer ingetrokken.
Zijn er niet van die 'standaard' verjaardags (ja verjaardag kan je t ook weer niet noemen want het is een jubileum) nummers?
Topic: 12,5 jaar huwelijk (11-12-2009 21:31:00)
Binnenkort draai ik op een 12,5 jaar huwelijk. Het feest duurt tot 00:30 en om 00:00 zijn ze precies 12,5 jaar getrouwd.
Wat is een leuke plaat die je om 00:00 kan draaien? Hebben jullie ideeën? Uiteraard met ondersteuning d.m.v. microfoon gebruik.

Alvast bedankt!
Topic: Te doen bij brand (26-11-2009 15:58:00)

martijn0012 schreef:

Iemand toevallig zijn spulletjes opgeslagen bij City Box in Amsterdam Noord?
Ha! ik zat net te zoeken naar t topic over dit soort opslag mogelijkheden. Kan t niet vinden.
Maar de flam zit er goed in: https://www.telegraaf.nl/binnenland/5422241/__Grote_brand_Amsterdam-Noord__.html?p=1,1
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (4-11-2009)
Waar heb je dat ding gekocht als ik vragen mag? Op een speciale bedrijvenvoertuigen site of gewoon toevallig?