Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ken
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 79 bijdrage(n) van Ken (Pagina: 3 van 8)
Topic: verloop stereojack naar rca (30-1-2008 17:54:00)Kan iemand mij vertellen of zo'n compressor wel op mijn mixer is aan te sluiten?
En hoe zou dat dan moeten gebeuren?Topic: verloop stereojack naar rca (15-12-2007 16:21:00)Weet je dat zeker?
alvast bedanktTopic: verloop stereojack naar rca (8-12-2007 22:12:00)Ik heb de technics SL-1200. Zit hier een line uitgang op?Topic: verloop stereojack naar rca (1-11-2007 14:13:00)
Bovenaan je mixer heb je een aantal connectors (van links naar rechts: 1, Line In2/3, Line In4/5, Main Out, Phones).
Je gaat met een kabeltje (RCA naar 2x mono jack) van je geluidskaart naar Line in2/3 van je mixer.
Van de Main out van je mixer ga je met 2x mono jack naar mono jack naar je luidsprekers.
Wanneer je nu aan de witte pot-meter (draaiknop) van 2/3 draait en je zet de main out open (draaien aan de witte draaiknop "main out") zou het moeten werken.Ok bedankt.
Nu heb ik nog een vraag. Hoe kan ik nu iets opnemen via mijn draaitafels naar de pc?Topic: verloop stereojack naar rca (1-11-2007 11:58:00)Dus er gaat nu een kabel vanaf de main out van de mixer naar de monitors of vanaf de geluidskaart naar de main out van de mixer? Indien het laatste: Flinke fout, die moet namelijk vanaf de geluidskaart naar een INgang van de mixer.Ik heb nu een kabel vanaf de geluidskaart naar de main out van de mixer.
Dus dit is fout.
Maar waar zit de ingang van de mixer dan? Ik zie alleen main out staan
Topic: verloop stereojack naar rca (31-10-2007 21:06:00)
Met dat soort verloopjes sloop je binnen no-time de aansluitingen op je geluidskaartIk heb de Behringer Truth B-2031A.
Dus ik pak deze (www.new-line.nl/v/6009)
Ken schreef:
Welke kabels krijg je dan allemaal bij deze compressor geleverd?En hoe zou dat dan moeten gebeuren?
Welke kabels krijg je dan allemaal bij deze compressor geleverd?
En hoe moet ik deze dan aansluiten zodat ik deze in Sonar 7 PE kan gebruiken?
alvast bedankt
Topic: verloop stereojack naar rca (9-12-2007 13:30:00)En hoe moet ik deze dan aansluiten zodat ik deze in Sonar 7 PE kan gebruiken?
alvast bedankt
pascal schreef:
tuurlijk..
alvast bedanktKan ik met deze mixer en geluidskaart wel de Alesis 3630 compressor op aansluiten?
Topic: verloop stereojack naar rca (1-11-2007 14:57:00)
Dré schreef:
Nou... Vandaar mijn opmerking dat ik je mixerkeuze zo vreemd vond. Je mixer heeft GEEN phono ingangen (en je kunt er dus ook geen draaitafel rechtstreeks op aansluiten tenzij je een losse RIAA versterker gebruikt OF een draaitafel hebt met een line uitgang).stekelvarke schreef:
Ken schreef:
Maar waar zit de ingang van de mixer dan? Ik zie alleen main out staan
Je gaat met een kabeltje (RCA naar 2x mono jack) van je geluidskaart naar Line in2/3 van je mixer.
Van de Main out van je mixer ga je met 2x mono jack naar mono jack naar je luidsprekers.
Wanneer je nu aan de witte pot-meter (draaiknop) van 2/3 draait en je zet de main out open (draaien aan de witte draaiknop "main out") zou het moeten werken.
Nu heb ik nog een vraag. Hoe kan ik nu iets opnemen via mijn draaitafels naar de pc?
JeroenVDV schreef:
Ken schreef:
Nu heb ik de kabel die in mijn monitors zaten in de main out van de mixer gedaan, maar nu krijg ik een heel dof geluid door mijn koptelefoon (sennheiser hd-25).Dus dit is fout.
Maar waar zit de ingang van de mixer dan? Ik zie alleen main out staan
Omdat ik geen headphone out op mijn geluidskaart aanwezig was, heb ik dit mixertje de Behringer Xenyx 502 Mixer gekregen.
Nu heb ik de kabel die in mijn monitors zaten in de main out van de mixer gedaan, maar nu krijg ik een heel dof geluid door mijn koptelefoon (sennheiser hd-25).
Hoe kan dit?
alvast bedankt
PS. Kan ik via dit mixertje ook platen opnemen via mijn draaitafels, rechtreeks na de pc?? Eerst kon ik dit wel met mijn oude geluidskaart, maar met deze niet.
Topic: verloop stereojack naar rca (21-10-2007 23:33:00)Nu heb ik de kabel die in mijn monitors zaten in de main out van de mixer gedaan, maar nu krijg ik een heel dof geluid door mijn koptelefoon (sennheiser hd-25).
Hoe kan dit?
alvast bedankt
PS. Kan ik via dit mixertje ook platen opnemen via mijn draaitafels, rechtreeks na de pc?? Eerst kon ik dit wel met mijn oude geluidskaart, maar met deze niet.
Welk verloopje moet ik pakken als ik mijn hoofdtelefoon op de geluidskaart wil aansluiten?
Zoiets: /v/13181
Topic: verloop stereojack naar rca (4-10-2007 15:01:00)Zoiets: /v/13181
JeroenVDV schreef:
Pak gewoon even een nieuw kabeltje (www.new-line.nl/v/6009)Met dat soort verloopjes sloop je binnen no-time de aansluitingen op je geluidskaart
Dus ik pak deze (www.new-line.nl/v/6009)