Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Nevelty
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 43 bijdrage(n) van Nevelty (Pagina: 4 van 5)
Topic: FLightcase voor pioneer cdj500 (groot model) (8-4-2002 19:49:00)Topic: Verf voor Meranti hout (1-4-2002 20:19:00)
met goede antwoorden
Welke heb ik nodig om mn Piobeestje van stroom te voorzien IN of UIT?
Topic: FLightcase voor pioneer cdj500 (groot model) (8-4-2002 16:31:00)Welke lengte popnagels gebruik je ?
Ik heb er nu van 12mm, geeft het als de popnagel zich vastklemt in het hout en niet aan de anderen kant van het hout ?
en waar zit het verschil in de twee powercon chassis van Neutrik (blauwe en grijze), ik wou deze gebruiken voor de stroomvoorziening dan zit die xlr schotel vol, eentje voor geluid en eentje voor stroom want zo'n nietgebruikt xlr gat lijkt ook maar nergens op
Topic: FLightcase voor pioneer cdj500 (groot model) (7-4-2002 10:41:00)Ik heb er nu van 12mm, geeft het als de popnagel zich vastklemt in het hout en niet aan de anderen kant van het hout ?
en waar zit het verschil in de twee powercon chassis van Neutrik (blauwe en grijze), ik wou deze gebruiken voor de stroomvoorziening dan zit die xlr schotel vol, eentje voor geluid en eentje voor stroom want zo'n nietgebruikt xlr gat lijkt ook maar nergens op
Nog iets, volgens mij zit ik met een taalprobleempje (Nederlanders --> Belgen).
Het betreft hetvolgende : keukenzeil kennen wij hier in België niet (ik toch niet ;-) dus wat is dat precies ?
Topic: Verf voor Meranti hout (4-4-2002 11:03:00)Het betreft hetvolgende : keukenzeil kennen wij hier in België niet (ik toch niet ;-) dus wat is dat precies ?
en hoe heb jij je cases nu precies geschilderd Tom ?
Topic: Verf voor Meranti hout (3-4-2002 18:03:00)Tom,heb je toevallig geen foto's van je cases ??
Topic: FLightcase voor pioneer cdj500 (groot model) (2-4-2002 13:46:00)Dus voor elke tulpkabel heb je 1 chassis nodig, dus daarom 2 gaten per schotel ?
er is nogal wat onduidelijkheid omwille van de volgende reden: vorige week bracht ik een bezoekje aan de plaatselijke electrozaak en die man beweerde dat xlr helemaal niet nodig was (hij dacht dat tulp stevig genoeg was) en hij vertelde me dat de twee uiteinden van een tulpkabeltje beter op 1 xlr chassis konden worden gemonteerd
Topic: Verf voor Meranti hout (2-4-2002 08:37:00)er is nogal wat onduidelijkheid omwille van de volgende reden: vorige week bracht ik een bezoekje aan de plaatselijke electrozaak en die man beweerde dat xlr helemaal niet nodig was (hij dacht dat tulp stevig genoeg was) en hij vertelde me dat de twee uiteinden van een tulpkabeltje beter op 1 xlr chassis konden worden gemonteerd
Dat zit er al op.
Dat is nu net het probleem, dat zit er nog niet op bij die meranti plaat van gamma, kan ik die verf waarover jullie spreken dan ook gebruiken voor de buitenkant ?het formica toplaagje dat jij nog op je casehout zet, waar haal je dat??
Topic: Verf voor Meranti hout (1-4-2002 09:48:00)In de gamma zijn de meranti multiplex platen in promotie, de 9mm versie kost 24.78 EUR (afmetingen 244cm op 122), is dit hout goed genoeg om er flightcases van te maken ?
En de platen zijn nog ruw (niet geverfd dus) welke is de beste verf die ik daarvoor kan gebruiken ?
Topic: gemini xl-200 (21-3-2002 17:58:00)En de platen zijn nog ruw (niet geverfd dus) welke is de beste verf die ik daarvoor kan gebruiken ?
okee, groter is niet beter, maar er zijn wel meer mensen die je advies geven.
en wat voor advies, na 10 posts is er niets meer on topic bij, geef mij maar een klein gesjellig forum
met goede antwoorden