Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djbidji
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 3 van 20)
Topic: X-over instellingen Punisher icm AL K2 (7-3-2015 20:59:00)
Bij een electronica zaak zoals Vael in st-niklaas, zal je hierbij wel kunnen helpen denk ik.Topic: Lamp scanner Winner II start niet meer op (1-5-2014 08:17:00)
Als je hem neerzet met 2 Technics SL eraan geknoopt maakt het niet uit waarmee de DJ`s aankomen, je kan vrijwel alles afspelen, of het nu draadloos vanaf Ipod, van `n usb-stick, harddisk, SD-kaart, CD of MP3-CD, of vinyl is.
Plus alle Traktor, Recordbox, Remoteapp, enz. enz. opties die je nog extra krijgt als je er een laptop of telefoon aan knoopt maken de mogelijkheden haast eindeloos.
Mic functie en XLR uitgang, de lijst met plussen is eindeloos.
Ze hebben bij Pioneer volgens mij eens niet goed nagedacht, en van allerlei bestaande apparaten de leuke functies gepakt en in een compact, doordacht en redelijk BETAALBAAR apparaat gestopt....
Het is inderdaad wel jammer dat er inderdaad geen 4 kanaals versie is, maar verder is dit voor semi-pro toepassingen wel een leuke optie als je geen 5000+ wilt uitgeven aan een CDJ-2000/DJM-XXX setje zeker als je verder niet al te veel ingewikkelde effecten enz. nodig hebt. (zoals ik
)euhmm.. ik heb ook 5000+ betaald voor 2 cdj2000 en 1 djm 2000, maar ik heb geen ipod, ipad of iphone functie???
hehe, idd mijn fout. volgende week zaterdag ga ik eens spelen met de filters. ik hou je op de hoogte.
Topic: X-over instellingen Punisher icm AL K2 (7-3-2015 17:15:00)www.facebook.com/photo.php?fbid=10205103138916897&set=a.10204610290195987.1073741828.1196616104&type=1&theater¬if_t=like
Het was weliswaar een vrij korte sessie gezien de buren gebeld hadden dat alles in hun huis daverde
. Volgende week nog eens proberen maar dan zijn de geburen verwittigd
.
Klank zit redelijk, de k2 klinken zeer goed en "recht" volgens de fabrieksinstellingen. de punishers klinken wat rommelig, staan nu ingesteld op Lp 38Hz en Hp 100Hz BW24. Iemand tips om het nog iets netter te laten klinken?
Topic: X-over instellingen Punisher icm AL K2 (6-3-2015 21:53:00)Het was weliswaar een vrij korte sessie gezien de buren gebeld hadden dat alles in hun huis daverde
. Volgende week nog eens proberen maar dan zijn de geburen verwittigd
.Klank zit redelijk, de k2 klinken zeer goed en "recht" volgens de fabrieksinstellingen. de punishers klinken wat rommelig, staan nu ingesteld op Lp 38Hz en Hp 100Hz BW24. Iemand tips om het nog iets netter te laten klinken?
hey hollender, ik wist dat we voor bepaalde frequenties "doof" waren. dus dat valt goed mee dat het net die frequenties zijn
morgen een test dagje houden. binnenkort gaan we testen met 3 punishers per kant, ik hoop alleen dat de k2 dit kan bijhouden.
Topic: X-over instellingen Punisher icm AL K2 (6-3-2015 15:25:00)
morgen een test dagje houden. binnenkort gaan we testen met 3 punishers per kant, ik hoop alleen dat de k2 dit kan bijhouden.
Hey Frank, bedankt ik heb het gevonden.
Is er ook een setting voor de punisher? Ik dacht max tot 100Hz
Dwz dat ik een tussen de 100 en 125 Hz ,iks heb. Is dit hoorbaar of verwaarloosbaar?
Alvast bedankt voor de moeite!
Topic: X-over instellingen Punisher icm AL K2 (6-3-2015 11:20:00)Is er ook een setting voor de punisher? Ik dacht max tot 100Hz
Dwz dat ik een tussen de 100 en 125 Hz ,iks heb. Is dit hoorbaar of verwaarloosbaar?
Alvast bedankt voor de moeite!
Hallo Forumleden,
Ik heb een vraag ivm de x-over settings voor onze geluidset.
De set bestaat uit 4 punishers en 2 seeburg K2 toppen.
Wat zijn de goeie instellingen voor de x-over hiervoor? Kan iemand mij helpen, ik zal u zeer dankbaar zijn
.
Mvg,
Bjorn
Topic: Lamp scanner Winner II start niet meer op (1-5-2014 21:03:00)Ik heb een vraag ivm de x-over settings voor onze geluidset.
De set bestaat uit 4 punishers en 2 seeburg K2 toppen.
Wat zijn de goeie instellingen voor de x-over hiervoor? Kan iemand mij helpen, ik zal u zeer dankbaar zijn
.Mvg,
Bjorn
EddyC schreef:
Bedankt Kaos was ook al in die richting aan het denken. Weet jij een merk en/of referentie van een relais dat in de buurt komt van het relais op de print en een eventuele verdeler die deze verkoopt?Er zit geen ballast in de winner II, gezien het niet om gasontlading gaat maar halogeen. Er zit wel ergens een glaszekering op de print. Ik weet dat ik ooit hetzelfde voor gehad heb en met deze te vervangen werkte de lamp terug.
Ik hoop dat het je lukt, succes!
Topic: Hoge pieptoon rondom je huis (5-7-2013 19:01:00)Ik hoop dat het je lukt, succes!
tja dan is maar een oplossing: loodjesgeweer richten op dat ding
Ik hoop dat dit voor jullie snel opgelost geraakt, succes!
Topic: Pioneer lanceert Club Sound Systeem (2-7-2013 18:14:00)
Ik hoop dat dit voor jullie snel opgelost geraakt, succes!
laat ons dan maar hopen dat de kwaliteit iets beter is dan hun cdj's
Topic: Pioneer XDJ-R1 (7-6-2013 22:42:00)
Soundpower schreef:
Ik vind het op eerste gezicht `n geniaal apparaat!Als je hem neerzet met 2 Technics SL eraan geknoopt maakt het niet uit waarmee de DJ`s aankomen, je kan vrijwel alles afspelen, of het nu draadloos vanaf Ipod, van `n usb-stick, harddisk, SD-kaart, CD of MP3-CD, of vinyl is.
Plus alle Traktor, Recordbox, Remoteapp, enz. enz. opties die je nog extra krijgt als je er een laptop of telefoon aan knoopt maken de mogelijkheden haast eindeloos.
Mic functie en XLR uitgang, de lijst met plussen is eindeloos.
Ze hebben bij Pioneer volgens mij eens niet goed nagedacht, en van allerlei bestaande apparaten de leuke functies gepakt en in een compact, doordacht en redelijk BETAALBAAR apparaat gestopt....
Het is inderdaad wel jammer dat er inderdaad geen 4 kanaals versie is, maar verder is dit voor semi-pro toepassingen wel een leuke optie als je geen 5000+ wilt uitgeven aan een CDJ-2000/DJM-XXX setje zeker als je verder niet al te veel ingewikkelde effecten enz. nodig hebt. (zoals ik
)