Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Klaaske

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 173 bijdrage(n) van Klaaske (Pagina: 1 van 18)

Topic: De perfecte maten voor een 15" laag kast !? (1-7-2005 17:29:00)

OmErta schreef:

Klaaske schreef:

Dus als je jouw kasten op zijn kop zet krijg je een andere frequentiekaraktristiek ? Heftig...raar dat EAW, F-1, Meyer of wie dan ook dat niet heeft kunnen bedenken...
Denk dat je verkeert gelezen hebt het is bij het stacken dat er verschil is. Met poorten naar elkaar toe of met de poorten naar de buitenkant.
Maar als je de poorten niet naar elkaar toeplaatst, dan krijg je meer druk in het 80-100hz segment ? Uiterst vreemd...
Topic: De perfecte maten voor een 15" laag kast !? (1-7-2005 16:18:00)

ivo2 schreef:

Het voordeel is hiervan dat als je de poorten naar elkaar plaats je meer druk in het laag, tussen de 40-46hz, heb. Als je de poorten van elkaar plaats je meer druk tussen de 80 en 100hz heb.
Dus als je jouw kasten op zijn kop zet krijg je een andere frequentiekaraktristiek ? Heftig...raar dat EAW, F-1, Meyer of wie dan ook dat niet heeft kunnen bedenken...
Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (7-5-2005 21:36:00)
https://srforums.prosoundweb.com/index.php/fa/1606/0
WSX kopiëen met een vage topkast erop ... en links wat paarse punishers happy :)
Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (3-5-2005 18:44:00)
Het kan hier allemaal net als vorig jaar weer geregelt worden, maar ik hou ook graag rekening met mensen uit België die ook leuk materiaal kunnen inbrengen...
Topic: 2 x gemini x3 wisselen tegen behringer ep2500 (3-5-2005 12:50:00)
Toch vreemd dat ik al die mensen hier hoor praten over uitvallende EP's terwijl ik er een keer 2 EP1500 gebrugt had op 4 ohm belasting en dat 10 uur per dag, 4 dagen lang heeft staan pompen op de subs...
Topic: Verf voor Luidsprekers en evt flights (28-4-2005 11:34:00)

Swoj schreef:

Nooit gedacht dat ik hier zo'n discussie zou laten losbarsten. Mijn excuses daarvoor. Maar nu is mijn probleem niet opgelost.
Luidsprekers moeten geverft worden (het is meer voor luidsprekers).
Vroeger was er een firma die dat deed maar nu zouden we dat zelf willen doen. Maar het moet dus bere-sterk zijn! Eigenlijk dus meer een coating dan gewoon verf. De luidsprekers gaan veel op pad en staan in het zicht.

De laag die die firma gebruikte is dus beresterk en kan ook geen kras op komen. Nu vroeg ik mij af wat zij daarop deden.
Warnex of Trimite dus happy :) Zoiets als deze heeel mooie subjes https://www.dproductions.nl/11b.jpg
Topic: Een laagkast van 17kilo....... (28-4-2005 10:53:00)

ivo2 schreef:

Kunnen jullie, in België, niet een keer een meeting organiseren, en slaapplaats voor mij en mijn vrouw, kom ik naar jullie toe, wij zijn wel toe aan een korte vakantie wink ;).
Komt wel weer een DIY-meeting...met goed weer...
Topic: Het Punisher baskast topic (28-4-2005 10:36:00)

ivo2 schreef:

Zomaar commentaar geven is vrij loos.
Sommige zijn daar goed in, zonder hun comentaar te onderbouwen. Volgens mij doen sommige dit alleen om een discussie uit te lokken of om te laten zien hoeveel zij wel niet weten. Commentaar, critiek is goed maar beargumenteer of onderbouw het even en laten we dan verder discuseren. (pfff wat een moeilijke worden allemaal, vergeef mij mijn schreivfouten laugh :D)
Volgens mij staaat dat in mijn vorige post beschreven waarom ik er niet op doorging ? Je moet wel tegen een beetje kritiek kunnen, je bent niet verplicht om vanalles vrij te geven op een publiek forum sneaky :V
Topic: Het Punisher baskast topic (28-4-2005 10:15:00)

Reemski schreef:

Klaaske schreef:

Die trussconstructie is niet heel slim, maar laten we daar maar niet op in gaan
Laten we daar dan even WEL op ingaan. Zomaar commentaar geven is vrij loos. Is een tentconstructie misschien goedkoper (draagkracht van truss is hier niet echt nodig). Is het horizontale zeil niet handig bij regen (blijft liggen).
Ik zie er verder weinig aan wat niet "slim" zou zijn....
Juist, het helemaal horizontale zeil, maar zo word het Punisher-topic weer bevuilt..wat het helaas al te veel is
Topic: Het Punisher baskast topic (28-4-2005 10:08:00)

Joost schreef:

Ik heb inderdaad een a-symetrische versie gemaakt zodat er een center stack gemaakt kan worden met de monden naar elkaar toe. Op deze foto staan de monden dus naar elkaar toe en op deze foto dus niet. Ik heb deze combinatie van stacken ook gehoord bij Jan en dat ging ook wel redelijk goed, dus heb ik hier ook voor gekozen (kwa doppen plaatsing). Helaas stond er niet per kant zo'n stackje Jan, ff beter leze he razz :plaugh :D
Die trussconstructie is niet heel slim, maar laten we daar maar niet op in gaan