Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bestek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Bestek (Pagina: 4 van 20)
Topic: Ground loop isolator modificeren naar balanced --> unbalanced (7-3-2024 11:37:00)
Mijn ervaring is dat die tik vaak komt van het aanslaan van een koeling, koffiezetter, etc.
Topic: Ground loop isolator modificeren naar balanced --> unbalanced (21-2-2024 11:30:00)Is het een optie om een tweede USB geluidskaart te gebruiken op de PC?
Je hebt namelijk USB over ethernet oplossingen, je kunt dan aan het einde een USB geluidskaart koppelen die je op het mengpaneel aansluit.
Topic: Martin ws218x (19-2-2024 14:31:00)Je hebt namelijk USB over ethernet oplossingen, je kunt dan aan het einde een USB geluidskaart koppelen die je op het mengpaneel aansluit.
Als het gaat om een regenbui hier en daar dan kan dat inderdaad prima met gewone warnex.
Gewoon zorgen dat er een paar stevige ribben onder zitten van hardhout oid zodat ze in ieder geval iets van de grond staan om de ergste bier en cola stromen te ontwijken
Topic: Ad Systems Spectra 15-2fr (23-1-2024 18:28:00)Gewoon zorgen dat er een paar stevige ribben onder zitten van hardhout oid zodat ze in ieder geval iets van de grond staan om de ergste bier en cola stromen te ontwijken
Goedenavond,
Recent heb ik ergens een setje vervangen waarbij ze ook graag wat spullen uit de opslagruimte kwijt wilden.
Hier heb ik 4 top kastjes meegenomen waar ik weinig tot niets over terug kan vinden, maar wellicht leest er hier iemand mee die wat meer info heeft uit die tijd
.
Het zijn gestoffeerde kasten met 3 stevige ophang punten en een statiefflens, gemaakt van 18mm multiplex.
Er staat op vermeld Audience Delight systems by ps audio, made in e.c., Spectra series model 15-2 FR.
Er zit een 15" in met opschrift ad systems 380/2b 8 ohm, verder zit er een bms4548-8 oem in en een filter van ad.
Mocht iemand meer weten hoor ik het graag.
Topic: dap audio sm215 speakers (1-12-2023 05:53:00)Topic: rollerscan ombouwen naar led! (19-11-2023 19:04:00)Recent heb ik ergens een setje vervangen waarbij ze ook graag wat spullen uit de opslagruimte kwijt wilden.
Hier heb ik 4 top kastjes meegenomen waar ik weinig tot niets over terug kan vinden, maar wellicht leest er hier iemand mee die wat meer info heeft uit die tijd
.Het zijn gestoffeerde kasten met 3 stevige ophang punten en een statiefflens, gemaakt van 18mm multiplex.
Er staat op vermeld Audience Delight systems by ps audio, made in e.c., Spectra series model 15-2 FR.
Er zit een 15" in met opschrift ad systems 380/2b 8 ohm, verder zit er een bms4548-8 oem in en een filter van ad.
Mocht iemand meer weten hoor ik het graag.
Hier in de shop staan diverse "reserve" lampen voor led spots, wellicht dat je daar iets mee kunt icm een degelijke voeding
Topic: Koorversterking (12-11-2023 02:55:00)Zoals ik het lees wil hij enkel de solo zang uitversterken. Twee fatsoenlijke actieve speakers met een mixertje en een aantal sm58s lijkt mij een goed startpunt. Moet er wel een nul bij het budget
Topic: Koorversterking (10-11-2023 20:59:00)
Nee
Topic: USB Speler (12-10-2023 11:51:00)
Bedankt voor de tips, ik ben er even mee aan het spelen.
Vooralsnog denk ik dat ik dan toch maar voor een mini laptop ga.
Topic: movinghead hapert bij opstart/reset? (11-10-2023 09:49:00)Vooralsnog denk ik dat ik dan toch maar voor een mini laptop ga.
Voor de prijzen van die dingen op alie altijd 2 reserve bestellen
Ik heb inmiddels meerdere lampjes uit China, als het de eerste klusjes heeft overleefd gaat het meestal prima, ik gebruik het voornamelijk voor de "ik geef een feestje, heb jij niet wat lampjes voor me" klusjes en dat gaat prima.
De eindcontrole daar schort het nog weleens aan dus een maandagmorgen modelletje is zeer goed mogelijk
.
Als je besteld bij een grotere shop die al veel heeft uitgeleverd is het vaak ook prima op garantie te gooien, maar dat neemt wel wat tijd in beslag (levertijd).
Ik heb inmiddels meerdere lampjes uit China, als het de eerste klusjes heeft overleefd gaat het meestal prima, ik gebruik het voornamelijk voor de "ik geef een feestje, heb jij niet wat lampjes voor me" klusjes en dat gaat prima.
De eindcontrole daar schort het nog weleens aan dus een maandagmorgen modelletje is zeer goed mogelijk
.Als je besteld bij een grotere shop die al veel heeft uitgeleverd is het vaak ook prima op garantie te gooien, maar dat neemt wel wat tijd in beslag (levertijd).