Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van T-nuzz
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 52 bijdrage(n) van T-nuzz (Pagina: 4 van 6)
Topic: Schoolfeest Thialf osg colleges (5-11-2004 15:48:00)Zoals ik eerder ook al aangaf zijn muzikanten idd soms levensgevaarlijk wat stroom betreft. Als je ziet wat voor aftandse blokjes en haspels ze af en toe meesjouwen...
Zorg ook altijd voor voldoende blokken op het podium waar ze hun spul op kunnen inprikken. Anders gaan ze hun heil elders zoeken. En dan willen ze wel eens inprikken op je dimmerrack
Topic: Het bouwen van een case (1-11-2004 13:53:00)
In dat laatste geval wordt het namelijk stil, als je mengpaneel etc. op de regulator staan aangesloten...Als je er geen hebt wordt het zeker stil, en wellicht ook definitief stil voor bepaalde apparaten...
Voor net-spanning is het niet zo'n probleem, maar in tenten met aggregaten kan het idd wel handig zijn. Zeker als er maar 1 is, waar ook alle koelingen en tapinstallaties op zitten. Daarom altijd vragen om een EIGEN aggregaat waar verder NIKS op zit. Eventueel nog eentje extra voor het licht, maar dat heeft de gemiddelde dixo in een tent niet nodig.
Snap na 3 pagina's eigenlijk nog steeds niet wat het doel van dit topic is. Afgezien van de afslag "websites".
Topic: JB-Systems iMove 5S (5-11-2004 15:42:00)Hoe ga je dat doen dan? Met twee halfcouplers op een T-bar?
Topic: nieuwe merken op new line (5-11-2004 14:43:00)
Is er al iets meer bekend over de Hurricane-serie van LEM? Op de nederlandse site staat er nog niks over en op de .com versie nog vrij weinig. De downloads werken ook niet. Las een paar blz terug dat Showrental ze al heeft gehoord?
Topic: Het bouwen van een case (5-11-2004 14:32:00)Een andere (nogal prijzige) optie is tourlabels laten maken met je bandnaam/logo erop.
Topic: Spanningsregulator: handig of overbodig? (4-11-2004 11:04:00)De meeste bedrijven hebben ook wel dimmers met wcd's of harting-multi's waar uiteindelijk een blok met wcd's aanzit. Voor fresnels, floors, of andere extra meuk.
Topic: Spanningsregulator: handig of overbodig? (3-11-2004 14:20:00)kvm schreef:
Quote van een duitse collega,Wenn es um die 220V-Rackverkabelung geht, greifen die meisten Musiker noch immer zur herkömmlichen Einweglösung: Die Mehrfachsteckdose aus dem Baumarkt. Dann wird das Rack mit Lüsterklemmen, Abkleben der Schutzkontakte und ähnlich lebensgefährlichen Aktionen abenteuerlich verkabelt. Furman schafft Abhilfe: Netzverteilung und Spannungsstabilisation mit Conditioner.
Zorg ook altijd voor voldoende blokken op het podium waar ze hun spul op kunnen inprikken. Anders gaan ze hun heil elders zoeken. En dan willen ze wel eens inprikken op je dimmerrack
Wat een vlijtige huisvrouwtjes allemaal
...
Zolang het allemaal z'n werk doet is het prima toch?
Met schoonmaken gebruik ik meestal alleen een vochtige doek. Is alle drank en andere viezigheid er weer vanaf. OP zwart zie je idd meer en die lak gaat er idd toch wel vanaf, ook mijn voorkeur gaat dus uit naar gewoon alu/staal.
Topic: Spanningsregulator: handig of overbodig? (1-11-2004 13:45:00)
...Zolang het allemaal z'n werk doet is het prima toch?
Met schoonmaken gebruik ik meestal alleen een vochtige doek. Is alle drank en andere viezigheid er weer vanaf. OP zwart zie je idd meer en die lak gaat er idd toch wel vanaf, ook mijn voorkeur gaat dus uit naar gewoon alu/staal. Je hebt gelijk, niet gezien.
Je kunt ook gewoon een multimeter in een stopcontact stoppen en die voor je zetten, dan zie je het snel genoeg of e.e.a niet klopt en tijdig maatregelen treffen. Meestal hoor je het ook snel genoeg
.
Beding gewoon je eigen agregaat en zorg dat daar verder niemand aankomt. Grootste probleem is meestal de horeca/catering die maar in het wilde weg om zich heen inprikken. (Net als muzikanten, maar dat terzijde)
Topic: Spanningsregulator: handig of overbodig? (1-11-2004 11:48:00)Je kunt ook gewoon een multimeter in een stopcontact stoppen en die voor je zetten, dan zie je het snel genoeg of e.e.a niet klopt en tijdig maatregelen treffen. Meestal hoor je het ook snel genoeg
. Beding gewoon je eigen agregaat en zorg dat daar verder niemand aankomt. Grootste probleem is meestal de horeca/catering die maar in het wilde weg om zich heen inprikken. (Net als muzikanten, maar dat terzijde)
Zo'n UPS lijkt me nou niet echt geschikt om een hele set op te zetten incl. versterkers, licht etc. Is echt bedoeld voor een computersysteem en andere apparaten die niet opgeslagen gegevens verliezen wanneer de stroom uitvalt. Misschien handig voor digitale mixers en lichttafels maar verder....
Topic: Spanningsregulator: handig of overbodig? (1-11-2004 10:59:00)Victor schreef:
De vraag is dan: als zo'n ding stukgaat, blijft de aangesloten apparatuur dan werken (hoewel de spanning niet meer gestabiliseerd wordt) of valt de spanning helemaal weg.In dat laatste geval wordt het namelijk stil, als je mengpaneel etc. op de regulator staan aangesloten...
Voor net-spanning is het niet zo'n probleem, maar in tenten met aggregaten kan het idd wel handig zijn. Zeker als er maar 1 is, waar ook alle koelingen en tapinstallaties op zitten. Daarom altijd vragen om een EIGEN aggregaat waar verder NIKS op zit. Eventueel nog eentje extra voor het licht, maar dat heeft de gemiddelde dixo in een tent niet nodig.