Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Klaaske
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 173 bijdrage(n) van Klaaske (Pagina: 4 van 18)
Topic: Bell VPS-400 of een ander A merk. (3-4-2005 12:21:00)
Maar met inhuren heb je wel een punt, KF1000 is dus afgeblazen, en volgens mij ook te oud en ik wil geen oud hout. Eigenlijk moet het nu gewoon geproduceerd worden dan kan het in ieder geval nog even mee. Die BH853 is ook afgeblazen, dat wordt ook niks, dat zie ik wel te zwaar, en we wonen niet in de USA.
Zo iets als de KF750 is dat misschien iets, is een stuk lichter, heeft een behoorlijke hoge opgegeven gevoeligheid. Dit in combinatie met SB1000. Volgens mij moet dit nog wel te tillen zijn en is redelijk compact. Wat me opviel aan de KF750 is zijn opgegeven frequentiebereik van 48 tot 18 Khz (+- 3dB), daar is bijna geen sub meer bij nodig. Tevens wordt het nog geproduceerd, dit lijkt me wel interessant. Is dit misschien een betere optie? EAW zegt zelf dat het ook full range is, op zich lijkt het me best wel interessant materiaal.
Overigens de KF850 wordt toch nog steeds geproduceerd? Dus met inhuren, zou dat toch nog wel goed moeten komen. Maar Remco, wat denk je van de KF750. Als ik voor EAW ga, dan zou het volgens mij een keuze moeten worden tussen KF650, KF750 of de KF850. Met ieder zijn voor en nadelen. Welke is klankmatig de beste keuze? Volgens mij valt de KF 850 dan af, tevens is deze ook best wel zwaar. Als ik kijk naar gewicht dan is de KF 650 misschien het meest interessant.Een KF650 en KF850 zijn gelijk qua bezetting, enkel heeft de 650 kortere hoorns als een 850 kastTopic: basreflexbox (21-3-2005 16:30:00)Das verrekt dun
Topic: Bose 802+ bassen op hardstyle feest (20-3-2005 11:36:00)
Ooit gehoort met 4kW erachter en goed geprocessed zonder die interne filters ?Topic: Versterker aan zetten met vermogen open (17-3-2005 11:18:00)
ik zet het nog liever het hele jaar in de schuur.
voor hufter proof verhuur heb je gewoon spullen nodig die niet snel kapot gaan en dus duur zijn. ik vind het juist leuk om voor zo min mogelijk geld een betrouwbare set neer te zeten met een goed geluid, maar ik moet er helaas zelf bij zijn. daarom geen verhuur voor mijJe geluidsprocessor goed instellen, en daarna op slot. Kan de gebruiker er niks aan veranderen en is het haast onmogelijk om iets te slopen (of het moet gewillig zijn)Topic: Het Punisher baskast topic (17-3-2005 11:03:00)
overigens PL6.0 zal het niet worden aangezien die er niet meer zijn
Als je echte power wil moet je ergens een rackje FP6400 scoren, heb ik ook al paar keer gedaan en dat wil wel
Jaaaa LAB.Gruppen
Je zou de punishers dan zo laag mogelijk moeten stacken, dus 2 hoog , 5 breed voor een betere subweergave
Topic: geluidset (14-3-2005 19:53:00)
allemaal dankzij Markje...Hahaha Jan, waren de paracetamol op de PA Markt ookal verkocht
..maaruhm beterschap jongeTopic: geluidset (14-3-2005 14:37:00)Nee nee, koop ze !
Topic: geluidset (14-3-2005 13:00:00)
ik zou die labsubs zelfs voor mijn eigen thuis setupje willen hebben!
is het niet vanwege de output, danwel diepgang, dan wel exclusiviteit . en ga zo verder.
lab-subs kopen, en daarna een cursus ABN, en wie weet
Doe dan een bodje
Staan er 2 in het 2e handse deel...LABs zijn gewoon geweldig, maar ik ga overstappen op een ander systeemTopic: superspeakers.nl (13-3-2005 16:11:00)
https://www.superspeakers.nl
ik vind de opzet er netjes uitzien ook de subs met dubbele lab12.
ik ben zeer benieuwd naar de gedachten gang achter deze speaker van hun
MSP OS-1 Full Range SpeakerIk heb ook 2 LAB12's in een bandpasskast gehad..Gaat extreem diep en klinkt super vet, maar gaat niet denderend hard..Wel een zware amp erop
Topic: basreflexbox (11-3-2005 19:01:00) Nee, normaal zet je een versterker IN een kist 
BEWAP schreef:
KF650/695 zou ook nog een optie zijn voor je.
Ik heb naar de KF650 gekeken, het heeft wel iets weg van mijn oude LS-2 set. Maar eigenlijk wil liever toch iets wat 'heftiger', anders begin ik toch weer langzaam te twijfelen naar verloop tijd, ik heb nu eigenlijk de kans om iets goeds te kopen. Als ik dat nu doe dan zit ik zeker niet over een tijd van als maar, dan.... Ik ken dat wel van mijn eigen, dan staat het over twee jaar toch weer te koop
Maar met inhuren heb je wel een punt, KF1000 is dus afgeblazen, en volgens mij ook te oud en ik wil geen oud hout. Eigenlijk moet het nu gewoon geproduceerd worden dan kan het in ieder geval nog even mee. Die BH853 is ook afgeblazen, dat wordt ook niks, dat zie ik wel te zwaar, en we wonen niet in de USA.
Zo iets als de KF750 is dat misschien iets, is een stuk lichter, heeft een behoorlijke hoge opgegeven gevoeligheid. Dit in combinatie met SB1000. Volgens mij moet dit nog wel te tillen zijn en is redelijk compact. Wat me opviel aan de KF750 is zijn opgegeven frequentiebereik van 48 tot 18 Khz (+- 3dB), daar is bijna geen sub meer bij nodig. Tevens wordt het nog geproduceerd, dit lijkt me wel interessant. Is dit misschien een betere optie? EAW zegt zelf dat het ook full range is, op zich lijkt het me best wel interessant materiaal.
Overigens de KF850 wordt toch nog steeds geproduceerd? Dus met inhuren, zou dat toch nog wel goed moeten komen. Maar Remco, wat denk je van de KF750. Als ik voor EAW ga, dan zou het volgens mij een keuze moeten worden tussen KF650, KF750 of de KF850. Met ieder zijn voor en nadelen. Welke is klankmatig de beste keuze? Volgens mij valt de KF 850 dan af, tevens is deze ook best wel zwaar. Als ik kijk naar gewicht dan is de KF 650 misschien het meest interessant.
kooro schreef:
De brbox maak ik van 1,8 mm berkenmultiplex.
speakerfreak schreef:
vooor echt stmapen kom je te kort met 4 x 18inch behringer dingen
nijhuisr schreef:
Dit is nou precies de reden waarom ik mijn set nooit verhuur, er is gewoon nooit een goede oplossing.ik zet het nog liever het hele jaar in de schuur.
voor hufter proof verhuur heb je gewoon spullen nodig die niet snel kapot gaan en dus duur zijn. ik vind het juist leuk om voor zo min mogelijk geld een betrouwbare set neer te zeten met een goed geluid, maar ik moet er helaas zelf bij zijn. daarom geen verhuur voor mij
CyberDance schreef:
He mn woorden niet verdraaien he joost
overigens PL6.0 zal het niet worden aangezien die er niet meer zijn
Als je echte power wil moet je ergens een rackje FP6400 scoren, heb ik ook al paar keer gedaan en dat wil wel
Je zou de punishers dan zo laag mogelijk moeten stacken, dus 2 hoog , 5 breed voor een betere subweergave 
Janbo schreef:
Da's waar Ivo, én goed gebouwd. Ben met griepje thuis en moet zeggen dat ik me erg goed vermaak zo deze middag
allemaal dankzij Markje...
..maaruhm beterschap jongeJanbo schreef:
(en vergeet die lab's).
bartsegers schreef:
gas drop. zon kans krijg je niet altijd.ik zou die labsubs zelfs voor mijn eigen thuis setupje willen hebben!
is het niet vanwege de output, danwel diepgang, dan wel exclusiviteit . en ga zo verder.
lab-subs kopen, en daarna een cursus ABN, en wie weet
Staan er 2 in het 2e handse deel...LABs zijn gewoon geweldig, maar ik ga overstappen op een ander systeembartsegers schreef:
is er iemand van hier die op deze site een rol speelt ?https://www.superspeakers.nl
ik vind de opzet er netjes uitzien ook de subs met dubbele lab12.
ik ben zeer benieuwd naar de gedachten gang achter deze speaker van hun
MSP OS-1 Full Range Speaker

zjierke schreef:
en mijn kisten op versterker 2?