Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rdreiers
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Rdreiers (Pagina: 4 van 20)
Topic: Geluidsinstallatie (17-12-2018 08:46:00)Beetje weinig faders.
Voorstel was drie mixer met fades, denk niet dat dan naar een ipad doos gezocht wordt.Topic: Orientatie digitale mengtafel (4-10-2018 12:13:00)
Welke ampen ga je erop zetten? Wat voor merk topkast? Hoeveel personen publiek denk je ermee te doen.
Topic: Hulp bij programmeren ShowTec LED Par 56 set (20-11-2018 15:15:00)Ook die winkel heeft een eigen forum.
Misschien eens de service halen daar waar je ook geld hebt achter gelaten?
Bespeur steeds meer een tendens van kopen bij de goedkoopste en we zien wel hoe we het aan de praat krijgen.
Richard
Topic: Master audio ma 180 merk basspeaker? (8-11-2018 08:59:00)Misschien eens de service halen daar waar je ook geld hebt achter gelaten?
Bespeur steeds meer een tendens van kopen bij de goedkoopste en we zien wel hoe we het aan de praat krijgen.
Richard
Als eens met rsl breda gebelt, zij hebben master gedaan, zullen je vast verder kunnen helpen.
Topic: ip 65 moving heads (16-10-2018 12:23:00)Topic: Orientatie digitale mengtafel (5-10-2018 12:28:00)Jan van Duren schreef:
een soundcraft ui24RVoorstel was drie mixer met fades, denk niet dat dan naar een ipad doos gezocht wordt.
sq5 past prima in dat budget.
Heb deze nu zelf 10 maanden en geen seconde spijt gehad.
Ondanks zijn eenvoud kan die stiekem erg veel.
Richard
Topic: usb audio interface voor dj's (20-8-2018 00:17:00)Heb deze nu zelf 10 maanden en geen seconde spijt gehad.
Ondanks zijn eenvoud kan die stiekem erg veel.
Richard
Terug naar windows 7...
Topic: 18" SUBs (20-8-2018 00:16:00)Idd luisteren en als je het in de laatste db gaat zoeken toch gaan denken om meer nee te zetten of iets echt zwaarders te halen.
Topic: Speakers gaan stuk (20-8-2018 00:13:00)Spoelen te heet gstookt? Blijft raar, welke amps erop?
Topic: QSC powerlight 4.0 data aansluiting ? (17-8-2018 08:33:00)Denk dat je dit verschil niet of nauwelijks gaat merken.
Persoonlijk vindt ik dat als je in deze marge het gaat zoeken je beter meer gaat neerzetten.
Richard
Persoonlijk vindt ik dat als je in deze marge het gaat zoeken je beter meer gaat neerzetten.
Richard