Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MMD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 102 bijdrage(n) van MMD (Pagina: 3 van 11)
Topic: Luidsprekerkasten fineren (31-12-2005 14:39:00)Is voornamelijk op monitoren voor zang van toepassing.
Is eigenlijk gewoon de freq`s terugdraaien die feedback veroorzaken zodat het harder kan. Daar zijn zoals je waarschijnlijk wel begrijpt grenzen aan.Topic: crossover setting (19-12-2005 11:52:00)
Maar aan de andere kant kun je ook geen BTW terugvragen voor je ingekochte spullen voor je drive in.
Je factuur moet aan factuureisen voldoen.
Als je facturen zonder BTW verstrekt moet dit wel aan voorwaarden voldoen.
De diensten zouden dan moeten vallen onder de BTW-verlegingsregeling.
BTW is bedoelt voor consumenten en niet voor bedrijven. Als bedrijf (die BTW plichtig is) ben je dan eigenlijk niet meer dan een doorgeefluik van consument naar belastingdienst.
Beste vragen aan een boekhouder die behoort dit te weten.Topic: Heeft een Limiter voor mij nut? (29-11-2005 20:14:00)Voor de x-over 2 kanaals.
Na de x-over 4 kanaals.
Voor het geval je mono draait kun je wel zelf bedenken wat je nodig hebt.
Of zoals Victor al schrijft een x-over met ingebouwde limiters.Topic: Heeft een Limiter voor mij nut? (19-11-2005 20:06:00)
Vergeet dat elesgoflex maar (Een produkt van HDM Belgie).
Is zeer zeker niet geschikt voor deze toepassing.
Het beschadigd snel bij stoten en is meer bedoelt om vensterbanken, keukenkastjes, hi-fi speakers e.d. te bekleden.
Tevens is het zo dat als er vocht op blijft staan voor een tijdje (glas bier) het kan gaan bollen en dat is leuk als je net planten water gegeven hebt, die op je met elesgo beplakte vensterbank staan en niet in de gaten hebt dat er water geknoeid is.
Topic: crossover setting (20-12-2005 02:49:00)Is zeer zeker niet geschikt voor deze toepassing.
Het beschadigd snel bij stoten en is meer bedoelt om vensterbanken, keukenkastjes, hi-fi speakers e.d. te bekleden.
Tevens is het zo dat als er vocht op blijft staan voor een tijdje (glas bier) het kan gaan bollen en dat is leuk als je net planten water gegeven hebt, die op je met elesgo beplakte vensterbank staan en niet in de gaten hebt dat er water geknoeid is.
rutvanelk schreef:
Gain before feedback, wil dat zeggen, dat je genoeg over hebt als het wat harder moet?Is eigenlijk gewoon de freq`s terugdraaien die feedback veroorzaken zodat het harder kan. Daar zijn zoals je waarschijnlijk wel begrijpt grenzen aan.
GBF = Gain Before Feedback
Topic: x-max van de dap ab-15 (18-12-2005 17:40:00)Op deze foto: https://img527.imageshack.us/my.php?image=110700071kv.jpg kun je zien dat je de zijkant tussen de boven en onderkant moet "frotten". De lijm druk je dan weg in de kast.
Topic: x-max van de dap ab-15 (18-12-2005 17:33:00)Ziet er netjes uit.
Heb je nog bracing aangebracht?
Misschien een tip, de volgorde van bouwen zou ik persoonlijk anders doen.
In geval van deze kast zodanig dat de onderkant of bovenkant er als laatste opgaat.
Topic: XLR splitsen (1-12-2005 16:56:00)Heb je nog bracing aangebracht?
Misschien een tip, de volgorde van bouwen zou ik persoonlijk anders doen.
In geval van deze kast zodanig dat de onderkant of bovenkant er als laatste opgaat.
Met een DI-20 van Behringer gaat dit prima want die heeft ook een split functie.
Je hebt er dan wel twee nodig. Werkt op fantoom of 9 Volts batterij.
Topic: Kan ik "CD Horn EQ" instellen op een DCX2496? (1-12-2005 01:55:00)Je hebt er dan wel twee nodig. Werkt op fantoom of 9 Volts batterij.
Als ik het goed gelezen heb heeft Dré het over 600 Hz.
Staat een paar posts hoger.
Topic: Factureren zonder BTW met VAR (1-12-2005 01:49:00)Staat een paar posts hoger.
Hallo,
Ik weet niet of ik dit goed geplaatst heb maar heb deze vraag:
Ik werk als Dj en heb sinds kort een VAR verklaring 'Inkomsten uit overige werkzaamheden'.
Ik ben niet BTW plichtig en kan dus facturen zenden zonder BTW.
Nu heb ik echter gehoord dat de oprachtgevers liever geen factuur zonder BTW hebben(?)
Is dit waar en zoja, waarom?
Niet BTW plichtig zijn betekend volgens mij alleen maar dat je geen BTW hoeft op te geven aan de belastingdienst. Dit scheelt je dus een BTW administratie.Ik weet niet of ik dit goed geplaatst heb maar heb deze vraag:
Ik werk als Dj en heb sinds kort een VAR verklaring 'Inkomsten uit overige werkzaamheden'.
Ik ben niet BTW plichtig en kan dus facturen zenden zonder BTW.
Nu heb ik echter gehoord dat de oprachtgevers liever geen factuur zonder BTW hebben(?)
Is dit waar en zoja, waarom?
Maar aan de andere kant kun je ook geen BTW terugvragen voor je ingekochte spullen voor je drive in.
Je factuur moet aan factuureisen voldoen.
Als je facturen zonder BTW verstrekt moet dit wel aan voorwaarden voldoen.
De diensten zouden dan moeten vallen onder de BTW-verlegingsregeling.
BTW is bedoelt voor consumenten en niet voor bedrijven. Als bedrijf (die BTW plichtig is) ben je dan eigenlijk niet meer dan een doorgeefluik van consument naar belastingdienst.
Beste vragen aan een boekhouder die behoort dit te weten.
mdk schreef:
Jah maar dat ik een 4 of 2 kanaals nodig had was mijn vraag eigelijk sorry beetje onduidelijkNa de x-over 4 kanaals.
Voor het geval je mono draait kun je wel zelf bedenken wat je nodig hebt.
Of zoals Victor al schrijft een x-over met ingebouwde limiters.
Hallo mdk,
Je kunt ook een DCX2496 kopen en je huidige x-over verkopen.
De DCX kun je beveiligen met een wachtwoord.
Je kunt ook een DCX2496 kopen en je huidige x-over verkopen.
De DCX kun je beveiligen met een wachtwoord.