Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj xciter

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 70 bijdrage(n) van Dj xciter (Pagina: 4 van 7)

Topic: Wie is jouw favoriete DJ? (2-9-2006 16:03:00)
Dj Zany, Dj jean, The Prophet, Dj Pavo, zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, maar ik heb wal wat anders te doen. Ik heb eigenlijk niet één favoriete Dj, maar meer wink ;)

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (13-8-2006 11:49:00)
Zo Zwak! Kunnen die kerels zelf niet iets bedenken... angry !

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: nieuwe merken op new line (10-8-2006 11:29:00)
Dré, misschien een idee om wat lichteffecten van FutureLight aan de webshop toe te voegen?
FutureLight maakt (vind ik) toch wel zeer degelijke scans en MH's met een goede lichtoprenst.

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: eerste setje (9-8-2006 12:51:00)
Je hebt een leuk setje in gedagte. Als koptelefoon kan je kijken naar de Stanton DJ Pro 2000, of naar de Sennheiser HD-200 Dat zijn zeer goede hoofdtelefoons voor een wel zeer schepe prijs. wink ;)

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (9-8-2006 11:50:00)
Chickz On Fire - Natte Asbak
Wat een naam! Natte asbak laugh :D

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Het bouwen van een Dj Meubel (8-8-2006 09:21:00)
Zo, dat ziet er bepaald niet slecht uit! Mes compliments!

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Kids Disco (7-8-2006 12:12:00)
Prezioso doet het bij mij ook altijd goed. Van die melodietjes die je van je langzalseleven je hoofd niet meer uitkrijgt. ;-) Zoals Back to Life en Tell my Why. iedereen Neuriet dan mee...

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Sensation Black edition (27-7-2006 15:24:00)
Wat een overgang! in het muziek forum in het topic genaamd "Sensation Black edition" praten we over Drugs? shocked 8O laugh :D

Dré, misschien iets om een subforum over drugs te beginnen? razz :p

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: kan iemand me helpen met een vraagprijs... (27-7-2006 13:12:00)

GoeieGast schreef:

En ook mensen die wel van die generatie zijn moeten hier van braken...
Ik heb al een teiltje naast de computer gezet... razz :p

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: Prijs/ kwaliteit/ inzetbaarheid 18 " kasten (27-7-2006 10:39:00)

Victor schreef:

Ik vind het eerlijk gezegd wel een leuk topic. Het doet me denken aan heel lang geleden, toen ik in een foldertje van Philips hifi berekende hoe duur het zou worden als ik met 20 hifi-kastjes per kant een drive-in show zou beginnen...
Die goede oude tijd toch... wink ;) laugh :D

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter