Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hemske
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hemske (Pagina: 4 van 20)
Topic: Avolites Titan Mobile (10-4-2014 18:37:00)
Heren,
Vandaag heb ik besloten om toch een Avolites Titan Mobile aan te schaffen.
Nu zie je deze geregeld in 1 flightcase gebouwd met een touchscreen en daaronder een vak voor de computer.
Heeft iemand hier zn flightcase laten bouwen of zijn deze misschien inmiddels al als fabriekscase (lijkt me sterk, maar goed) in omloop?
Topic: COB LED 4 barren (10-4-2014 18:31:00)Vandaag heb ik besloten om toch een Avolites Titan Mobile aan te schaffen.
Nu zie je deze geregeld in 1 flightcase gebouwd met een touchscreen en daaronder een vak voor de computer.
Heeft iemand hier zn flightcase laten bouwen of zijn deze misschien inmiddels al als fabriekscase (lijkt me sterk, maar goed) in omloop?
Dit vroeg ik mij ook al af, zag ook al een COB versie langskomen van de Showtec Compact Power Lightset..
Weet niet of iemand die al vast heeft gehad?
Topic: Draadloze Frequenties in de toekomst (23-2-2014 13:16:00)Weet niet of iemand die al vast heeft gehad?
Het zijn inderdaad 8 zenders met een vaste frequentie, maar in principe heb ik er over het algemeen maar 5 nodig, dus dat mag het probleem niet zijn. De langere antennes zijn voor mij ook geen probleem. Ik vroeg me voor al af omdat het dus vaste frequenties zijn of je daar vrijwel altijd genoeg vrije kanaaltjes hebt?
Daarnaast is de prijs dermate interessant dat als ik er vrijwel altijd 5 vd 8 kan gebruiken, het nog steeds geen probleem is.
Topic: Draadloze Frequenties in de toekomst (23-2-2014 12:55:00)Daarnaast is de prijs dermate interessant dat als ik er vrijwel altijd 5 vd 8 kan gebruiken, het nog steeds geen probleem is.
Ik ben tweedehands een leuk setje draadloze beltpacks tegen gekomen, maar wel nog in een oude frequentieband namelijk tussen 185 en 244 Mhz. Nu ken ik de verhalen wel over de huidige 4G frequenties maar hoe zit het eigenlijk met die band? Er zal toch een reden zijn waarom ze daar destijds vanaf zijn gestapt..
Topic: Zelf Led Aircone maken (14-2-2014 16:40:00)Welke fans heb je hier in zitten? Ben benieuwd of je echt verschil merkt tussen 3 kleinere of 1 grotere..
Topic: Zelf Led Aircone maken (5-2-2014 18:42:00)Welke fans heb je er in zitten als ik vragen mag?
En dat lijken me gewoon de leds van een standaard led par 56 of niet?
Topic: Kabeldiktes bij luidsprekersystemen (12-12-2013 18:53:00)En dat lijken me gewoon de leds van een standaard led par 56 of niet?
Op het moment als je dunnere kabels gebruikt, zul al snel merken dat deze warm worden.
Deze warmte ontstaat door de weerstand van de kabel en dus is er verlies.
Lijkt me zo simpel als wat.
Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (8-12-2013 19:39:00)Deze warmte ontstaat door de weerstand van de kabel en dus is er verlies.
Lijkt me zo simpel als wat.
Wie verhuurt er Eurolite Confetti machines of Magic FX Swirl Fans?
Ben op zoek naar 3 stuks voor Kerst.
Het liefst regio Tilburg / Eindhoven.
Topic: Reclame op de Bus / Auto / aanhanger (9-6-2013 13:20:00)Ben op zoek naar 3 stuks voor Kerst.
Het liefst regio Tilburg / Eindhoven.
Prijzen slaan volgens mij helemaal nergens op, hoe kan een DJM 400 mixer nu duurder zijn om te huren dan een DJM 900 nexus..
Topic: Enquête online muziekbeleving: neem deel en win! (16-5-2013 13:36:00)
Heb t net ingevuld.. Is nog geen 2 minuten werk..