Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Sietse

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Sietse (Pagina: 4 van 20)

Topic: Geluidsset 1500 man (31-8-2005 14:19:00)
Er staat toch:

Dré schreef:

maar wel (bijvoorbeeld): Crown, Crest, Lab.Gruppen, QSC e.d.
?
Topic: Axys luidsprekers (30-8-2005 18:44:00)
Ik heb ooit een Axys Arena sub gehoord. Raar ontwerp dubbel 18'' en ook nog actief geloof ik.
Er kwam in ieder geval totaal geen druk uit.
Topic: Geluidsset 1500 man (24-8-2005 20:31:00)
Pff, weet je wel waarover je praat. Zo'n set kost echt wel wat meer geld. Als je het toch over punisher/xtro's wilt hebben, doe dan maar 8/12 subs en 4 tops.
Topic: Beste subwoofer onder de €350,-??? (22-8-2005 18:06:00)
Bij zelfbouw zou ik van 500 euro uitgaan, minimaal..
Topic: advies gevraagd inrichting kamer.. (22-8-2005 16:23:00)
Levensgevaarlijk. Die truss aan die dunne haakjes sad :(
Topic: meubel bouwen (21-8-2005 13:12:00)

marijn schreef:

ik zou gewoon voor deze gaan, goed roadproof en ziet er nog mooi uit ook!
mvg
marijn
Alleen de vraag is of jij 85 cm een fijne werkhoogte vind. Ik denk dat het voor de meesten te laag is.
Topic: Het Punisher baskast topic (21-8-2005 13:08:00)
Kijk maar, dat wil wel.
Topic: DAP AX-18B x 4 wat voor versterker? (21-8-2005 12:29:00)

DJ Bastisito schreef:

Ga voor betrouwbaarheid. De V5000 is een versterker die zich wel bewezen heeft. Erg goede amp voor het geld. Als je het geld op kunt brengen zou ik zeker voor de V5000 gaan.
Daarentegen is de P2000 voor het geld ook geen verkeerde versterker. Zitten wel minder beveiligingen op, maar daardoor kost die ook een bak minder. Zelf zou ik echter toch bij de V5000 blijven.
Ik heb laatst echter ondervonden dat de v5000 toch een minpuntje heeft. En dat is dat hij niet heel erg goed klinkt op het echte sublaag. Als je niet perse zo veel vermogen nodig hebt is de v4000 misschien handiger. Deze levert iets minder vermogen. Maar klinkt beter op het sublaag, én heeft de betrouwbaarheid en robuustheid die de v5000 ook heeft.
Topic: Crown XLS (20-8-2005 23:14:00)

Philip_Janssen schreef:

btw. De DAP Mission 1500 en de QSC RMX 2450 zijn overigens identiek,
Dat heb ik echt nog nooit gehoord. Bewijs?
Topic: Crown XLS (20-8-2005 23:13:00)

Philip_Janssen schreef:

Persoonlijk denk ik dat de DAP Mission 1500 minstens zo goed zal presteren als de Crown XLS-602.
Waarom denk je dat dan???
Eerst feiten zien, dan pas oordelen.