Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Davasch
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 101 bijdrage(n) van Davasch (Pagina: 4 van 11)
Topic: CDJ 2000 (27-5-2013 16:02:00)
Ik heb binnenkort een klets/buutreedners avond zonder blaaskapel.
Nou heb ik de traditionele Tadaaaa! en de klapmars op wel CD en wat cd'tjes van global kryner maar ik zoek nog wat titels of handige CDtjes met de traditionele opkomst muziekjes.
Iemand suggesties??Wellicht is 'Z.o.o.i - Feesten met ZOOI' bruikbaar?Topic: Carnavalsmuziek seizoen 2012-2013 (21-1-2013 21:02:00)
Ik snap dat dit niet het punt van discussie is in dit topic, maar ik kan het toch niet laten...
Als je altijd met een Pioneer-set op pad gaat, waarom dan niet voor de kant-en-klare en door Pioneer ondersteunde Rekordbox gaan? Netwerkkabel erin en gaan. Zoeken vanaf je laptop, en je kan tevens een backup op een externe harddisk maken die je direct aan je Pioneers kunt hangen mocht er iets mis zijn met de laptop.
Ik gebruik het zelf en ben best tevreden. Afgelopen jaar nog geen enkele vastloper of ander probleem gehad (even afkloppen..
). Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat je jezelf wel erg 'afhankelijk' maakt van Pioneer-spelers.
Topic: DMX sturing met ipad luminair (20-5-2013 17:38:00)
Als je altijd met een Pioneer-set op pad gaat, waarom dan niet voor de kant-en-klare en door Pioneer ondersteunde Rekordbox gaan? Netwerkkabel erin en gaan. Zoeken vanaf je laptop, en je kan tevens een backup op een externe harddisk maken die je direct aan je Pioneers kunt hangen mocht er iets mis zijn met de laptop.
Ik gebruik het zelf en ben best tevreden. Afgelopen jaar nog geen enkele vastloper of ander probleem gehad (even afkloppen..
). Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat je jezelf wel erg 'afhankelijk' maakt van Pioneer-spelers.Vooropgesteld, ik heb hier geen ervaring mee maar als ik de site van Luminair bekijk lijkt me dit gewoon mogelijk?
Ik lees bijvoorbeeld:
Hoe betrouwbaar het allemaal is weet ik niet, maar als je een wifi access point met daaraan gekoppeld een art-net/sACN naar dmx-bridge gebruikt lijkt me dit gewoon mogelijk.
Topic: Welke accessoires / bij producten vergeet je altijd bij het bestellen (16-5-2013 20:26:00)Ik lees bijvoorbeeld:
DMX over Wi-Fi using Art-Net and/or sACN E1.31 protocols
enSystem Requirements:
iPad (any gen) running iOS 5+
Art-Net or sACN E1.31 compatible DMX interface or Media Server
Wi-Fi router or access point
(https://synthe-fx.com/products/luminairipad)iPad (any gen) running iOS 5+
Art-Net or sACN E1.31 compatible DMX interface or Media Server
Wi-Fi router or access point
Hoe betrouwbaar het allemaal is weet ik niet, maar als je een wifi access point met daaraan gekoppeld een art-net/sACN naar dmx-bridge gebruikt lijkt me dit gewoon mogelijk.
T-fixes!
Topic: Sunlite; intelligent usb dmx interface. (12-4-2013 13:08:00)Ik zou mij toch wel voorzichtig gaan afvragen of je met zo'n partij nog wel in zee wil gaan. Het is namelijk gewoon een kwestie van een nieuwe driver of update uitbrengen voor hen. Maar ze verkopen natuurlijk liever een nieuwe dongle...
Geen idee hoe oud dat kastje is natuurlijk, het kan niet eindeloos ondersteunt worden maar Windows XP 64-bit is al sinds 2002 uit, dus het is zeker niet iets nieuws ofzo.
Topic: Reparatie versterkers limburg (3-4-2013 13:58:00)Geen idee hoe oud dat kastje is natuurlijk, het kan niet eindeloos ondersteunt worden maar Windows XP 64-bit is al sinds 2002 uit, dus het is zeker niet iets nieuws ofzo.
Iemand nog een adresje in de buurt van Zeeland of anders Haarlem/Amsterdam?
Heb hier ook nog een mooie amp liggen met een klein probleempje..
Topic: Welk software programma voor mijn cdj-400 (27-3-2013 14:30:00)Heb hier ook nog een mooie amp liggen met een klein probleempje..
Een programma waar ik laatst tegenaan liep is Mixxx. Opensource en gratis, met best wel wat leuke features. Normaal draai met een Pioneersetje, maar ga dit zekers een uittesten op de Denon 1200's die ik nog heb staan als extra/backup-setupje.
Midi-support is aanwezig, hid- in de volgende versie toen ik er naar keek.
Topic: dB Technologies DVX D10 / D12 / D15 (27-2-2013 16:10:00)Midi-support is aanwezig, hid- in de volgende versie toen ik er naar keek.
Ik ben op dit moment ook een dB-setje aan het samenstellen (2x S09 + 2x DVX D10 HP totaal).
Voor de iets grotere dingen waar deze set net wat tekort gaat komen heb ik nog een unpowered set van 4 hybrides staan met 2 15" toppen erop (in totaal, dus niet per kant). Deze wil ik op termijn opruimen om plaats te maken voor wat extra 'dB'. Nu vroeg ik mij af hoe jullie dit zouden doen.
Een mogelijkheid zou zijn, per kant, 2x S09 en 2x DVX D10 (HP) gestapeld neer te zetten (gewoon de set verdubbelen dus). Eventueel iets onder de subs zetten, of een speciale tussenpaal om te toppen wat hoger te krijgen. Voordeel is dat de set kan gesplits worden in twee kleine sets.
Wat ook zou kunnen is, per kant, 2x S09 en een grotere top (DVX D12/D15?).
De mini linearray topjes lijken me voor mijn toepassing er net wat 'over' en niet zo bruikbaar bij kleinere opstellingen, ze zullen immers nooit als echte array gebruikt worden. Ik zie op de website van dB ook alleen maar toepassingen met de S10 sub zonder te vliegen.
Wat is jullie idee hier over?
Topic: Carnavalsmuziek seizoen 2012-2013 (21-1-2013 22:02:00)Voor de iets grotere dingen waar deze set net wat tekort gaat komen heb ik nog een unpowered set van 4 hybrides staan met 2 15" toppen erop (in totaal, dus niet per kant). Deze wil ik op termijn opruimen om plaats te maken voor wat extra 'dB'. Nu vroeg ik mij af hoe jullie dit zouden doen.
Een mogelijkheid zou zijn, per kant, 2x S09 en 2x DVX D10 (HP) gestapeld neer te zetten (gewoon de set verdubbelen dus). Eventueel iets onder de subs zetten, of een speciale tussenpaal om te toppen wat hoger te krijgen. Voordeel is dat de set kan gesplits worden in twee kleine sets.
Wat ook zou kunnen is, per kant, 2x S09 en een grotere top (DVX D12/D15?).
De mini linearray topjes lijken me voor mijn toepassing er net wat 'over' en niet zo bruikbaar bij kleinere opstellingen, ze zullen immers nooit als echte array gebruikt worden. Ik zie op de website van dB ook alleen maar toepassingen met de S10 sub zonder te vliegen.
Wat is jullie idee hier over?
Bestek schreef:
Even een vraagje voor de specialisten;Ik heb binnenkort een klets/buutreedners avond zonder blaaskapel.
Nou heb ik de traditionele Tadaaaa! en de klapmars op wel CD en wat cd'tjes van global kryner maar ik zoek nog wat titels of handige CDtjes met de traditionele opkomst muziekjes.
Iemand suggesties??
Team-X & DJ Arnoud - Let me go home
Bons & van Gelder - Lekker leven
Feestdjruud - Door tot het einde
The Party Boys & PartyDJ Bee - De baksteen
Polonaise Unlimited - Ik volg jou
DJ Arnoud - Year of Summer
Topic: Carnavalsmuziek seizoen 2012-2013 (16-1-2013 23:27:00)Bons & van Gelder - Lekker leven
Feestdjruud - Door tot het einde
The Party Boys & PartyDJ Bee - De baksteen
Polonaise Unlimited - Ik volg jou
DJ Arnoud - Year of Summer
Nog een paar die, volgens mij, nog niet genoemd zijn:
Knotsgek - Blaas jij maar eens heel hard op mijn fluit
Dorini's - Dina Dynamiet
De Fik Erin - Eveline
DJ Menno & DJ Peet ft. Robert den Brok - Weekend
Knotsgek - Blaas jij maar eens heel hard op mijn fluit
Dorini's - Dina Dynamiet
De Fik Erin - Eveline
DJ Menno & DJ Peet ft. Robert den Brok - Weekend