Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Jordy91
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 45 bijdrage(n) van Jordy91 (Pagina: 1 van 5)
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (29-8-2013 11:13:00)




Als er ooit nog een volgende komt, zal ik alles netjes infrezen.
Weet iemand wat voor dempingsmateriaal ik moet gebruiken, en waar ik die precies moet plaatsen, en of dit zowiso persé nodig is? ik weet niet wat voor effect het precies heeft en voor mij klinkt het al goed genoeg zo.Topic: American audio XLT 2500 (20-8-2013 22:27:00)
ja zeker! op naar de volgende tekening.. misschien een dubbele dit keer
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (25-8-2013 16:55:00)





Als er ooit nog een volgende komt, zal ik alles netjes infrezen.
Weet iemand wat voor dempingsmateriaal ik moet gebruiken, en waar ik die precies moet plaatsen, en of dit zowiso persé nodig is? ik weet niet wat voor effect het precies heeft en voor mij klinkt het al goed genoeg zo.
beste ericsamandj,
ik praat er over alsof het geen drol voor stelt maar het heeft me geld gekost wat ik niet had en nu nog steeds niet heb. en het leukste is nog dat ik geen dj ben maar puur van die apparaatuur hou en er alles voor over heb om een voor mijn gevoel en oren een dikke set heb. ik ben heel erg fanatiek in het beluisteren van muziek en het liefst niet met een home cinema set die op zn limiet zit terwijl het voor geen reet klinkt en je nog harder wilt om je lievelings nummer als in een live concert te beleven. tot zo ver mijn uit de hand gelopen hobby en ja ik heb al heel veel gehad maar tevens ook al heel veel verkocht. trouwens mijn xlt2500 doet het nog perfect ik gebruik hem nu gebrugt voor een rcf lf18g401 en voor de huiskamer klinkt het beter dan ik ooit had durven dromen op tien procent max. die andere 90 procent is voor oud en nieuw. of ik gek ben? 100 procent!!
mvg,
jordy.
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (20-8-2013 22:02:00)ik praat er over alsof het geen drol voor stelt maar het heeft me geld gekost wat ik niet had en nu nog steeds niet heb. en het leukste is nog dat ik geen dj ben maar puur van die apparaatuur hou en er alles voor over heb om een voor mijn gevoel en oren een dikke set heb. ik ben heel erg fanatiek in het beluisteren van muziek en het liefst niet met een home cinema set die op zn limiet zit terwijl het voor geen reet klinkt en je nog harder wilt om je lievelings nummer als in een live concert te beleven. tot zo ver mijn uit de hand gelopen hobby en ja ik heb al heel veel gehad maar tevens ook al heel veel verkocht. trouwens mijn xlt2500 doet het nog perfect ik gebruik hem nu gebrugt voor een rcf lf18g401 en voor de huiskamer klinkt het beter dan ik ooit had durven dromen op tien procent max. die andere 90 procent is voor oud en nieuw. of ik gek ben? 100 procent!!
mvg,
jordy.
hallo,
ik wil als aller eerst zeggen mijn complimenten voor de mooie zelfbouw luidsprekerboxen dit heeft me heel erg gemotiveerd om er voor het eerst zelf een te bouwen. ik heb al mijn energie in het ontwerp mtl 46 gestoken met een rcf lf18g401 subwoofer er in. hiervoor heb ik 18mm mdf gebruikt en als afwerking warnex. maargoed ik zou graag wat foto's willen plaatsen maar ik weet niet hoe, zou iemand mij dit uit kunnen leggen? alvast heel erg bedankt!
groet,
jordy.
Topic: American audio XLT 2500 (6-12-2012 19:05:00)ik wil als aller eerst zeggen mijn complimenten voor de mooie zelfbouw luidsprekerboxen dit heeft me heel erg gemotiveerd om er voor het eerst zelf een te bouwen. ik heb al mijn energie in het ontwerp mtl 46 gestoken met een rcf lf18g401 subwoofer er in. hiervoor heb ik 18mm mdf gebruikt en als afwerking warnex. maargoed ik zou graag wat foto's willen plaatsen maar ik weet niet hoe, zou iemand mij dit uit kunnen leggen? alvast heel erg bedankt!
groet,
jordy.
@ tom sorry je doelde niet op mij, ik las te snel lange dag gehad haha
Topic: American audio XLT 2500 (6-12-2012 18:57:00)@Tom,
Ik kijk wel degelijk naar kwaliteit, de tijd van ''me blind staren op wattages en decibels'' heb ik achter de rug. Ik vond het alleen wel noodzakelijk om te weten of hij op 4 ohm bridge belast kon worden en was verkeerd ingelicht toen ik hem ging kopen. Ik heb in het verleden veel setjes gehad ook de electro voice tour x en een setje rcf die 2 vond ik tot nu toe het geweldigst klinken alleen het is nu allemaal voor de hobby en niet meer voor het publiek en het belangrijkst ik wil wat geld overhouden. Vind het toch altijd nog leuker klinken als een home cinema set. (mijn buren ook)
Fijne service trouwens bij american audio! kreeg wel 1 dagje later een reactie terug als verwacht maar dat maakt ook niks uit.
Groet
Topic: American audio XLT 2500 (6-12-2012 18:37:00)Ik kijk wel degelijk naar kwaliteit, de tijd van ''me blind staren op wattages en decibels'' heb ik achter de rug. Ik vond het alleen wel noodzakelijk om te weten of hij op 4 ohm bridge belast kon worden en was verkeerd ingelicht toen ik hem ging kopen. Ik heb in het verleden veel setjes gehad ook de electro voice tour x en een setje rcf die 2 vond ik tot nu toe het geweldigst klinken alleen het is nu allemaal voor de hobby en niet meer voor het publiek en het belangrijkst ik wil wat geld overhouden. Vind het toch altijd nog leuker klinken als een home cinema set. (mijn buren ook)
Fijne service trouwens bij american audio! kreeg wel 1 dagje later een reactie terug als verwacht maar dat maakt ook niks uit.
Groet
Vandaag gelukkig een reactie via de mail terug gehad:
Goede morgen Jordy,
Allereerst bedankt voor het compliment betreffende de producten.
De XLT Series eindversterkers wordt door de fabriek gespecificeerd dat deze in Stereo modus aan 2 ohm gebruikt kan worden en in brug modus aan 4 ohm.
Houd er rekening mee dat bij een 2 ohm belasting zeer grote stromen lopen en dat beveiligingen bij kritische situaties eerder aangesproken worden.
In de hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Topic: American audio XLT 2500 (5-12-2012 17:36:00)Goede morgen Jordy,
Allereerst bedankt voor het compliment betreffende de producten.
De XLT Series eindversterkers wordt door de fabriek gespecificeerd dat deze in Stereo modus aan 2 ohm gebruikt kan worden en in brug modus aan 4 ohm.
Houd er rekening mee dat bij een 2 ohm belasting zeer grote stromen lopen en dat beveiligingen bij kritische situaties eerder aangesproken worden.
In de hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Zucht.. nog steeds niks gehoord. Morgen maar weer bellen, dit word nog een lange review
Topic: American audio XLT 2500 (3-12-2012 09:47:00)
Zojuist even gebeld met AA, ze wisten zelf niet van de verwarring af binnen 2 dagen een reactie via de mail terug. En ze hadden belooft de specificaties aan te passen waneer ze zelf ook wisten of hij nou wel of niet belast kon worden op 2 Ohm stereo/4 Ohm bridge.
Groet
Topic: American audio XLT 2500 (2-12-2012 03:03:00)Groet
als iemand me hier duidelijkheid over kan geven GRAAG !!! ik kan eigenlijk haast niet wachten tot maandag vooral omdat de versterker net een paar dagen in mijn bezit is. nu las ik weer op de doos dat die niet op 2 ohm draait, in het boekje wel, en op internet weer niet. ik vind dit echt belachelijk van american audio.. maargoed, zodra ik de kans krijg hem uitvoerig te testen laat ik zeker meer van me horen als alleen de relais die een leuke klik geven :)