Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MG
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van MG (Pagina: 4 van 20)
Topic: Trussberekening (22-5-2011 01:38:00)Ik zie ze niet, je bedoeld een diagonaal kruis over de "achterwand"?Topic: Trussberekening (19-5-2011 18:14:00)Dit topic heet toch 'basis informatie', dan zijn boven omschreven tips toch juist prima? Als ik op gehoor wil werken lees ik wel een topic voor 'ver gevorderde'
Topic: Licht aan op de slag van een trommel (28-3-2011 11:08:00)Het stond er zonder toestemming van de gemeente en buiten mijn medeweten.Hahaha, ik hoorde per toeval de discussie tussen de eigenaar van de podiumwagen en Companion aan het begin van de beurs. Het ging over de podiumwagen, maar vooral over het feit dat men wat spullen buiten hun stand had uitgestald. Gevolg: telkens als we langskwamen even gemopperd dat het gangpad wel erg vol stond, waar de standhouder smakelijk om kon lachen. Heerlijk toch!
Je kunt er smakelijk om lachen. Ik wil je gezicht wel eens zien als er een brandweer of gemeentelijke controle komt en dat op basis van het niet vrijhouden van de gangpaden, de beurs gesloten wordt en iedereen naar buiten moet.... einde feestje !
Als organisator heb ik mijn verantwoordelijkheid te nemen en te zorgen dat het veilig is. Dat deze standhouder daar erg makkelijk en laconiek over doet is meer tekenend voor hem dan voor mij.
Ik begrijp je punt. Had zelf niet bij deze achterliggende gedachte stilgestaan inderdaad.
Alleen, is dat niet iets wat bijvoorbeeld in een briefing naar de standhouders kenbaar gemaakt dient te worden? (of misschien is dit gebeurt maar luisterde de standhouder niet?) En dan nog een vraag: als de standhouder zich er niks van aantrekt, wat is dan de volgende stap? Ik heb niet het idee gehad dat men de spullen meer in hun stand terug geplaatst heeft. Iemand zonder resultaat aanspreken over de doorgang wil niet zeggen dat het daarmee veiliger wordt.Topic: PA-markt 2011 (23-3-2011 14:44:00)
Vind het nogsteeds minder dat je nergens fatsoenlijk bij kan pinnen xD.Die D400's, dat was ik. Zagen er toch nog zeer netjes uit, of niet? Helaas te netjes voor de PA markt, de biedingen kwamen niet in de richting van mijn vraagprijs, net als bij mijn CDJ400's en de LED aircones. Geen probleem, weer ingepakt en meegenomen.
Ik vond het weer een leuke dag. Samen met een collega de hele dag rondgelopen, gesproken met (vage)bekenden, nieuwe mensen ontmoet en vooral gelachen om de grootste zin en onzin die je tegenkomt. Zelf wat powercons ingekocht, een beamerscherm in nette staat en wat losse stroomkabels.
Wat mij betreft een prima sfeer, een gevarieerd aanbod en vooral leuk om gemoedelijk met iedereen een praatje te maken.Topic: PA-markt 2011 (23-3-2011 14:38:00)Het stond er zonder toestemming van de gemeente en buiten mijn medeweten.Hahaha, ik hoorde per toeval de discussie tussen de eigenaar van de podiumwagen en Companion aan het begin van de beurs. Het ging over de podiumwagen, maar vooral over het feit dat men wat spullen buiten hun stand had uitgestald. Gevolg: telkens als we langskwamen even gemopperd dat het gangpad wel erg vol stond, waar de standhouder smakelijk om kon lachen. Heerlijk toch!
Topic: PA-markt 2011 (23-3-2011 14:30:00)
stapel 100 volt speakertjes inbouw voor weinig,
Een Numark mixertje voor een vriend mee gepakt,
en een RCF aktief boxje voor Henkoetnee.
Weinig draadloos spul, en helemaal geen Bose spullen
Verder greep ik mis op een paar mooie monitoren voor beeld.
4 dezelfde, en al voor openingstijd waren ze verkocht
wel erg gelachen
Mocon Showtechniek uit Maastricht had wat Bose 802's bij zich, die waren echter als allereerste verkocht. Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (21-3-2011 23:47:00)
Overigens is dit gewoon een vraag die me opkomt, na het zien van de foto die gemaakt is op een klus van een collega hier uit het dorp.
Topic: Trussberekening (22-5-2011 01:35:00)big bang schreef:
met een stuk scaffpipe (horizontale schoren als het ware).Een vraag die bij mij opkomt: in hoeverre is het safe om een truss carre te plaatsen, waarbij de voorste rij truss echter onderbroken is? Dus een U op poten, met aan de open kant van de u links en rechts 1 meter truss. Dit dus.
Topic: Basisinformatie geluid (21-4-2011 09:27:00)JeroenVDV schreef:
En nu wortels uit de oren en leren op het gehoor te werken.
Roy, je kunt eens contact opnemen met Eric Dieteren van Ikon Entertainment. Hij heeft de afgelopen maanden, zo niet 1,5 jaar, de LED show van Slagerij van Kampen ontwikkeld en zal je een hoop informatie kunnen geven. Eric woont in Landgraaf, ik kan je eventueel met hem in contact brengen. Succes!
Topic: PA-markt 2011 (24-3-2011 00:06:00)Companion schreef:
MG schreef:
Companion schreef:
watje schreef:
Waar ik ook nog benieuwd naar ben, wat deed het podium daar buiten op de parkeerplaats?
Als organisator heb ik mijn verantwoordelijkheid te nemen en te zorgen dat het veilig is. Dat deze standhouder daar erg makkelijk en laconiek over doet is meer tekenend voor hem dan voor mij.
Edit Mod: Fossalta: quote's gefixed, stond een beetje raar
Alleen, is dat niet iets wat bijvoorbeeld in een briefing naar de standhouders kenbaar gemaakt dient te worden? (of misschien is dit gebeurt maar luisterde de standhouder niet?) En dan nog een vraag: als de standhouder zich er niks van aantrekt, wat is dan de volgende stap? Ik heb niet het idee gehad dat men de spullen meer in hun stand terug geplaatst heeft. Iemand zonder resultaat aanspreken over de doorgang wil niet zeggen dat het daarmee veiliger wordt.
DTosh schreef:
Was wel leuk. Erg druk idd! 'sochtens vooral. Heb hier en daar wat kleine dingetjes gescharreld. Nog even met iemand gepraat met 10 LEM D400's aangeboden.Vind het nogsteeds minder dat je nergens fatsoenlijk bij kan pinnen xD.
Ik vond het weer een leuke dag. Samen met een collega de hele dag rondgelopen, gesproken met (vage)bekenden, nieuwe mensen ontmoet en vooral gelachen om de grootste zin en onzin die je tegenkomt. Zelf wat powercons ingekocht, een beamerscherm in nette staat en wat losse stroomkabels.
Wat mij betreft een prima sfeer, een gevarieerd aanbod en vooral leuk om gemoedelijk met iedereen een praatje te maken.
Companion schreef:
watje schreef:
Waar ik ook nog benieuwd naar ben, wat deed het podium daar buiten op de parkeerplaats?
Tom schreef:
Dit keer heb ik maar weinig van mijn gading kunnen vinden.stapel 100 volt speakertjes inbouw voor weinig,
Een Numark mixertje voor een vriend mee gepakt,
en een RCF aktief boxje voor Henkoetnee.
Weinig draadloos spul, en helemaal geen Bose spullen
Verder greep ik mis op een paar mooie monitoren voor beeld.
4 dezelfde, en al voor openingstijd waren ze verkocht
wel erg gelachen
De 5000 euro waarover ik spreek was bij Auto Janssen in Landgraaf. Bus afgeven en een week later weer ophalen, ik hoefde verder dus niks zelf te doen en schade + roest werd aangepakt. De 6000 euro is van Autocentrum Op de Kamp, waar een sprinter maxi nog maar 20 cm ruimte heeft in de cabine. De bovenkant spuiten zou dan dus nog best lastig worden.