Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van JorisVanBaalen

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 52 bijdrage(n) van JorisVanBaalen (Pagina: 4 van 6)

Topic: rook alleen op de grond (31-8-2004 00:04:00)
Alléén zoon piepschuim doos, hoeveel kost dat?

Joris
Topic: velleman space 250 (26-8-2004 16:53:00)
Ik heb een flimpje gemaakt van het spiegelgebeuren (space 250). Alleen ik kan maar 3 mb per bestand op mijn server zetten. Dus heeft iemand nog plaats voor 8,63 mb??

Joris
Topic: velleman space 250 (25-8-2004 19:26:00)
Wat willen jullie allemaal weten dan?, ik heb er 2.

Joris
Topic: Hoe sluit je bpm studio aan op je geluidsapparatuur (7-7-2004 09:04:00)

Joris van Baalen schreef:

Ik heb een 5.1 geluidskaart (van Sweex (15 euro)) en dan kan ik gewoon voorbeluisteren op de "rear uitgang". daarbij gebruik ik het progamma: Traktor DJ Studio 2.5 Demo.

Joris
Beetje laate reactie razz :p
Topic: Hoe sluit je bpm studio aan op je geluidsapparatuur (7-7-2004 09:02:00)
Ik heb een 5.1 geluidskaart (van Sweex (15 euro)) en dan kan ik gewoon voorbeluisteren op de "rear uitgang". daarbij gebruik ik het progamma: Traktor DJ Studio 2.5 Demo.

Joris
Topic: Spiegelen van scanner spiegel (20-6-2004 18:34:00)
Ja, als hij langzamer draait word hij schokkerig.
Topic: Spiegelen van scanner spiegel (20-6-2004 17:50:00)
Ik ga morgen met me pa naar een disco winkel (BTV) in Lelystad hiero. En dan halen we 19 XLR stekkers en kabels.

Maar kan ik me scanner ook ombouwen naar 8 bit?
Topic: Spiegelen van scanner spiegel (20-6-2004 15:18:00)
Dat is het probleem, ik heb nog 18 XLR stekkers nodig voor me compressor en crossover. Dus ik heb een probleem razz :p
Topic: Spiegelen van scanner spiegel (20-6-2004 14:31:00)
Ik heb 22-06-04 een feest.
Ten eerst heb ik geen geld maar wel 2 220Ω weerstanden, ten tweede kan ik heel goed solderen (heb 3 jaar op zoon vaage club gezeten). Ten derde is de kast al open geweest. En ten vierde word het iets van 13 euro als ik het bij dre koop. Dus waarom zou ik het er niet inzetten???
Topic: Spiegelen van scanner spiegel (20-6-2004 09:56:00)
Ik heb nog 2 een vraagjes.

1. Kan ik ook de motortjes van Pan/tilt vervangen voor 8 bit motortjes? want de motertjes die er nu in zitten zijn een beetje schokkerig.

2. Kan ik ook een 110Ω weerstand in de laatste scanner solderen? (voorgoed tussen pin 2 en 3).