Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dexter

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dexter (Pagina: 4 van 20)

Topic: Ontwerp gezocht voor de RCF L18P300 (14 stuks! Cubo 18?) (2-11-2015 09:08:00)
De l300 zijn leuke kasten maar alleen met processing etc.
De reakties op internet zijn niet allemaal kloppend die zijn veelal geschreven door een dealer. Ik heb jaren met deze kasten gedraait en vind ze voor een bassreflex kast behoorlijk strak. Diepgang is er soms ietsje teveel maar daar is een lowcut voor.
Zonder processing is de kast ook te gebruiken maar dan zit er minder diepgang in.
Topic: DBX PA2 processor correct afstellen (5-4-2015 12:54:00)
Output gain kun je ook per kanaal regelen in een DBX PA2.
Kijk maar eens onder x-over.
Topic: ervaring met EAW LA 400 (2-3-2014 14:56:00)
Grotere zalen of buiten is met een sub array prima te doen.
Kleine ruimtes hoef je niet te proberen want dat gaat je niet lukken, de bas komt pas na een meter of 4 oftewel buiten.
Zorg wel dat je de juiste processor instellingen hebt voor deze kasten, en ook NOOIT zonder lowcut gebruiken.
Voor de rest fijne goed klinkende kasten die prima presteren en niet echt overdreven groot zijn voor hetgeen ze presteren.
Topic: wie weet welke driver dit is?? (19-12-2013 12:16:00)
Mijn ervaring met de MRX serie is dat het prima spul is en weinig eq nodig heeft.
het is handelbaar en licht van gewicht.

Ga echter niet teveel met een eq rommelen want daar word het niet beter van.
Overigens heb ik alleen ervaring met de originele drivers en die presteren prima in deze kasten.
Wat de drivers in het begin van dit topic presteren kan ik echter niet vertellen, maar heb hier vraagtekens bij.
Topic: wie weet welke driver dit is?? (16-12-2013 22:30:00)
Eerste indruk is 18sound, maar kan het niet met zekerheid zeggen.
Topic: Behringer EP 4000 met B & C Audio (27-11-2013 14:42:00)
In de lan L300 hoort geen b&c speaker maar een rcf.
Topic: 2 extra topkasten of 2 subs erbij? (10-10-2013 17:21:00)
Dan is het dus een tekort aan bas. Oftewel baskastje erbij.
Topic: DAP Pro Soundmate 1 verloren? of nog te redden (10-10-2013 17:20:00)
Ik heb het idee dat de versterker niet meer naar een hogere voedingsspanning schakeld of indien niet ingebouwd er echt iets mis is met de versterk modules.
Topic: Speakerdoek laat los (9-10-2013 10:57:00)
Nooit op het doek zelf spuiten, Alleen op de grill.
Dit verstopt de openingen in het doek en dus uiteindelijk je geluid.
Topic: Huur hybrides iven (9-10-2013 01:16:00)
Ivo heeft zelf ook nog een aardig aantal van deze kasten in de verhuur. Misschien hem eens contacten.
Hij zit in Emmen.