Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Gunnie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 74 bijdrage(n) van Gunnie (Pagina: 1 van 8)

Topic: Time-Out Gemert (27-1-2009 19:30:00)
moest ik de naam van de discotheek niet weten zou ik gezworen hebben dat die hardstyle zaal de oude Zillion was razz :p

maarja Technoconstruct verklaart dan ook weer veel wink ;)
Topic: Zillion..... (24-10-2006 13:33:00)

luc2366 schreef:

3/ meer dan 5 jaar kan je moeilijk een "hype" noemen. Kijk naar de discotheken in België (en ik ken er ook een paar in NL): het zijn nu nog steeds GOEDKOPE kopies van de Zillion. Ipv een hype zou ik eerder van een trendzetter spreken.
idd !

voor mij blijft het iig één van de beste.
ieder zen smaak zeker wink ;)
Topic: DJ Beurs België (23-10-2006 19:27:00)
dat is wel interessant happy :)
Topic: Zillion..... (23-10-2006 19:12:00)

luc2366 schreef:

Frank woont zelfs nog steeds in z'n appartement boven de Zillion, met zwembad op het dak razz :p
spijtig genoeg zegt "zillion" de jeugd niet zoveel meer waardoor de recente fuiven (helaas) niet zo'n succes hadden.
idd, alleen zal het voor diegenen die er vroeger wel geweest zijn onvergetelijk zijn laugh :D die herinneringen krijg ik niet meer weg wink ;)
Topic: dj wallpapers voor desktop (26-9-2006 18:16:00)
deze heb ik vroeger nog een tijdje gebruikt
https://users.pandora.be/gunniepsx/pickering3.jpg

zelf genomen met digicam happy :)
Topic: Aanschaf Nieuwe DJ PC (6-8-2006 01:01:00)

Geit schreef:

knappe voeding, voor 20 euro...

meeste voedingen zitten hier boven de 60 eurie.
ik weet dat wel maar als de op bij die winkel waar hij die Game pc zou kopen mss niet wink ;)

velen willen meestal besparen op voeding dus wees gewaarschuwd happy :)
Topic: Aanschaf Nieuwe DJ PC (6-8-2006 00:52:00)

Geit schreef:

voor p4 minimaal 400W, en let op dat je een stevig merk voeding haalt.
je voeding is naast de cpu het onderdeel dat het meetse te lijden heeft.
[EDIT schreef:

ik zie net dat het een AMD wordt. dan zou je aan 350 genoeg moeten hebben. een 400W is toch net iets safer.[/EDIT]
toch maar beter een 350W van een goed merk dan een 400W van een cheesy merk die je voor 20€ kan kopen ;)
Topic: Blueroom Minipod speakers (15-1-2006 18:10:00)

dj fleur schreef:

*kick*

In het begin van dit topic werd er gesproken over het mooie geluid van de mini pod. Nu zie ik op de website ook een micro pod se staan. Heeft iemand ervaring met deze speakertjes?
geen ervaring met die micropod maar ik vond die minipod best wel slecht klinken. heb bij men lokale hifi winkel staan luisteren naar verschillende modellen en deze klonken redelijk dof. mijn keuze was toen gevallen op het merk Dali met de Concept 2 en als je niet veel om design geeft en een kleinere speaker wil zou ik eens luisteren naar de Dali Concept 1 happy :)
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (1-1-2006 14:23:00)
gelukkige nieuwjaar wink ;)

en gefeliciteerd Dré happy :)
Topic: koolsound boxen (19-12-2005 23:52:00)
of het merk koolsound iets is weet ik niet maar ik weet wel dat EVsound een goede winkel is..