Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DanceSound

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 39 bijdrage(n) van DanceSound (Pagina: 1 van 4)

Topic: Problemen met MA Lightcommander 24/6 (7-4-2010 20:04:00)
De 24/6 die ik heb staan is nu bij Rolight, daar word hij gerepareerd.
Het lag hem bij mij ook aan de batterij, deze is gaan lekken en heeft een groot deel van de printplaten aangetast.
Inderdaad goede tip (die ik ook zeker zal onthouden), Vervang de batterij vroegtijdig!
@ Harry, Nee het lag hem echt aan de tafel. Ook bij rookmachines en strobos ding hij veel te snel op 100%

Mvg Jorn
Topic: afscheidslied(je) (25-12-2009 12:44:00)
Pigmeat - U wordt bedankt, U kunt wel gaan happy :)
Topic: Actieve sunstrip defect (6-11-2009 10:11:00)
Dit heb ik bij een paar al gedaan en dit werkt ook.
Maar heb nog 1 waar het niet bij werkt die pas na een paar minuten aan gaat. (spontaan branden)

Mvg
Topic: Actieve sunstrip defect (5-11-2009 19:35:00)
bleven er lampen spontaan branden ? (los van elkaar)
Topic: Problemen met MA Lightcommander 24/6 (15-3-2009 14:11:00)

DanceSound schreef:

hugovanmeijeren schreef:

Dimmercurve's geloof ik ook niet in. Je zou ze op 'lineair' kunnen zetten en kijken of het beter wordt, maar ik betwijfel het.

Wat je probleem wel is kan ik vanaf hier niet ruiken, dan zou ik de tafel zelf eerst moeten bekijken.
Je zou de tafel even kunnen resetten, aanzetten en tegelijk de 4 rode knoppen onder het display ingedrukt houden.

Een MA 24/6 is vrij onderhoudsvriendelijk dus dat is verder niet zo'n probleem.

Groeten Hugo
Heb je aanwijzigingen uitgeprobeert, maar zelf na de reset was het probleem niet verholpen.
Zal de tafel het weekend even open maken om te zien hoe het met de batterij is.

Mvg Jorn
Edit. laat nog even een weekje op zich wachten, hij staat nog op lokatie.
Topic: Problemen met MA Lightcommander 24/6 (10-3-2009 18:19:00)

hugovanmeijeren schreef:

Dimmercurve's geloof ik ook niet in. Je zou ze op 'lineair' kunnen zetten en kijken of het beter wordt, maar ik betwijfel het.

Wat je probleem wel is kan ik vanaf hier niet ruiken, dan zou ik de tafel zelf eerst moeten bekijken.
Je zou de tafel even kunnen resetten, aanzetten en tegelijk de 4 rode knoppen onder het display ingedrukt houden.

Een MA 24/6 is vrij onderhoudsvriendelijk dus dat is verder niet zo'n probleem.

Groeten Hugo
Heb je aanwijzigingen uitgeprobeert, maar zelf na de reset was het probleem niet verholpen.
Zal de tafel het weekend even open maken om te zien hoe het met de batterij is.

Mvg Jorn
Topic: Problemen met MA Lightcommander 24/6 (8-3-2009 14:42:00)

Douwe schreef:

DanceSound schreef:

Hey,

Heb zelf ook een MA 24/6 staan met een probleempje.
Hij werkt wel gewoon en je 'kan' er ook wel show mee draaien.
Maar als ik een fader kanaal 2á3 cm open schuif dan is de dmx outpute al tot 100% open.
(ipv. dat je de fader helemaal open hebt)
Controleer je dimmercurve's eens.
zo juist gedaan, alleen het is nog niet verholpen sad :(
heb ik de 'setup' gekeken en dan naar de 'outpute' -> 'Curve'
klopt dit ?
Topic: Problemen met MA Lightcommander 24/6 (28-2-2009 09:50:00)

Douwe schreef:

DanceSound schreef:

Hey,

Heb zelf ook een MA 24/6 staan met een probleempje.
Hij werkt wel gewoon en je 'kan' er ook wel show mee draaien.
Maar als ik een fader kanaal 2á3 cm open schuif dan is de dmx outpute al tot 100% open.
(ipv. dat je de fader helemaal open hebt)
Controleer je dimmercurve's eens.
Zal ik doen, bedankt voor de tip happy :)
Topic: Problemen met MA Lightcommander 24/6 (27-2-2009 17:28:00)

hugovanmeijeren schreef:

Is dat bij alle faders zo of slechts bij een paar?

Als het maar bij een paar is dan is de fader gewoon rot en moet je die even vervangen. Heb hetzelfde probleem ook bij één submaster, als ik tegen de zijkant van de fader druk dan schiet hij naar 100%. Moet hem nog altijd even een keertje vervangen.

Groeten Hugo
Het is bij alle faders.
Ik snap wat jij bedoelt met jou fader van de submaster, alleen bij mij kun je hem wel netjes omhoog en om laag schuifen zonder storing.
Topic: Problemen met MA Lightcommander 24/6 (26-2-2009 12:23:00)
Hey,

Heb zelf ook een MA 24/6 staan met een probleempje.
Hij werkt wel gewoon en je 'kan' er ook wel show mee draaien.
Maar als ik een fader kanaal 2á3 cm open schuif dan is de dmx outpute al tot 100% open.
(ipv. dat je de fader helemaal open hebt)
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Alvast bedankt voor de hulp wink ;)

Mvg Jorn Cnossen