Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van JorisVanBaalen
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 52 bijdrage(n) van JorisVanBaalen (Pagina: 4 van 6)
Topic: rook alleen op de grond (31-8-2004 00:04:00)
JorisBeetje laate reactie
Topic: Hoe sluit je bpm studio aan op je geluidsapparatuur (7-7-2004 09:02:00)
Alléén zoon piepschuim doos, hoeveel kost dat?
Joris
Topic: velleman space 250 (26-8-2004 16:53:00)Joris
Ik heb een flimpje gemaakt van het spiegelgebeuren (space 250). Alleen ik kan maar 3 mb per bestand op mijn server zetten. Dus heeft iemand nog plaats voor 8,63 mb??
Joris
Topic: velleman space 250 (25-8-2004 19:26:00)Joris
Wat willen jullie allemaal weten dan?, ik heb er 2.
Joris
Topic: Hoe sluit je bpm studio aan op je geluidsapparatuur (7-7-2004 09:04:00)Joris
Joris van Baalen schreef:
Ik heb een 5.1 geluidskaart (van Sweex (15 euro)) en dan kan ik gewoon voorbeluisteren op de "rear uitgang". daarbij gebruik ik het progamma: Traktor DJ Studio 2.5 Demo.Joris
Ik heb een 5.1 geluidskaart (van Sweex (15 euro)) en dan kan ik gewoon voorbeluisteren op de "rear uitgang". daarbij gebruik ik het progamma: Traktor DJ Studio 2.5 Demo.
Joris
Topic: Spiegelen van scanner spiegel (20-6-2004 18:34:00)Joris
Ja, als hij langzamer draait word hij schokkerig.
Topic: Spiegelen van scanner spiegel (20-6-2004 17:50:00)Ik ga morgen met me pa naar een disco winkel (BTV) in Lelystad hiero. En dan halen we 19 XLR stekkers en kabels.
Maar kan ik me scanner ook ombouwen naar 8 bit?
Topic: Spiegelen van scanner spiegel (20-6-2004 15:18:00)Maar kan ik me scanner ook ombouwen naar 8 bit?
Dat is het probleem, ik heb nog 18 XLR stekkers nodig voor me compressor en crossover. Dus ik heb een probleem
Topic: Spiegelen van scanner spiegel (20-6-2004 14:31:00)
Ik heb 22-06-04 een feest.
Ten eerst heb ik geen geld maar wel 2 220Ω weerstanden, ten tweede kan ik heel goed solderen (heb 3 jaar op zoon vaage club gezeten). Ten derde is de kast al open geweest. En ten vierde word het iets van 13 euro als ik het bij dre koop. Dus waarom zou ik het er niet inzetten???
Topic: Spiegelen van scanner spiegel (20-6-2004 09:56:00)Ten eerst heb ik geen geld maar wel 2 220Ω weerstanden, ten tweede kan ik heel goed solderen (heb 3 jaar op zoon vaage club gezeten). Ten derde is de kast al open geweest. En ten vierde word het iets van 13 euro als ik het bij dre koop. Dus waarom zou ik het er niet inzetten???
Ik heb nog 2 een vraagjes.
1. Kan ik ook de motortjes van Pan/tilt vervangen voor 8 bit motortjes? want de motertjes die er nu in zitten zijn een beetje schokkerig.
2. Kan ik ook een 110Ω weerstand in de laatste scanner solderen? (voorgoed tussen pin 2 en 3).
1. Kan ik ook de motortjes van Pan/tilt vervangen voor 8 bit motortjes? want de motertjes die er nu in zitten zijn een beetje schokkerig.
2. Kan ik ook een 110Ω weerstand in de laatste scanner solderen? (voorgoed tussen pin 2 en 3).