Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van D&m

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 95 bijdrage(n) van D&m (Pagina: 4 van 10)

Topic: Het Punisher baskast topic (2-8-2005 03:23:00)
hey,

dit weekend een feestje gehad waar we 2 punishers ees echt aan het wek gezet hebben.
ze werden gevoed door een bux 5.0 @ 4ohm. zo'n 2500w per subje.
op deze vermogens zit je wel echt op het maximum van zijn kunnen te spelen maar het liep perfect.
Dat het voor 2 subjes best hard ging hoef ik warschijnlijk niet te vertellen.

mvg,

dieter
Topic: Laser keuze...(opnieuw) (31-7-2005 22:35:00)
hey,

ik gebruik dit topic maar even dan moet ik geen nieuw aanmaken.
ik ben op zoek naar gegevens of de site van de fabrikant van Mithra lasers.
moest deze bij iemand hier bekend zijn hoor ik het graag.

mvg,

dieter
Topic: DAP RW-12 of de DAP MC-15 (24-7-2005 20:04:00)
@alleznet

dus hoe groter de speaker hoe prof. de speaker volgens jou.
das toch straf dat ik daar nog nooit van gehoord heb.
tja en met veronderstellingen kom je ook niet ver als je geen van beide subs gehoord hebt.

mvg,

dieter
Topic: Twijfel over welke (budget) topbox (19-7-2005 00:30:00)
ik heb inderdaad nog 2 vibe 12 speakertjes staan.
mail maar als je intresse hebt.

mvg,

dieter
Topic: Het Punisher baskast topic (7-7-2005 00:51:00)
@janbo

kan een x-tro op vol vermogen 3 punishers bijbenen op vol vermogen?
Topic: Het Punisher baskast topic (6-7-2005 23:13:00)
tillen?
probeer ik nooit te doen al eens geprobeert een rakje met 2 bux 5.0 versterkers te tillen.
Topic: Het Punisher baskast topic (6-7-2005 23:00:00)
@Contour

tegen half september zouden ze klaar moeten zijn.
ik ben nu met janbo aan het onderhandelen voor de x-tro's die komen warschijnlijk mijn kant uit dus dat is al een begin.
Topic: Het Punisher baskast topic (6-7-2005 19:20:00)
hey,

das ook waar en als ik dan maar 1 sub gebruik kan ik de limiter altijd wat terugschroeven.
de bedoeling was van er 8 te laten maken.
voor de grotere klussen.
Topic: Het Punisher baskast topic (6-7-2005 15:29:00)
ik heb ram audio voor de bas gebruik ik de bux 5.0
Topic: Het Punisher baskast topic (6-7-2005 15:16:00)
ok bedankt dan zal ik toch maar voor de 8 ohm versie gaan.
want bij de 4 ohm ga ik ruim over de 2kw heen.