Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van RobbieB

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 116 bijdrage(n) van RobbieB (Pagina: 4 van 12)

Topic: Filmpje lichtset (19-5-2006 20:19:00)

Marc Ebbers schreef:

JeroenVDV schreef:

- Op het laag van de Sub-zaal hangen Dap-Palladium versterkers
Had ik niet verwachtlaugh :D

Weet iemand trouwens of time-out nog steeds goed draait ivm de komst van The zenith die het grootste van de benelux is...?
Voor zover ik weet draait het allemaal niet zo denderend meer. De discotheken hier in de omgeving zijn lang niet meer zo druk bezocht als vroeger (lees: 2 jaar geleden). Er zit hier ook veel te veel in de buurt. In een straal van 40/50 kilometer zitten: The Zenith, Time-out, De Hoeve, De Linde, Morgenzon, Matrixx, Hi-Light en nog een paar waar ik nu niet op kan komen. Je merkt gewoon dat het vet verzadigd is hiero. Ik ga de laatste tijd ook liever naar mijn stamkroeg. Goedkoper, gezelliger (al mijn vrienden zijn er ook) en geen deurbeleid. Overigens is er nogal veel ophef de laatste tijd over het deurbeleid bij de zenith. Een vriendin van mij was er laatst heen geweest en toen ze naar binnen ging werd haar hele tas doorgespit en haar (dure) parfum en deo zonder pardon in de prullenbak gegooid. Ze vroeg waar dat op sloeg en dat ze het ook wel in de auto wou leggen. Nadat ze dat gezegd had werd ze niet meer binnen gelaten. :S..

Maar back ontopic: Het licht in de zenith is ook niet om over naar huis te schrijven. Het geluid daarentegen wel. In de hele toko hangt/staat Ecler en voor zover ik gezien heb heeft iedere dj ook een mooi Nuo'tje staan.
Topic: Filmpje lichtset (18-5-2006 19:59:00)
Laatst weer eens in de time out geweest. Die nieuwe zaal die ze daar hebben.. NONDEJU!.. echt absurd wat daar aan licht hangt. Ik zal straks eens kijken of ik wat foto's kan vinden op die site en ze hier ff posten.. (als er iemand een filmpje van heeft is het helemaal mooi), maar daar is echt vet veel geld in gestoken (helaas dat het er niet zo druk is..)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16

Die grote truss-constructies die eruit zien als Moving-Heads werken dus ook zo. Het mooiste ervan is dat de ronde truss waar die 8 'truss-mh's' aan bevestigd zijn ook nog eens rond kan draaien. :S. In het midden hangt nog een kleine ronde truss die op en neer kan. Hier zitten iets van 16 mh's aan bevestigd. Aan de achterzijde hangt een grote matrix met 108 scanners. Deze hangt op de meeste foto's verticaal, maar kan ook opgetild worden en dan horizontaal boven het podium hangen (op 1 foto hangt hij volgens mij schuin achter de dj booth). Er hangen ook nog 4 grote windmachines waaraan 8 confettiknallers zitten bevestigd. Het is gewoon absurd voor woorden. Je moet het eingelijk gewoon zien :)
Topic: Beginnende DJ - Nieuwe gear (28-4-2006 23:06:00)

Reind schreef:

Vinyl is voor mensen die ouderwets willen doen, die kijken ook allemaal nog naar een zwart wit tv, rijden een daffodil en bellen mobiel met een ouderwetse auto telefoon van 10 kilo en een bereik van 100 meter.
Juist.. iemand die het durft te zeggen :P.. ik voel weer een lekkere discussie opkomen ;)
Topic: disco setup in kaapverdië (19-4-2006 19:59:00)
Misschien een beetje prijzig, maar wel een heel vet center effect:

ShowTec NAVIGATOR HMI-575

Lamp zit er iig wel al bij..
Topic: Slechtste ervaring (7-4-2006 14:48:00)
Overigens denk ik dat als je ooit zo'n ding moet gebruiken er wel een groter brandje is dan vlam in de pan en je je wel om andere dingen druk maakt dan poeder op je speakers..
Topic: disco setup in kaapverdië (7-4-2006 14:23:00)
Idd foto's wink ;)..
Als het nou om de hoek was konden we een keer met z'n allen met de bus langskomen.. laugh :D
Overigens goede keuze de 800MK2's..
Eigenlijk nu hetzelfde als de 200's alleen met een 'goede' platter..
Topic: American High School Party (28-3-2006 23:35:00)

s schreef:

ideedeluxe schreef:

Bekende house-achtige muziek (let op het woordje bekend) hebben de Amerikanen niet echt voortgebracht.
John
huh?

mij hebben ze altijd geleerd dat de bakermat van de house in chicago lag, en techno in detroit is uitgevonden...
Idd. Eerste echte club waar het begonnen is, is 'The Warehouse' waarvan vermoedelijk ook de naam 'House' is afgeleid. Maar het 'begin' van een stroming is heel moeilijk te bepalen, het komt er gewoon op neer dat het 'begin' v/d house gecentreerd was in Chicago.

Ontopic:

Voor dat gala gedoe kan ik vooral goede 70's/80's muziek aanraden. Pointer Sisters e.d.
Stevie Wonder - Supersticious (zeker een aanrader op een gala)..

Wat ik wel weet uit eigen ervaring, ga op gala's GEEN apres-ski en hardstyle draaien ook al wordt er om gevraagd, dit wordt juist door weinige op prijs gesteld. Probeer je muziek aan het event (high-class event is een gala vaak) aan te passen. Goede house muziek kan natuurlijk weer wel, vaak te vinden op de dance smash cd's.. Weet je ook of er een live-band komt? dit was bij mij nml. het geval en probeer dan je muziek hier een beetje aan te passen. Is het een 70's/80's cover band, draai dan ook zo. is het een Top40 cover band, draai dit dan..
Topic: Muziek Collectie (24-3-2006 13:35:00)

Sylvia schreef:

Belastingtechnisch schrijf je alle cd's toch meteen in het eerste jaar van aankoop af?
Als je een officieel bedrijf hebt wel ja.. Maar volgens mij zijn er hier genoeg 'beginner-drive-ins' op het forum die echt niet bij de KVK staan ingeschreven. Deze kunnen dat dus niet. (Tip dus voor die beginners: inschrijven bij de KVK :P)..
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (24-3-2006 02:11:00)

ilikeitloud schreef:

Op het Tiësto forum zijn ze er ook al over uit, dit is geen Tiësto productie.

En dat klopt denk ik ook wel, een Tiësto plaat als white label? laugh :D
Net zoiets als een witte ferarri zonder logo..
Topic: Muziek Collectie (24-3-2006 02:06:00)
Dus voor de duidelijkheid:

Je mag van je originele cd's een kopie maken voor eigen gebruik, maar deze mag je niet in het openbaar draaien.
Maar als je je vinylcollectie overzet op cd. Dan mag je deze dus ook niet openbaar draaien?..

Overigens snap ik van het hele Buma/Stemra systeem niks want die regels zijn allemaal zo tegenstrijdig als amerikanen, maar goed..

Voor goede discoclassics had tmf in de begin jaren 90 (jaja, tmf bestond toen al) hele goeie verzamelaars.. een vriend van mij heeft die, ik zal eens vragen hoe ze precies heten, dan kom ik daar nog op terug.