Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sunny leon
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 80 bijdrage(n) van Sunny leon (Pagina: 4 van 8)
Topic: [Nieuw] Pioneer HDJ-2000 (16-10-2008 09:49:00)Topic: Cue'en; "One cup" of "Two cup" (wie doet wat??????????) (14-10-2008 23:21:00)
Ziet er heel goed uit.
Hopelijk eens wat stevigere scharnieren dan (bijna) alle andere koptelefoons.
Hij wordt trouwens wel flink duur!
Topic: Climax voor confetti kanon (15-10-2008 12:17:00)Hopelijk eens wat stevigere scharnieren dan (bijna) alle andere koptelefoons.
Hij wordt trouwens wel flink duur!
Voor een 150 euro huur je een mac 2000 (1200 MSR) Dat meot toch ruimschoots voldoende zijn voor deze zaal lijkt mij. Een 2500 HMi skytracer kost toch ook al gauw een 200 euro.
Een skytracer kost je om te huren zo`n 75 euro, en dus echt geen 200.Als ik thuis aan het mixen ben gebruik ik altijd ''two cups'', omdat ik anders m`n monitors flink wat harder moet zetten en dat vinden de buren niet zo heel erg leuk.
Als ik op locatie een goeie monitor heb is het soms ''one cup'', maar meestal ook gewoon twee omdat ik dat fijner vind.
Topic: Climax voor confetti kanon (11-10-2008 21:09:00)Als ik op locatie een goeie monitor heb is het soms ''one cup'', maar meestal ook gewoon twee omdat ik dat fijner vind.
Maar als de muziek pas komt als de confetti al wordt geschoten hoeft er toch helemaal geen climax te zijn?
Ik denk dat als je wel al een liedje hebt aanstaan dat het dan heel lastig wordt om het geheel goed te timen zodat de wethouder direct na de climax op de confettiknop drukt.
Topic: Microfoon gebruiken tijdens het draaien (30-9-2008 19:49:00)Ik denk dat als je wel al een liedje hebt aanstaan dat het dan heel lastig wordt om het geheel goed te timen zodat de wethouder direct na de climax op de confettiknop drukt.
Ik vind ook dat er een groot verschil is tussen dj`s die gewoon irritant doen, en dj`s die wel praten maar waardoor het feestje leuker wordt.
Ik vind het niet alleen in een feestcafe leuk maar af en toe ook wel in de discotheek.
Topic: Circus muziek (2-9-2008 18:58:00)Ik vind het niet alleen in een feestcafe leuk maar af en toe ook wel in de discotheek.
De cd heet ''Circus Festival'', maar waarschijnlijk ga je die in de winkel niet meer vinden.
De nummers die er op staan zijn ook aardig onbekend, voorbeelden van titles zijn: Monte Carlo Marsch, Hasta Luego, Piste Frei, etc.
Het was meer om een idee te geven dat er cd`s zijn met alleen maar circus-muziek.
Topic: afscheidslied(je) (30-8-2008 09:56:00)De nummers die er op staan zijn ook aardig onbekend, voorbeelden van titles zijn: Monte Carlo Marsch, Hasta Luego, Piste Frei, etc.
Het was meer om een idee te geven dat er cd`s zijn met alleen maar circus-muziek.
Wij deden het bij schoolfeesten op twee manieren maar dat hing af van het soort school.
Was het een school waarbij iedereen wel een vriendje/vriendinnetje had en die de hele tijd schuifelnummers aanvroegen, dan deden we het laatste kwartier allemaal knallers, en als laatste nummer ''afscheid nemen bestaat niet''.
Was het een school die gewoon allemaal lekker losgingen dan gaven we het laatste kwartier gas, en het laaste nummer een was vrolijke knaller.
En dan op het eind (soms) nog een leuke sample van bassie en adriaan of zo.
Topic: Circus muziek (24-8-2008 10:05:00)Was het een school waarbij iedereen wel een vriendje/vriendinnetje had en die de hele tijd schuifelnummers aanvroegen, dan deden we het laatste kwartier allemaal knallers, en als laatste nummer ''afscheid nemen bestaat niet''.
Was het een school die gewoon allemaal lekker losgingen dan gaven we het laatste kwartier gas, en het laaste nummer een was vrolijke knaller.
En dan op het eind (soms) nog een leuke sample van bassie en adriaan of zo.
Er bestaan wel cd`s met alleen maar circusmuziek.
Ik heb er hier thuis nog wel één liggen.
Het moeten in ieder geval van die muziek zijn met veel blazers en ''officieel''.
Topic: Rookmachine spuit slecht.. (23-8-2008 13:38:00)Ik heb er hier thuis nog wel één liggen.
Het moeten in ieder geval van die muziek zijn met veel blazers en ''officieel''.
Heb je de nozzle (koperkleurige spuitmond) al doorgeprikt?
Wel eraf halen (pas als de machine een tijdje uitstaat, is heet) en zo prikken dat je de viezigheid naar buiten prikt!
Topic: Downloaden vanaf nu officieel verboden (27-6-2008 17:04:00)Wel eraf halen (pas als de machine een tijdje uitstaat, is heet) en zo prikken dat je de viezigheid naar buiten prikt!
Zou dat betekenen dat Limewire moet worden opgeheven?
Ik denk dat er bij die beginnende dj`s die muziek downloaden, geen controle zal komen, omdat het er gewoon te veel zijn.
Ze kunnen dat volgens mij nooit gaan controleren.
Ik denk dat er bij die beginnende dj`s die muziek downloaden, geen controle zal komen, omdat het er gewoon te veel zijn.
Ze kunnen dat volgens mij nooit gaan controleren.