Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Gunnie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 74 bijdrage(n) van Gunnie (Pagina: 4 van 8)

Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (16-5-2005 04:22:00)

Webbie schreef:

Nu mag mijn vrouw er lekker "tubes" van maken voor op de site razz :p .
tubes? explain happy :)
Topic: De DYNAMO VAN JB (11-5-2005 21:35:00)

Basement-club schreef:

Dus dit wil dan zeggen dat de stappenmotoren hun stappen vrij groot nemen. Bij de trage bewegingen zal de spiegel dus schokken. Niet? Is dit bij de Dj Robo of The Winner ook het geval? Mss is hierop ook weer op bespaard in de dynamo.

mvg
toch als ik ze op men spiegelbol richt gaan ze (Dynamo's) toch vrij nauwkeurig happy :)
Topic: De DYNAMO VAN JB (10-5-2005 20:45:00)
ik heb nog niet teveel ermee geprult wegens weinig tijd maar met de Velleman sturing die ik heb merk ik toch een klein verschil in beweging tussen de verschillende softwares freestyler <> DMXcontrol, die laatste kan imho iets nauwkeuriger werken. het kan natuurlijk aan de velleman dmx liggen maarja happy :)

ben ook nog niet echt goed in een showtje proggen dus razz :p
Topic: De DYNAMO VAN JB (15-4-2005 23:09:00)

Tom. V schreef:

gunnie schreef:

filmpjes zijn met de music functie dus zonder DMX sturingklikkie klik
Als ze zonder DMX-sturing werken, hoe kan je dan die strobob-activeren voor dat filmpje op te nemen? Of was dat op puur geluk?
even wachten, de strobo komt redelijk veel voor happy :)
Topic: De DYNAMO VAN JB (14-4-2005 21:47:00)
ik heb voor de geintresseerden trouwens nog 4 filmpjes online staan, de onderste Dubbel1,2,3 en strobo zijn de laatste nieuwe. heb nog geen tijd gehad voor andere maar ze hangen al wel aan het plafond happy :) filmpjes zijn met de music functie dus zonder DMX sturing

klikkie klik
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (14-4-2005 13:23:00)
voor zij die het filmpje beetje sneller willen dan die yousendit:

https://users.pandora.be/gunniepsx/newline/PICT4940.MOV
Topic: Verdwijnen van pars uit de drive-ins (13-4-2005 14:52:00)
ontopic, ik heb geen drive in maar voor thuis zou ik toch wel paar parretjes willen, voor de gezelligheid en niet constant hoeven te lopen flippen happy :)
Topic: Velleman DMX - USB Controller "K8062" (12-4-2005 16:26:00)

rekal schreef:

de test werkt wel dus zonder usb aansturing van de pc doormiddel van test-knopje op interface.
de batterij mag er niet inzitten als je het aan de usb hangt. hoop dat je dit dan ook nooit gedaan hebt.
Topic: Velleman DMX - USB Controller "K8062" (11-4-2005 12:54:00)

Marque schreef:

Hallo allemaal,

voor de mensen die wel met Freestyler willen werken heb ik nog een site gevonden waarop je nieuwe fictures kunt downloaden en in het programma kunt inladen.

users.pandora.be/freestylerdmx/fixturelist.htm

Veel plezier ermee!

Greetz Marc
je kan ze natuurlijk ook zelf maken happy :)
ik heb nog niets negatief gevonden aan de Velleman interface samen met Freestyler en ik heb de fixture files voor men Dynamo's zelf gemaakt. duurt echt niet lang happy :)
Topic: Lichten ophangen op zolder (10-4-2005 19:04:00)

Emiel Sint schreef:

Beetje kale boel! Bouw een skihut! Het is relatief goedkoop en geeft een leuke sfeer.
Kijk hier maar eens. Nog lang niet af maar het schiet al aardig op!
Mijn skihut!

Groeten Emiel.
ik woon niet in de alpen razz :p
ik zou allesinds geen skihut willen hier, minimalist is stukken mooier laugh :D