Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Geit
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Geit (Pagina: 4 van 20)
Topic: Aanschaf Nieuwe DJ PC (5-8-2006 23:26:00)dan heb je toch andere connectors?
[EDIT schreef:deze[/EDIT]Topic: [van plaat op cd] hoe vinyl te digitaliseren? (4-8-2006 22:04:00)
krachtstroom fascineert mij op een bijzondere wijze, dat zoveel vermogen in zo'n klen &%!@=stekkertje kan zitten...
vraagje: ik kwam laatst een 3 polige 32A aansluiting tegen, enig idee hoe deze in elkaar steekt?
mij leek:
o o o
L G N
aangezien ik geen aarde-tekentje heb heb ik een g gekozen hiervoor.
de 3 O's stellen de pennen voor. behuizing(wandcontact) was zwart, ovaal.
de 3 pennen naast elkaar zijn de fase's en de pen in het midden eronder de aarde...neen, het waren 3 pennen, naast elkaar in een ovale behuizing. ik ben niet blind
voor p4 minimaal 400W, en let op dat je een stevig merk voeding haalt.
je voeding is naast de cpu het onderdeel dat het meetse te lijden heeft.
[EDIT]
ik zie net dat het een AMD wordt. dan zou je aan 350 genoeg moeten hebben. een 400W is toch net iets safer.[/EDIT]
Topic: 63A krachtstroom verdeler ook als 32A te gebruiken? (5-8-2006 15:30:00)je voeding is naast de cpu het onderdeel dat het meetse te lijden heeft.
[EDIT]
ik zie net dat het een AMD wordt. dan zou je aan 350 genoeg moeten hebben. een 400W is toch net iets safer.[/EDIT]
Douwe schreef:
Bij de meeste festivals/concerten die ik tegen kom is er maar 1 persoon die je moet hebben voor je spanning. Dat is de beste (altijd te vriend houden) man/vrouw van de aggeregaten. Deze weet wie wat nodig heeft en wat er nog spare is. Ga nooit op eigen houtje ergens iets inprikken want je weet niet hoe betrouwbaar de spanning is. Voor hetzelfde geld is het een agregaat voor een amerikaans bandje wat 110V nodig heeft.[EDIT schreef:deze[/EDIT]
ik denk dat dat ook meer ligt aan de "Disco-dip" in het gehoor.
wat je wel vaak merkt is een bepaald gevoel, dat je wel hebt bij wav(en toch zeker bij live) maar mist bij mp3. Kennelijk zijn er tonen die we niet kunnen horen, maar wel waarnemen en de sfeer een beetje bepalen.
kwam hier achter toen een bepaald nummer(weet neit meer welk) gedraait werd, 2x. Eerste was Waveform, 2de was mp3 of wma dergelijks.
gedaan op tip van een leraar.
Topic: 63A krachtstroom verdeler ook als 32A te gebruiken? (4-8-2006 18:31:00)wat je wel vaak merkt is een bepaald gevoel, dat je wel hebt bij wav(en toch zeker bij live) maar mist bij mp3. Kennelijk zijn er tonen die we niet kunnen horen, maar wel waarnemen en de sfeer een beetje bepalen.
kwam hier achter toen een bepaald nummer(weet neit meer welk) gedraait werd, 2x. Eerste was Waveform, 2de was mp3 of wma dergelijks.
gedaan op tip van een leraar.
"stroommeester" gaat over de wat grotere eventjes.
Bijvoorbeeld een multi-stage rockfeest(ja dat hebben ze hier
) hierbij is er iemand nodig die inderdaad stroom uitdeeld of verdeelt.
een set kleiner als large zal dan ook niet komen met stroomreken-geval.
een 3x32A aansluiting is inderdaad het meest voorkomende. wat minder vaak voorkomt zijn de wensen van de klant, elke keer wee andere special effects mee. Dit kan een totaal ander stroomplan tot gevolg hebben. Een atomic erbij zal iets meer stroom trekken als een lasertje denk ik zo..
Site is outdated, de ftp waarop onze site word bijgehouden is buiten onze macht om onberijkbaar. Er is inmiddels meer personeel bij.
Topic: KRACHTSTROOM (3-8-2006 21:39:00)Bijvoorbeeld een multi-stage rockfeest(ja dat hebben ze hier
) hierbij is er iemand nodig die inderdaad stroom uitdeeld of verdeelt.een set kleiner als large zal dan ook niet komen met stroomreken-geval.
een 3x32A aansluiting is inderdaad het meest voorkomende. wat minder vaak voorkomt zijn de wensen van de klant, elke keer wee andere special effects mee. Dit kan een totaal ander stroomplan tot gevolg hebben. Een atomic erbij zal iets meer stroom trekken als een lasertje denk ik zo..
Site is outdated, de ftp waarop onze site word bijgehouden is buiten onze macht om onberijkbaar. Er is inmiddels meer personeel bij.
@ Tom, is het mogelijk om op het forum alleen informatie over krachtstroom te delen, en posts met de informatie over hoe je een verdeler bouwt te wissen als deze hierop komen?
Op deze manier zouden wij toch informatie kunnen delen over krachtstroom, als niet-VIPS. Het herkennen van een aansluiting kan erg handig zijn, terwijl het niet herkennen van een aansluiting misschien naar een klant toe een onprofessionele indruk kan geven.
Het gevaarlijke deel van krachtstroom ligt in mijn ogen in het (foutief) verdelen ervan(voor Schuko gebruik).
Het tegenkomen van andere stekekrs als die je kent(zoals in mijn geval de HH's) zou je dan in dit topic kunnen plaatsen, en vragen over stellen.
is dit een goed compromis?
Topic: KRACHTSTROOM (3-8-2006 20:45:00)Op deze manier zouden wij toch informatie kunnen delen over krachtstroom, als niet-VIPS. Het herkennen van een aansluiting kan erg handig zijn, terwijl het niet herkennen van een aansluiting misschien naar een klant toe een onprofessionele indruk kan geven.
Het gevaarlijke deel van krachtstroom ligt in mijn ogen in het (foutief) verdelen ervan(voor Schuko gebruik).
Het tegenkomen van andere stekekrs als die je kent(zoals in mijn geval de HH's) zou je dan in dit topic kunnen plaatsen, en vragen over stellen.
is dit een goed compromis?
EU= European Union: in europa liggen is leuk, maar dat maakt je nog geen EU lid. Wél is het een vereiste dat je in europa ligt(als land dan) wil je lid kunnen worden van de EU.
[EDIT]: na discussie met ruben op msn tekst aangepast[/EDIT]
Topic: KRACHTSTROOM (3-8-2006 20:28:00)Topic: KRACHTSTROOM (3-8-2006 20:19:00)[EDIT]: na discussie met ruben op msn tekst aangepast[/EDIT]
het lijkt erop, ben even aan het googlen voor betere foto's(en misschien dat even t vrouwtje smssen waar ik toen was helpt
)
Topic: KRACHTSTROOM (3-8-2006 20:11:00)
)het was een oude boerderij in de achterhoek.
het typeplaatje op de connector meldde 32A.
ik heb de stekker daarna nog op een website voor landbouwproducten te koop zien staan, weet alleen de naam van de connector(en het adres van die website) niet meer..
Topic: KRACHTSTROOM (3-8-2006 20:09:00)het typeplaatje op de connector meldde 32A.
ik heb de stekker daarna nog op een website voor landbouwproducten te koop zien staan, weet alleen de naam van de connector(en het adres van die website) niet meer..

Geit schreef:
eigenlijk denk ik er elke keer wel aan dat ik een ceeform zie. nu ik werk als arbeider in een fabriek zie ik deze dus elke dag meerdere malen.krachtstroom fascineert mij op een bijzondere wijze, dat zoveel vermogen in zo'n klen &%!@=stekkertje kan zitten...

vraagje: ik kwam laatst een 3 polige 32A aansluiting tegen, enig idee hoe deze in elkaar steekt?
mij leek:
o o o
L G N
aangezien ik geen aarde-tekentje heb heb ik een g gekozen hiervoor.
de 3 O's stellen de pennen voor. behuizing(wandcontact) was zwart, ovaal.
DJ Mouse schreef:
waarschijnlijk was het geen 3 polige maar een 4 polige aansluitingde 3 pennen naast elkaar zijn de fase's en de pen in het midden eronder de aarde...
