Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van M|A Audiotechniek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van M|A Audiotechniek (Pagina: 4 van 20)
Topic: Showtec Showdesigner (19-11-2009 00:54:00)
Dré, heb jij wat meer informatie over volgend tafeltje? /nl/niet-toegewezen/zzz_29127.htm
Is dat exact dezelfde als de Elation Trio en de Botex Lemon? Zitten namelijk flinke prijsverschillen tussen.
Opzich ziet het tafeltje er wel leuk uit.
Topic: Avolites Pearl 2000 (17-11-2009 23:06:00)Is dat exact dezelfde als de Elation Trio en de Botex Lemon? Zitten namelijk flinke prijsverschillen tussen.
Opzich ziet het tafeltje er wel leuk uit.
Ik denk niet dat ze dit nog lezen aangezien beide leden niet meer actief zijn op het forum, en het een erg oud topic is. Ik zie dat je nieuw bent op het forum, tip: Probeer niet onnodig oude topics te kicken.
Topic: DMX Studio Professional (11-11-2009 13:34:00)Ongeveer 11 maanden na de laatste post, ik ben toch erg benieuwd hoe het met het project gaat
Topic: Beste platen van dit moment.... (12-8-2009 07:16:00)
De mix van Chuckie van Sexy Bitch klinkt ook erg lekker
Topic: afscheidslied(je) (11-8-2009 16:16:00)Parla & Pardoux - Liberté
Topic: Slechtste ervaring (11-8-2009 11:33:00)Maar als je het nummer kopieert en plakt, dan komt het dus niet in de database van de ipod te staan, en kan je het dus ook niet op je ipod opzoeken. Het was je niet opgevallen dat het nummer dat je moest hebben niet was te vinden op de Ipod? Ik neem aan dat je gelijk wanneer je die Ipod krijgt dat nummer gaat opzoeken. Dan had je dus al kunnen zien dat het niet zou gaan werken.
Topic: Wat voor werk doe je in de vakantie? (3-8-2009 01:26:00)2 weken gewerkt voor namens Sanyo. Beamer onderhoud, leuk werk!
Topic: Asus EEE Top (8-6-2009 08:22:00)Een leuke combinatie met www.new-line.nl/forum/read/?t=35938 misschien?
Topic: USB 50 meter (5-6-2009 22:25:00)Ik heb het een keer op deze manier gedaan:
2 laptops, met een wifi router er tussen. Dan op 1 laptop de software voor de versterkers/procesoren en deze daar dan natuurlijk op aansluiten. En dan beide laptops aan het draadloze netwerk hangen (of 1 laptop met catkabel aan de router) en dan met Remote software vanaf de foh de laptop besturen die bij de versterkers staat. Werkte prima en stabiel.
Topic: Asus EEE Top (29-5-2009 16:22:00)2 laptops, met een wifi router er tussen. Dan op 1 laptop de software voor de versterkers/procesoren en deze daar dan natuurlijk op aansluiten. En dan beide laptops aan het draadloze netwerk hangen (of 1 laptop met catkabel aan de router) en dan met Remote software vanaf de foh de laptop besturen die bij de versterkers staat. Werkte prima en stabiel.
Leuke PC voor de lichttechneuten die graag met de computer werken. De Asus EEE top, met touchscreen. 1,6ghz Atom, 1gb ram, 160gb hdd. Dus voor de niet al te zware software toch een leuke compacte pc voor 500 euro.
https://asus.com/product.aspx?P_ID=XPEvtodKRTfnQbCm
https://asus.com/product.aspx?P_ID=XPEvtodKRTfnQbCm