Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djbidji
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 4 van 20)
Topic: Ben je een pratende DJ of niet? (30-5-2013 18:30:00)
volledig mee eens met tom!
Ik heb vroeger ook in dancings/swingcafe's gespeeld en dan was een micro een must!
Nu nog draai ik alle genres van feesten/fuiven en beatmix ik ze ook, maar een avond zonder micro? No way!
Bij mij is het de allerbelangrijkste voorwaarde als een dj voor ons werkt dat hij kan presenteren door de micro.
Helaas zijn deze tegenwoordig maar dungezaaid...
Topic: Stappenmotor HQ Power Exciter 250 (18-4-2013 22:07:00)Ik heb vroeger ook in dancings/swingcafe's gespeeld en dan was een micro een must!
Nu nog draai ik alle genres van feesten/fuiven en beatmix ik ze ook, maar een avond zonder micro? No way!
Bij mij is het de allerbelangrijkste voorwaarde als een dj voor ons werkt dat hij kan presenteren door de micro.
Helaas zijn deze tegenwoordig maar dungezaaid...
ik zal morgen eens kijken hoeveel ik er nog liggen heb. Ik laat jullie zo snel mmogelijk iets weten!
grtz
Topic: Stappenmotor HQ Power Exciter 250 (18-4-2013 18:15:00)grtz
ik heb nog kleurenwielen liggen splinternieuw als spare parts.
Mocht je interesse hebben?
Topic: Hoe ziet jouw DJ Booth eruit (31-1-2013 05:05:00)Mocht je interesse hebben?
ons meubel heb ik zelf gemaakt, het nieuw is samen met een schrijnwerker deze heeft het materiaal staan om hout te bewerken.
Dit staat, gezien de drukte even op on-hold. van zodra we er weer aan verder gaan doen post ik foto's van de vorderingen.
Topic: Hoe ziet jouw DJ Booth eruit (28-1-2013 21:38:00)Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (9-8-2012 22:25:00)Dit staat, gezien de drukte even op on-hold. van zodra we er weer aan verder gaan doen post ik foto's van de vorderingen.
Ikzelf heb me vorig jaar ook overhaald om 2 cdj2000 en een djm 2000 van pioneer aan te schaffen. Voorheen altijd tevreden geweest met denon. Als ik nu lees dat ze alwéér een nieuwe op de markt gaan brengen dan denk ik bij mezelf, voor dat bedrag???NOOIT MEER PIONEER!!! mijn volgende sets zullen terug denons worden!
Topic: Drive in show meubel (28-4-2012 13:46:00)@beatmixer: thanks
dat kost me dan wel weer een pint
ivm. drankproblemen, er moet idd. constant iemand achter staan want anders....
Nu bijna reeds een jaar, en het valt redelijk mee.
Topic: Drive in show meubel (28-4-2012 09:19:00)
dat kost me dan wel weer een pint
ivm. drankproblemen, er moet idd. constant iemand achter staan want anders....
Nu bijna reeds een jaar, en het valt redelijk mee.
opstaande rand is mss wel een idee, alleen denk ik dat het dan niet meer zo strak zal zijn.
meubel is met 2 man wel aan te raden, het ondersteel klapt dicht das dus wel makkelijk alleen
Is trouwens mijn allereerste zelfbouw projectje (kan je zien aan de uitsparingen waar m'n frees een paar keer uitgeschoten is)
Topic: Drive in show meubel (27-4-2012 20:07:00)meubel is met 2 man wel aan te raden, het ondersteel klapt dicht das dus wel makkelijk alleen
Is trouwens mijn allereerste zelfbouw projectje (kan je zien aan de uitsparingen waar m'n frees een paar keer uitgeschoten is)
@big bang: het is high gloss gefuseerde plexi.
@ timV: thanks
Topic: Drive in show meubel (27-4-2012 20:07:00)@ timV: thanks
@malle pietje: ik zal ze na het weekend ergens anders plaatsen.
@roeltje: ik geef je 100% gelijk, vooral als het alcoholgehalte is gestegen bij de mensen kan je zeker 10x bij diezelfde persoon gaan
@roeltje: ik geef je 100% gelijk, vooral als het alcoholgehalte is gestegen bij de mensen kan je zeker 10x bij diezelfde persoon gaan