Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DanceSound

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 39 bijdrage(n) van DanceSound (Pagina: 4 van 4)

Topic: American DJ Snow Flurry sneeuwmachine (16-12-2007 21:05:00)
Zal wel een grote fan in zitten
Bedankt voor de uitleg Martijn happy :)
Topic: American DJ Snow Flurry sneeuwmachine (16-12-2007 17:58:00)
ik heb even gekeken naar de snow 3001 en de snow 5001
bij die 3001 zit alleen een aan en uit knop dus geen timer
en bij de 5001 zit wel een timmer, zo als ik al gelezen heb hier is die wel handig.
maar zit er niet een groot verschil tussen 400w en 1000w ?(denk ik van wel)
daar is de prijs dan ook weer naar ...
Topic: American DJ Snow Flurry sneeuwmachine (15-12-2007 22:21:00)
Heyy

ik had een paar vragen over de American DJ Snow Flurry.
*heeft hier iemand enige ervaring mee?
*en is die "sneeuw" die er uit komt ook glad op de vloer ?
*is het trouwens ook een beetje makelijk op te ruimen? (wink ;))
het leek mij wel een leuk alternatief voor de rookmachine, dit omdat je met rook vaak met brandmelders zit enzo.
Tips zijn welkom :)

Mvg Jorn
Topic: Dip switch eurolite ts-7 scan (24-10-2007 16:53:00)
ik heb de handleiding eens goed door gelezen maar nix gevonden.sad :(
dan word het gewoon een controller aanschaffen.
(werd ook wel eens tijd)
Topic: Rookmachine (antari f80z) (22-10-2007 15:56:00)

Maarten-square schreef:

DanceSound schreef:

ik had geloof ik precies het zelfde probleem, alleen is er bij mij een nieuwe pomp in gekomen.
deze heb ik vandaag weer opgehaald en werkt weer 100% goed.
dit was overigens wel een prijzig grapje van 40,- ongeveer (34,50 ex. btw)
maar goed bij mij werkt hij weer happy :)
laugh :D Voor dat geld heb je bijna een nieuwe wink ;)
haha "bijna", ff op het internet gekeken, k kan in nederland een Antari Z80 krijgen voor 37,- shocked 8O (wel nieuw enz.)
Topic: Rookmachine (antari f80z) (19-10-2007 22:25:00)
ik had geloof ik precies het zelfde probleem, alleen is er bij mij een nieuwe pomp in gekomen.
deze heb ik vandaag weer opgehaald en werkt weer 100% goed.
dit was overigens wel een prijzig grapje van 40,- ongeveer (34,50 ex. btw)
maar goed bij mij werkt hij weer happy :)
Topic: Dip switch eurolite ts-7 scan (19-10-2007 22:18:00)
key bedankt, ik zal direct ff kijken.
ps. ik heb er nog steeds geen control bij ashamed :$ dus ik kan hun vaste punt of hoe je dat noemt niet instellen shut up :X
Topic: Dip switch eurolite ts-7 scan (19-10-2007 18:09:00)
owk dan weet ik genoeg hoor happy :)
bedankt voor de tip
Topic: Dip switch eurolite ts-7 scan (18-10-2007 21:58:00)
hey

ik heb onder tussen 1 jaar 2 Eurolite Ts-7 scans, alleen ben ik er nog niet helemaal achter gekomen hoe de Dip swiches moeten.
master en slave weet ik al wel.
alleen kunnen ze ook tegen elkaar in?
bijv. als je 2 naast elkaar hebt dat het licht kruist als het ware
ik hoop dat jullie het een beetje snappen(zo verre mijn uitleg)
de eurolite ts-7 is een imitatie van de Martin Mx-4, Aztek Dj Robo scan.
hij is 6 kanaals Dmx.

Alvast Bedankt happy :)