Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Jordy91

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 45 bijdrage(n) van Jordy91 (Pagina: 4 van 5)

Topic: JBL JRX 125 tweeter (16-5-2010 13:28:00)
dus eerst even de specificaties vergelijken..
de wharfedale's klinken echt perfect zonder equalizer, aleen het rendement ligt een stuk lager.
toch hoop ik stiekem dat iemand hetzelfde geprobeert heeft als ik, en mij kan vertellen welke hij erin heeft gezet.
Topic: JBL JRX 125 tweeter (16-5-2010 02:22:00)
hallo,

ik heb samen met een maat een setje jbl jrx 125's alleen de tweeters vinden we niet klinken.
kunnen deze vervangen worden door betere drivertjes, zo ja, welke ? heb er al een paar gezien, alleen die moet ik in america bestellen.
liever gewoon een nederlandse winkel/site. ook hebben we een setje wharfedale evp-x15 staan en die klinken echt geweldig, daar doen we alleen niks meer mee,
kunnen die tweeters mischien gewoon in die jbl's?

(we durfde de tweeters van de wharfedales niet in de jbl's te gooien omdat de decibels van de jbl's fiks hoger liggen)

alvast bedankt..

jordy
Topic: Wharfedale DLX 218B (11-3-2010 22:16:00)
echt niemand die er ervaring mee heeft? sad :(
Topic: Wharfedale DLX 218B (10-3-2010 16:35:00)
ja ,1.5 is wel erg hoog jah, en dat mdf, is geen probleem voor mij, hij staat altijd binnen, desnoods maak ik zelf een kist van multiplex..
Als ik maar niet na 2 weken wharfedale moet bellen omdat er 1 van de woofers kapot is.. daar wil ik graag meer over weten happy :)
Topic: Wharfedale DLX 218B (10-3-2010 15:21:00)
Hallo,

Ik heb een vraagje over de Wharfedale 218B dubbele subwoofer.
Heeft iemand ervaring met deze woofer ,of heeft iemand er mischien zelf 1? Want is deze woofer gewoon goed, of te mooi om waar te zijn..

SPECIFICATIONS
MODEL DLX 218B
GENERAL INFO
System type 2X18" double reflex passive subwoofer
Frequency response +/- 3db 30-1.5kHz
Sensitivity (db 1w@1m) 100dB
System impedance PARALLEL :4Ω, DISCRETE :8ΩX2
Maximum SPL Peak dB 138dB
System FB 30Hz
POWER HANDLING (Watts)
Continuous RMS Parallel:1600W Discrete:800W
Program Parallel: 3200W Dicrete:1600W
Peak Parallel: 6400W Discrete:3200W
CROSSOVER SECTION
Crossover Frequency / Filter switchable:+1/-1or +1/-1,+2,-2 , Externally/switchable:parallel or discrete
PHYSICAL FEATURES
Finish carpet black
Construction material 18 mm MDF/particle
Stand adapter - BOTTOM no
Enclosure type rectangle
IN / OUT PANEL (speaker Level)
Input connector 2xNeutrik NL4 Speakon
DIMENSIONS & WEIGHT
Height ( mm / ins ) 541
Width Front / Rear / mm / ins 1041
Depth ( mm / ins ) 650
Net weight ( kg / lbs ) 74.89 kg
Gross weight ( kg / lbs ) 78.9 kg

Alvast bedankt happy :)

Owjah de rede dat ik zei te mooi om waar te zijn.. €620 shocked 8O
Topic: geluid (SPL, dB) (29-11-2009 22:10:00)
even een vraagje tussen door,

hoe weet iedereen er zoveel vanaf? mijn oren klapperen shocked 8O (is niet van de harde muziek)
is er een boek te koop over geluid en zo ja waar kan ik die halen?
ik heb alleen hifi en stereo klink klaar van 40 jaar geleden ofzo sad :(

ik wou dat ik net zoveel als julie wist!!
Topic: Stel je even voor... (29-11-2009 21:00:00)
Hallo,

ik ben jordy 18 jaar, en ik heb een beetje een obsessie voor geluid rcf 8002 as op me kamer van 4 bij 4 en gewoon voluit in het portiekwoningkje !!razz :p(is daar een naam voor? audiophiel ofzo want iedereen zegt dat ik gek ben dat ik dat allemaal heb sad :( )Daarom ben ik maar met een maat van me hier en daar een beetje gaan draaien, enne dit forum is perfect!! al me vragen beantwoord waar ik al tijden mee liep want niemand heeft de zelfde hobby als mij happy :) .

Jordy
Topic: krachtstroom (25-11-2009 22:07:00)
ja dat begrijp ik ,maar ze moeten ook een trap op ,voor opslag
Topic: krachtstroom (25-11-2009 22:00:00)
happy :) kan niet wachten op die sub ,verheug er al op me eraan te vertillen 75kilo uhmm.. razz :p komen we tekort met een gebrugde american audio v4001plus??
2000 watt op 8 ohm
3000 watt op 4 ohm
Topic: krachtstroom (25-11-2009 19:24:00)
ergens weet ik dat het niet samen zal gaan budget en wat proffesioneler spul, maar het geld om 2 tops van de SRX serie
te kopen is er niet,(ik dacht minimaal een eurotje of 2000 per speaker). en als je eenmaal ergens op een feestje 1 srx subje
hebt horen beuken dan wil je hem gewoon shocked 8O