Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Geit

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Geit (Pagina: 3 van 20)

Topic: Aanschaf Nieuwe DJ PC (8-8-2006 17:14:00)
Ook dat kan, mijn oplossing leek me iets goedkoper + je kunt de kist meer vormgeven naar je eigen wensen.
Topic: Speakon versies (2/4/6/8 polig)??? (8-8-2006 17:12:00)
zoals je ziet staat er bij neutrik duidelijk het merk op.
DAP zet hun merknaam niet op de speakcon chassisdelen.

zo kun je het zelf ook controlerenwink ;)
Topic: Aanschaf Nieuwe DJ PC (8-8-2006 16:05:00)
of je bouwt je pc meteen in in een fc?

je hebt alleen maar de ATX mounting plate nodig, wat t moederbord vasthoud, en een paar beugels voor HDD's en een leuke CD/DVD drive.

vergeet de kerstboom ook niet btw. zonder "kerstboom"(de lampen en knoppen aan de voorkant van de pc) start je pc niet.

de mount en de kerstboom kun je gewoon van een budget afpakken, als je fc goed stevig is.
Topic: Wat kosten jullie nou? (8-8-2006 10:21:00)
in andere organisaties; scholen ed. heb je loonschalen.
hebben we deze in licht en geluid?
neen(anders zouden we deze discussie niet hebben).

loonschalen zijn toch ook afspraken over wie wat verdient?

waarom zou er dan in het licht en geluid geen duidelijkheid mogen zijn over loon, en daarmee verbonden de vraagprijzen aan de klant?
Topic: Speakon versies (2/4/6/8 polig)??? (7-8-2006 15:30:00)
de chassisdelen op je dap speakertjes vervangen door neutricks.

DAP is berucht om hun goedkope speakcons.
Topic: Processor aansturen via WIFI (6-8-2006 12:54:00)
wifi is binenn 10 minuten gekraakt als ze het willen kraken. draadgebonden niet, dan moeten ze nl inprikken.

wifi intruders zie je niet, iemand die op je kabel inprikt wel.
Topic: Processor aansturen via WIFI (6-8-2006 12:30:00)
lijkt me leuk, laat me weten wara je draait, kom ik ook even langs met mijn laptop met integrated wifi...

weg processorinstellingen...sneaky :V

wat ik bedoel:

denk aan de veiligheid. Die dingen wordne niet voor niets bekabeld, als het draadloos veilig was geweest hadden ze dat er écht zelf wel opgemaaktwink ;)
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (6-8-2006 10:29:00)
in een mp3 mis je bepaalde tonen, deze tonen hoor je niet, maar merk je wel in de zaal.

een normaal audio nummer of waveform kan prachtig klinken, maar hetzelfde nummer in mp3/mwa oid kan bagger zlecht zijn. Dit komt door de tonen die dr uit gevist worden.
Topic: Aanschaf Nieuwe DJ PC (6-8-2006 01:05:00)
besparen op een voeding: NOOIT doen.

je voeding krijgt de meeste klappen met het aan en uit zetten.
je voeding zal ineens vermogen moeten gaan leveren aan HDD's, CD-spelers, etc.

moederbord krijgt normaal al een beetje stroom(indien het een AT+ generatie is) bij ATX en hoger zit de aan/uit knop nl vast aan het moederbord. 1x indrukken zal dus de voeding vertellen dat ie mag gaan werken.

zoals al aangegeven, besparen op je voeding is in mijn ogen een hoofdzonde
Topic: Aanschaf Nieuwe DJ PC (6-8-2006 00:53:00)
knappe voeding, voor 20 euro...

meeste voedingen zitten hier boven de 60 eurie.