Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Gunnie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 74 bijdrage(n) van Gunnie (Pagina: 1 van 8)
Topic: Time-Out Gemert (27-1-2009 19:30:00)idd !
voor mij blijft het iig één van de beste.
ieder zen smaak zeker
Topic: DJ Beurs België (23-10-2006 19:27:00)
spijtig genoeg zegt "zillion" de jeugd niet zoveel meer waardoor de recente fuiven (helaas) niet zo'n succes hadden.idd, alleen zal het voor diegenen die er vroeger wel geweest zijn onvergetelijk zijn
die herinneringen krijg ik niet meer weg
Topic: dj wallpapers voor desktop (26-9-2006 18:16:00)
meeste voedingen zitten hier boven de 60 eurie.ik weet dat wel maar als de op bij die winkel waar hij die Game pc zou kopen mss niet 
velen willen meestal besparen op voeding dus wees gewaarschuwd
Topic: Aanschaf Nieuwe DJ PC (6-8-2006 00:52:00)
je voeding is naast de cpu het onderdeel dat het meetse te lijden heeft.
[EDIT schreef:ik zie net dat het een AMD wordt. dan zou je aan 350 genoeg moeten hebben. een 400W is toch net iets safer.[/EDIT]toch maar beter een 350W van een goed merk dan een 400W van een cheesy merk die je voor 20€ kan kopen ;)Topic: Blueroom Minipod speakers (15-1-2006 18:10:00)
In het begin van dit topic werd er gesproken over het mooie geluid van de mini pod. Nu zie ik op de website ook een micro pod se staan. Heeft iemand ervaring met deze speakertjes?geen ervaring met die micropod maar ik vond die minipod best wel slecht klinken. heb bij men lokale hifi winkel staan luisteren naar verschillende modellen en deze klonken redelijk dof. mijn keuze was toen gevallen op het merk Dali met de Concept 2 en als je niet veel om design geeft en een kleinere speaker wil zou ik eens luisteren naar de Dali Concept 1
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (1-1-2006 14:23:00)
moest ik de naam van de discotheek niet weten zou ik gezworen hebben dat die hardstyle zaal de oude Zillion was
maarja Technoconstruct verklaart dan ook weer veel
Topic: Zillion..... (24-10-2006 13:33:00)
maarja Technoconstruct verklaart dan ook weer veel
luc2366 schreef:
3/ meer dan 5 jaar kan je moeilijk een "hype" noemen. Kijk naar de discotheken in België (en ik ken er ook een paar in NL): het zijn nu nog steeds GOEDKOPE kopies van de Zillion. Ipv een hype zou ik eerder van een trendzetter spreken.voor mij blijft het iig één van de beste.
ieder zen smaak zeker
dat is wel interessant
Topic: Zillion..... (23-10-2006 19:12:00)
luc2366 schreef:
Frank woont zelfs nog steeds in z'n appartement boven de Zillion, met zwembad op het dak
spijtig genoeg zegt "zillion" de jeugd niet zoveel meer waardoor de recente fuiven (helaas) niet zo'n succes hadden.
die herinneringen krijg ik niet meer weg
deze heb ik vroeger nog een tijdje gebruikt
https://users.pandora.be/gunniepsx/pickering3.jpg
zelf genomen met digicam
Topic: Aanschaf Nieuwe DJ PC (6-8-2006 01:01:00)https://users.pandora.be/gunniepsx/pickering3.jpg
zelf genomen met digicam
Geit schreef:
knappe voeding, voor 20 euro...meeste voedingen zitten hier boven de 60 eurie.

velen willen meestal besparen op voeding dus wees gewaarschuwd
Geit schreef:
voor p4 minimaal 400W, en let op dat je een stevig merk voeding haalt.je voeding is naast de cpu het onderdeel dat het meetse te lijden heeft.
[EDIT schreef:ik zie net dat het een AMD wordt. dan zou je aan 350 genoeg moeten hebben. een 400W is toch net iets safer.[/EDIT]
dj fleur schreef:
*kick*In het begin van dit topic werd er gesproken over het mooie geluid van de mini pod. Nu zie ik op de website ook een micro pod se staan. Heeft iemand ervaring met deze speakertjes?

gelukkige nieuwjaar
en gefeliciteerd Dré
Topic: koolsound boxen (19-12-2005 23:52:00)
en gefeliciteerd Dré
of het merk koolsound iets is weet ik niet maar ik weet wel dat EVsound een goede winkel is..