Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van T-nuzz
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 52 bijdrage(n) van T-nuzz (Pagina: 1 van 6)
Topic: Eurolight LC2412 (20-2-2006 11:29:00)
Bedankt voor de reactie!Topic: American DJ ST-132 (6-1-2006 13:55:00)Begin jij nu ook al?.. Nee, geen ervaring, maar kom op zeg, het is duidelijk dat de V3000 zijn geld meer dan dik waard is!Lekker gefundeerde mening weer
Topic: Limiter nodig of niet? (30-11-2004 13:27:00)
Dat is helaas niet mogelijk, even zelf een fasedraaier solderen idd.
Topic: HQ-Power Exciter 250 (15-2-2006 13:16:00)Kan iemand me vertellen of deze scan een "pan invert"-functie heeft?
Topic: Eurolight LC2412 (15-2-2006 12:55:00)*Kick*
Even wat wishful thinking. Kun je programma's die je via de Behringer opgeslagen hebt op een CF-card ook gebruiken op een MA. Nogmaals, waarschijnlijk wishful thinking, maar wellicht heeft iemand het eens uitgeprobeerd?
Topic: SM58 Shure of EW 145 Sennheiser (6-1-2006 16:27:00)Even wat wishful thinking. Kun je programma's die je via de Behringer opgeslagen hebt op een CF-card ook gebruiken op een MA. Nogmaals, waarschijnlijk wishful thinking, maar wellicht heeft iemand het eens uitgeprobeerd?
Hangt uiteraard wel van je ontvanger af met welk merk je beter af bent. Zit nogal een verschil tussen bijv. een EUT en een UC of U4. Voor wat betreft oplaadbaar spul heb ik goede ervaringen met Fischer Amps
Topic: American DJ ST-132 (6-1-2006 16:18:00)De Doughty kan ook (alleen zijn dit producten waarbij ik TOTAAL geen verschil zie tussen origineel en kopie (...)).
Tja, de prijs hè
Bedankt voor de reactie!
Ik volg dit topic nu al een tijdje met veel interesse omdat het naar mijn idee zeer interessante statieven zijn voor een nog veel mooiere prijs.
Heb alleen nog een vraagje over de opname. Die is volgens de specs 35 mm, spigot/tv is 28 mm. Hoe maak ik dit statief nu op een degelijke manier "spigot-compatible"
?
Voldoet www.new-line.nl/v/10972 of www.new-line.nl/v/11832 of is dat hobbykwaliteit en kan ik beter naar
een Doughty alternatief : www.new-line.nl/v/4247 (29 mm?)
Alvast bedankt voor de reacties!
Topic: Welke microfoon? (9-12-2004 09:08:00)Heb alleen nog een vraagje over de opname. Die is volgens de specs 35 mm, spigot/tv is 28 mm. Hoe maak ik dit statief nu op een degelijke manier "spigot-compatible"
?Voldoet www.new-line.nl/v/10972 of www.new-line.nl/v/11832 of is dat hobbykwaliteit en kan ik beter naar
een Doughty alternatief : www.new-line.nl/v/4247 (29 mm?)
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb ze allebei (825s en 835). Moet zeggen dat voor spraak en zang de 35 een stuk prettiger is. De 25 heeft idd een grote lelijke schakelaar, de 35 niet. Hou over het algemeen niet zo van schakelaars, kan alleen maar mis gaan. De ene artiest gaat af en geeft de mic uitgeschakeld door, de volgende begint gewoon te zingen en dan is het stil.....
Volgens mij kunnen we trouwens pas vanaf 845 spreken van goede alternatieven voor de SM-58.
Toch geef ik nog steeds mijn voorkeur aan de SM-58. Die is gewoon echt allround te gebruiken, oerdegelijk en ook klankmatig kan die zeker nog met z'n tijd mee.
Topic: Limiter nodig of niet? (30-11-2004 15:44:00)Volgens mij kunnen we trouwens pas vanaf 845 spreken van goede alternatieven voor de SM-58.
Toch geef ik nog steeds mijn voorkeur aan de SM-58. Die is gewoon echt allround te gebruiken, oerdegelijk en ook klankmatig kan die zeker nog met z'n tijd mee.
Mr. Edie schreef:
Victor Junior schreef:
zozo, ervaring met die genoemde versterkers?
LEM kunnen we niet zomaar in het budgetrijtje noemen. Ze hebben wel budgetseries idd, maar LEM Tourmaster zie ik toch vele malen liever dan DAP
Misschien is de Yamaha P-serie iets voor jou. Wordt veel gebruikt en daar zijn de reacties over het algemeen goed over. Heb zelf ook een aantal modellen uit die serie gebruikt. Heb nu een P3500 en die bevalt prima!
Topic: Live band versterken (30-11-2004 13:09:00)
Misschien is de Yamaha P-serie iets voor jou. Wordt veel gebruikt en daar zijn de reacties over het algemeen goed over. Heb zelf ook een aantal modellen uit die serie gebruikt. Heb nu een P3500 en die bevalt prima!
Ik denk dat we het er inmiddels wel over eens zijn dat geluidstechniek, meer bijzonder het mixen van livemuziek, een vak apart is. Maar om een beginner meteen een crest of A&H aan te praten lijkt me wat overdreven. Ik ben ook begonnen met een Behringer, dat beviel prima. Tuurlijk ga je naar verloop van tijd verschillen merken en hogere eisen stellen, maar als beginner merk je dat verschil toch niet. Je moet er gewoon het beste van maken.
Daarbij lijkt me een klusje als dit, inclusief de geplande oefenmiddag (!) een prima gelegenheid om ervaring op te doen als beginner. En heb je het gebruik van de compressor of gate niet onder de knie? Gebruik ze dan niet en vertrouw gewoon op je oren! Less is more!
Je moet toch ergens kunnen beginnen. Daarbij zal de "band" zich waarschijnlijk geen dure prof kunnen veroorloven aangezien het starters zijn. Ze prijzen zich, als beginners, waarschijnlijk uit de markt wanneer ze meteen een duur bedrijf in de arm nemen.
Nogmaals, het is een vak apart. Met bovenstaande tekst doel ik op de situatie van de OP. Ga je in grotere zalen staan kun je al snel niet meer langs de compressor en de gate en kun je e.e.a. beter uitbesteden en goed kijken en vooral luisteren wat er gebeurt.
Daarbij lijkt me een klusje als dit, inclusief de geplande oefenmiddag (!) een prima gelegenheid om ervaring op te doen als beginner. En heb je het gebruik van de compressor of gate niet onder de knie? Gebruik ze dan niet en vertrouw gewoon op je oren! Less is more!
Je moet toch ergens kunnen beginnen. Daarbij zal de "band" zich waarschijnlijk geen dure prof kunnen veroorloven aangezien het starters zijn. Ze prijzen zich, als beginners, waarschijnlijk uit de markt wanneer ze meteen een duur bedrijf in de arm nemen.
Nogmaals, het is een vak apart. Met bovenstaande tekst doel ik op de situatie van de OP. Ga je in grotere zalen staan kun je al snel niet meer langs de compressor en de gate en kun je e.e.a. beter uitbesteden en goed kijken en vooral luisteren wat er gebeurt.